logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Izabela Ozga zasila biuro reklamy Bonnier Business Polska

  PR 16.04.2018, przeczytano 489 razy

Izabela Ozga dołączyła do grupy Bonnier Business Polska, obejmując w biurze reklamy stanowisko dyrektora ds. projektów medycznych i projektów sponsoringowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/izabela-ozga-zasila-biuro-reklamy-bonnier-business-polska,36157,artykul.html

Nowa dyrektor reklamy będzie łączyć dwie funkcje – szefa sprzedaży  „Pulsu Medycyny” i „Pulsu Farmacji” oraz szefa sprzedaży projektów sponsoringowych „Pulsu Biznesu”. Decyzja o podjęciu tej współpracy jest związana z planami spółki dotyczącymi rozwoju biznesu w tych obszarach.  

Izabela Ozga przez ostatnie 11 lat pracowała w Grupie ZPR Media. Jej poprzednie stanowisko to dyrektor działu klientów bezpośrednich w Super Expressie.

Bonnier Business Polska należy do szwedzkiej Grupy Bonnier - jednego z największych na świecie koncernów medialnych posiadającego 175 firm w 16 krajach. W Polsce wydaje dziennik gospodarczy "Puls Biznesu", prasę medyczną „Puls Medycyny” i „Puls Farmacji” oraz jest właścicielem serwisów Bankier.pl, pb.pl, ArsLege.pl, Dyskusja.biz, PRNews.pl, PIT.pl, VAT.pl, MamBiznes.pl, 24.pl, Zgarnijpremie.pl.

Źródło: Bankier.pl

www.bankier.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764