logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Izabela Mika twarzą AZ.pl po rebrandingu

   09.07.2010, przeczytano 8994 razy
ilustracjastrzałka

AZ.pl, polski rejestratorów domen, zakończyła proces rebrandingowy unowocześniając swój serwis WWW i wprowadzając szereg nowych produktów z Giełdą Domen na czele. Twarzą kampanii firmy została modelka, Izabela Mika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/izabela-mika-twarza-az.pl-po-rebrandingu,10933,artykul.html

Najbardziej widoczną zmianą jest odświeżenie witryny AZ.pl. Nowoczesny wizerunek strony został podkreślony poprzez udział w projekcie polskiej modelki. Dziewczyna AZ.pl, Izabela Mika, to fotomodelka i tancerka znana m.in. z udziału w telewizyjnym programie „Taniec z gwiazdami”. Uzupełnieniem nowego layoutu jest hasło „W domenach drzemie fortuna”.

Kolejna zmiana to Giełda Domen - platforma, na której dokonywać można transakcji kupna lub sprzedaży domen z rynku wtórnego. Giełda Domen w AZ.pl umożliwia wystawianie na sprzedaż hurtowej ilości domen, za pomocą kilku kliknięć. Usługa jest bezpłatna i cehuje się m.in. 0% prowizji od zawieranych umów, możliwością korzystania z awatarów, umieszczania komentarzy oraz automatyczne cesje domen. Wystawiającym domeny na Giełdzie firma oferuje bezpłatny e-book „Wszystko zaczyna się od WWW”. Pierwszych 50 użytkowników, którzy dodadzą min. 50 ofert sprzedaży otrzyma darmową, roczną licencję Kaspersky Anty-Virus 2010.

Przy współpracy z platformą iStore.pl z grupy Allegro.pl, opracowana także została metoda samodzielnego tworzenia sklepów internetowych. Rozwiązanie oferuje m.in. pełną integrację z Allegro, portalami aukcyjnymi i porównywarkami cenowymi. Oferta ma wyróżniać się niskimi opłatami, uzależnionymi od wielkości obrotów. AZ.pl oferuje również konto Personal Hosting na pół roku, domenę z końcówką .PL oraz kupon Google AdWords o wartości 200 zł za darmo, do każdego założonego sklepu.

Kolejna usługa to Dysk Online o pojemności 10GB, 5GB i darmowej 100MB, umożliwiający przechowywanie danych w internecie. Do każdego konta Personal Hosting dodawany jest darmowy Dysk Online o pojemności 5GB. Wśród usług dedykowanych klientom hurtowym znalazła się również możliwość wykorzystania API przez Partnerów firmy. API pozwala na integracje z własnym serwisem WWW oraz znacznie bardziej zaawansowane zarządzanie posiadanymi domenami.

Źródło: AZ.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764