logo
WIADOMOŚCI

Izabela Ozga zasila biuro reklamy Bonnier Business Polska

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 95 razy

Izabela Ozga dołączyła do grupy Bonnier Business Polska, obejmując w biurze reklamy stanowisko dyrektora ds. projektów medycznych i projektów sponsoringowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/izabela-ozga-zasila-biuro-reklamy-bonnier-business-polska,36157,artykul.html

Nowa dyrektor reklamy będzie łączyć dwie funkcje – szefa sprzedaży  „Pulsu Medycyny” i „Pulsu Farmacji” oraz szefa sprzedaży projektów sponsoringowych „Pulsu Biznesu”. Decyzja o podjęciu tej współpracy jest związana z planami spółki dotyczącymi rozwoju biznesu w tych obszarach.  

Izabela Ozga przez ostatnie 11 lat pracowała w Grupie ZPR Media. Jej poprzednie stanowisko to dyrektor działu klientów bezpośrednich w Super Expressie.

Bonnier Business Polska należy do szwedzkiej Grupy Bonnier - jednego z największych na świecie koncernów medialnych posiadającego 175 firm w 16 krajach. W Polsce wydaje dziennik gospodarczy "Puls Biznesu", prasę medyczną „Puls Medycyny” i „Puls Farmacji” oraz jest właścicielem serwisów Bankier.pl, pb.pl, ArsLege.pl, Dyskusja.biz, PRNews.pl, PIT.pl, VAT.pl, MamBiznes.pl, 24.pl, Zgarnijpremie.pl.

Źródło: Bankier.pl

www.bankier.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Selectivv Mobile House i Screen Network ze wspólną ofertą kampanii DOOH
Firma Selectivv Mobile House, specjalizująca się w marketingu mobilnym i realizacji kampanii reklamowych do wyselekcjonowanych grup użytkowników, podpisała właśnie umowę o współpracy z firmą Screen Network. Screen Network należy do grupy medialnej 4 FUN MEDIA S.A. i oferuje digitalowe nośniki (ekrany) out- i indoor, łączące w sobie cechy kampanii online oraz offline. Firma dysponuje obecnie najwięk...
KRRiT chce poszerzyć cyfrową ofertę radia o rozgłośnie lokalne
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podtrzymuje swoje zainteresowanie cyfryzacją radia. Obecnie pracuje nad strategią, która pozwoli poszerzyć ofertę i uruchomić dodatkowe stacje radiowe, w szczególności rozgłośnie komercyjne o lokalnym charakterze. Ogłaszanie wolnych częstotliwości na lokalne, miejskie multipleksy w 34 miastach ma nastąpić w drugiej połowie tego roku. ...
Polacy naprawią internet?
Opracowana przez Polaków technologia może okazać się lekarstwem na chorobę, która toczy współczesny internet. „To rozwiązanie może naprawić Facebooka” —powiedziała na konferencji prasowej w Nowym Jorku Brittany Kaiser. Była dyrektor Cambridge Analytica ogłosiła, że chce walczyć o prawa internautów do własności danych i z tego powodu zdecydowała się dołączyć do zespołu IOVO. Polski projek...
Najwięcej odsłon w sieci pochodzi z dużych miast
Z najnowszych danych Gemiusa wynika, że im większe miasto, tym większa liczba odsłon w sieci wykonywanych przez użytkowników. Więcej ciekawostek o tym, jak Polacy korzystali z internetu w minionym miesiącu, przeczytasz w najnowszej analizie Gemiusa.
20 kwietnia ukaże się pierwszy numer magazynu „Dobre Chwile”. Będzie to 32-stronicowy tygodnik dla kobiet, który w piątki będzie dołączany do gazety codziennej „Fakt”.
 
środa 25.04.2018, 68 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone