logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Izabela Janachowska została twarzą kanału TLC

  PR 03.08.2018, przeczytano 579 razy
ilustracjastrzałka

TLC to telewizja dla kobiet, dla których źródłem rozrywki i inspiracji są autentyczne, nierzadko odważne i kontrowersyjne historie. Ten kobiecy kanał budzi ciekawość oraz daje możliwość obserwowania ludzi, których na co dzień nie spotyka się w swoim życiu. Stacja uczy dystansu i akceptacji, nie zmuszając do walki o bycie perfekcyjną. Zaskakujące i pełne ekscytujących momentów programy to oferta skrojona na miarę współczesnych kobiet, dotykająca bliskich im spraw. Twarzą TLC została Izabela Janachowska, która jesienią poprowadzi w tej stacji aż dwa nowe programy o tematyce ślubnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/izabela-janachowska-zostala-twarza-kanalu-tlc,37484,artykul.html

W pierwszym z nich prowadząca udowodni, że kobieta w każdym rozmiarze może wyglądać pięknie i wyjątkowo w dniu swojego ślubu. Bohaterkami produkcji „Panny młode ponad miarę” będą narzeczone, które niekoniecznie mają figurę modelki. Przez obfity biust, dużą pupę czy okrągłe kształty trudno im znaleźć suknię ślubną, w której będą wyglądały i czuły się dobrze. Izabela Janachowska razem z konsultantkami podpowie im jak podkreślić atuty i ukryć niedoskonałości. Wspólnie wybiorą tę jedyną i niepowtarzalną suknię, w której panna młoda poczuje się jak milion dolarów!

Kiedy strój zostanie wybrany, pora zabrać się za organizację „Ślubu marzeń”. Wiele par nie spodziewa się, ile szczegółów trzeba zaplanować na kilka tygodni przed ceremonią. Wystrój sali, bukiet, pierwszy taniec, upominki dla gości, samochód, stroje, menu, winietki czy fryzura panny młodej to tylko niektóre z punktów w kalendarzu ślubnym przyszłego małżeństwa. Jak się w tym wszystkim odnaleźć i nie zwariować? Wystarczy wezwać Izabelę Janachowską, która na organizacji wesel zna się jak mało kto. Dzięki niej państwo młodzi będą w stanie zapanować nad chaosem przygotowań, a dzień ślubu będzie dokładnie taki, jaki sobie wymarzyli.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764