logo
WIADOMOŚCI

Izabela Ozga zasila biuro reklamy Bonnier Business Polska

Mateusz Zawiślak  PR 16.04.2018, przeczytano 131 razy

Izabela Ozga dołączyła do grupy Bonnier Business Polska, obejmując w biurze reklamy stanowisko dyrektora ds. projektów medycznych i projektów sponsoringowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/izabela-ozga-zasila-biuro-reklamy-bonnier-business-polska,36157,artykul.html

Nowa dyrektor reklamy będzie łączyć dwie funkcje – szefa sprzedaży  „Pulsu Medycyny” i „Pulsu Farmacji” oraz szefa sprzedaży projektów sponsoringowych „Pulsu Biznesu”. Decyzja o podjęciu tej współpracy jest związana z planami spółki dotyczącymi rozwoju biznesu w tych obszarach.  

Izabela Ozga przez ostatnie 11 lat pracowała w Grupie ZPR Media. Jej poprzednie stanowisko to dyrektor działu klientów bezpośrednich w Super Expressie.

Bonnier Business Polska należy do szwedzkiej Grupy Bonnier - jednego z największych na świecie koncernów medialnych posiadającego 175 firm w 16 krajach. W Polsce wydaje dziennik gospodarczy "Puls Biznesu", prasę medyczną „Puls Medycyny” i „Puls Farmacji” oraz jest właścicielem serwisów Bankier.pl, pb.pl, ArsLege.pl, Dyskusja.biz, PRNews.pl, PIT.pl, VAT.pl, MamBiznes.pl, 24.pl, Zgarnijpremie.pl.

Źródło: Bankier.pl

www.bankier.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Minister Gliński: TVN24 nawołuje do anarchii
Prowadzący program w TVN24 nawoływał polską policję do wypowiedzenia posłuszeństwa władzy państwowej - uważa minister kultury i dziedzictwa narodowego Piotr Gliński. Minister pyta na Twitterze, czy Discovery "akceptuje taki przekaz swojej telewizji"?
Ringier Axel Springer kupuje udziały w No Fluff Jobs
Ringier Axel Springer Media AG kupił 44 procent udziałów w No Fluff Jobs i w ten sposób rozszerzył swoje portfolio serwisów z ogłoszeniami o najbardziej innowacyjny portal z ofertami pracy dla specjalistów z branży IT w Polsce
Lipcowy rekord oglądalności Food Network
16 lipca kanał Food Network odnotował najwyższy dzienny wynik oglądalności w historii stacji, osiągając udział 0,64 % SHR w grupie komercyjnej (16-49).
IAB Polska: Media społecznościowe głównym źródłem fake news
Internet jest najbardziej przydatnym kanałem komunikacji, choć przeciętnie wiarygodnym. Liderami wiarygodności są radio i prasa. Głównym źródłem nieprawdziwych informacji (fake news) są media społecznościowe. Takie i inne wnioski płyną z najnowszego raportu IAB Polska „Dezinformacja w sieci”, przeprowadzonego wśród internautów.
Youtube Ads Leaderboard za czerwiec 2018
Męskie Granie nie tylko z impetem powróciło do rankingu, ale także od miesiąca utrzymuje pierwszą pozycję w zestawieniu. Pozostałe miejsca na podium zajęło Maybelline z dwoma kolejnymi odcinkami instruktażowymi Make Up in the City. Czwarta pozycja to oryginalna kampania Zarządu Dróg Miejskich, której celem jest uzmysłowienie kierowcom, że powinni parkować minimum 10 metrów od...
 
niedziela 22.07.2018, 99 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone