logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jabra wzmacnia dział marketingu

  PR 13.12.2022, przeczytano 540 razy

Do zespołu marketingu Jabra, marki GN Group, dołączyła Jagoda Leszczyńska jako nowy Enterprise Marketing Manager odpowiedzialny za region CEE.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jabra-wzmacnia-dzial-marketingu,398337,artykul.html

W związku z rozwojem marki Jabra, firma GN Group rozbudowuje dział marketingu odpowiedzialny za tworzenie i realizowanie strategii na terenie Central and Eastern Europe. Do zespołu dołączyła Jagoda Leszczyńska, która objęła stanowisko Enterprise Marketing Managera i będzie zarządzać działaniami marketingowymi w segmencie rozwiązań biznesowych Jabra w regionie CEE. Do jej głównych zadań będzie należało  planowanie i implementacja strategii marketingowych, nadzór nad kampaniami komunikacyjnymi oraz wspieranie projektów sprzedażowych dla produktów audio i wideo z portfolio rozwiązań B2B marki Jabra. Będzie także odpowiedzialna za rozwój kanału sprzedaży, współpracując bezpośrednio z dystrybutorami, partnerami handlowymi i sprzedawcami oraz prowadząc działania dedykowane klientom końcowym.

Jagoda Leszczyńska posiada blisko 15-letnie doświadczenie w branży IT, a jej specjalizacją są w szczególności lead management, performance marketing oraz międzynarodowy marketing produktów dla sektora B2B. Wcześniej przez ponad 10 lat pracowała w Bechtle, gdzie odpowiadała między innymi za współpracę z kluczowymi producentami IT, budowanie relacji z partnerami, zarządzanie kampaniami marketingowymi oraz działaniami z zakresu public relations zarówno na rynku polskim, jak i międzynarodowym. Prywatnie jest dumną mamą dwóch córek, miłośniczką dobrych książek, lubi też jeździć konno i podróżować.

Ewa Walter, pełniąca dotychczas funkcję Enterprise Marketing Managera w Jabra na region CEE, została awansowana na stanowisko Head of Enterprise Marketing i będzie zarządzać zespołem marketingowym EMEA East.

Źródło: Jabra

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764