logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Izabela Budnik awansuje w agencji Big Picture

  PR 23.02.2023, przeczytano 928 razy
ilustracja

Nową funkcję Izabela Budnik objęła wraz z początkiem lutego b.r. W ramach powierzonych obowiązków, kontynuować będzie swoją pracę dla kluczowych klientów Big Picture z obszaru FMCG m.in. Mondelez Polska (Milka, Oreo, San itd.) oraz marek wrażliwych z portfolio William Grants & Sons (Balvenie, Glenfiddich, Grants itd.).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/izabela-budnik-awansuje-w-agencji-big-picture,399068,artykul.html

Izabela Budnik związana jest z agencją Big Picture od stycznia 2022 roku. Odpowiada w niej m.in. za promocję nowości produktowych, kontakty z mediami, działania branded content, czy współprace z influencerami.

W ostatnich miesiącach zajmowała się m.in. bieżącym wsparciem kampanii Mondelez Polska, np. komunikacją największych od 25 lat zmian marki Milka oraz nowych produktów i pozycjonowania marki San. Wspierałała także zespół w promocji marek z portfolio William Grant and Sons, w tym nowości Grant’s i Hendrick’s Gin oraz platform wizerunkowych, takich jak Glenfiddich (Time Re:Imagined) czy The Balvenie (The Makers).

Izabela realizuje działania w ramach Zespołu Lifestyle, zarządzanego przez Karolinę Pękalską i Monikę Roth-Jaczynowską, które w agencji pełnią funkcje Head of Lifestyle Communications. Przed awansem obejmowała stanowisko PR Executive. Wcześniej współpracowała m.in. z portalem Spider’s Web.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764