logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Izabela Albrychiewicz i Grzegorz Szczepański z tytułami Ad Wo/Man 2021

  PR 04.04.2022, przeczytano 732 razy
ilustracjastrzałka
CEO holdingu WPP, Mark Read

Izabela Albrychiewicz, CEO Group Poland, została uhonorowana tytułem AD WO/MAN 2021 w kategorii “Domy Mediowe”. Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies otrzymał analogiczny tytuł w kategorii “Agencje PR”. Natomiast w kategorii “Agencje Reklamowe” trzecie miejsce zajął kolejny reprezentant holdingu WPP – Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w agencji VMLY&R Poland.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/izabela-albrychiewicz-i-grzegorz-szczepanski-z-tytulami-ad-wo-man-2021,395342,artykul.html

Nagrody w konkursie AD WO/MAN, organizowanym przez magazyn „Press”, zostały przyznane podczas uroczystej gali w czwartek (31.03) wieczorem w Centrum Konferencyjnym ADN w Browarach Warszawskich. Przedstawiciele agencji reklamowych, mediowych, interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych wybierali w tym konkursie najlepszych w czterech kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe, Studia produkcyjne oraz Agencje PR. Każda z uczestniczących w plebiscycie firm mogła głosować na osoby z czterech shortlist. Głosujący nie mogli wskazywać i głosować na własnych przedstawicieli.

Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM Poland, otrzymała statuetkę AD WO/MAN już po raz trzeci. W 2014 roku, była pierwszą kobietą uhonorowaną tytułem AdMana, a w 2019 roku branża nagrodziła ją tym tytułem po raz drugi.

Tytuł i statuetkę AD WO/MAN 2021 otrzymał także Grzegorz Szczepański, CEO Hill+Knowlton Strategies, w kategorii “Agencje PR”.

W kategorii „Agencje Reklamowe” trzecie miejsce zajął natomiast Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w agencji VMLY&R Poland, również należącej do holdingu WPP.

Na Gali obecny był globalny CEO holdingu WPP, Mark Read, który po raz pierwszy odwiedził Polskę - przede wszystkim po to, by spotkać się z pracownikami polskimi i relokowanymi z Ukrainy (oraz ich rodzinami), w związku z sytuacją wywołaną agresją Rosji na Ukrainę.

- Gala AD WO/MAN to wyjątkowe wydarzenie, które celebruje sukcesy najlepszych ludzi w świecie reklamy. Tym bardziej, że zwycięzców  wybierają ludzie z branży - powiedział na scenie Mark Read, Chief Executive Officer holdingu WPP - To też szalenie ważne, że w tak trudnym czasie możemy poczuć trochę radości. Nasze myśli są oczywiście z ofiarami wojny. Jednak chciałbym też docenić was, Polaków, za to, jak działacie i wspieracie tych najbardziej dotkniętych tą tragedią.

  • Pełne wyniki tegorocznego konkursu AD WO/MAN dostępne są TUTAJ.

W skład WPP w Polsce wchodzą: GroupM, Xaxis, Choreograph, Wavemaker, Mindshare, MediaCom, The&Partnership, VMLY&R, Grey, Ogilvy, Cohn & Wolfe, Hill+Knowlton Strategies, Wunderman Thompson, Gorilla Group.

Źródło: WPP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt...
TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
Złote Spinacze 2024 rozdane!
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication.
SEC Newgate CEE z trzema nagrodami ICCO Global Awards
SEC Newgate CEE wróciło z londyńskiej gali ICCO Global Awards z trzema głównymi nagrodami – dwiema w kategoriach sektorowych za kampanię „Saving Free Media in Poland”, zrealizowaną wraz z TVN Warner Bros. Discovery oraz jedną nagrodą indywidualną dla Szymona Dziewięckiego za wybitne osiągnięcia poniżej 30. roku życia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764