logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Celiński z dentsu Poland do Adlook

  PR 10.09.2024, przeczytano 518 razy
ilustracja

Spółka Adlook ogłosiła dziś, że Jacek Celiński objął stanowisko VP of Growth CEE. W tej roli będzie odpowiadał za zwiększenie sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Pod jego nadzorem będzie obszar rozwijania silnych partnerstw z obecnymi i nowymi klientami, a także wzmacnianie kompetencji zespołu sprzedażowego. Docelowo wprowadzi długofalową strategię, która pozwoli na dalszy, stabilny rozwój i umacnianie pozycji Adlook w regionie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-celinski-z-dentsu-poland-do-adlook,405607,artykul.html

Jacek Celiński to doświadczony lider z ponad dwudziestoletnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediów, komunikacji, marketingu cyfrowego i e-commerce. Poprzednio przez blisko 3 lata pracował w dentsu Poland, gdzie piastował stanowisko Head of Media & Performance. Wcześniej m.in. przez ponad dekadę był związany z agencjami Publicis Groupe (Starcom, Next, S&S IS). W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z globalnymi markami, takimi jak Coca-Cola, Procter & Gamble i Mars, zdobywając liczne nagrody branżowe, w tym Effie, Festival of Media i KTR. W Adlook będzie wykorzystywał swoją wiedzę do tworzenia nowych możliwości biznesowych oraz zwiększania sprzedaży w regionie CEE.

Cieszę się, że Jacek dołącza do naszego zespołu. Jego bogate doświadczenie w obszarze mediów, komunikacji oraz e-commerce będzie kluczowe dla dalszego wzmacniania naszej oferty w Europie Środkowo-Wschodniej. Jestem przekonany, że kompetencje, które wnosi do Adlook, pozwolą nam jeszcze skuteczniej dostarczać innowacyjne rozwiązania naszym klientom, odpowiadając na ich rosnące potrzeby i wspierając ich w osiąganiu sukcesów.” – powiedział Kuba Kossut, CEO Adlook.

Adlook to dynamiczna organizacja, pełna utalentowanych specjalistów, z którymi moje drogi zawodowe często się przecinały. Internetowy świat wkroczył w bardzo wymagający moment, gdzie prywatność zaczyna być podstawą funkcjonowania każdego biznesu, dlatego doświadczenie i rozwiązania, jakie oferuje Adlook, są dzisiaj dla całej branży cenniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Tym bardziej nie mogę się doczekać współpracy z tym wyjątkowym zespołem. Jestem przekonany, że już wkrótce wspólnie będziemy mogli świętować kolejne sukcesy marketingowe naszych klientów.” - komentuje Jacek Celiński. 

Źródło: Adlook

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filip Cieśliński z Arskom do Gońca
Filip Cieśliński od początku października pełni funkcję head of sales Goniec.pl należącego do Grupy Iberion. Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz czołowych polskich dziennikarzy i twórców sportowych.
Awans w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made na stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki. Awans wpisuje się w misję agencji, która stawia na rozwój pracowników oraz jakościowy client service.
Kamila Bidzińska awansuje w SEC Newgate CEE
Kamila Bidzińska awansowała w strukturach SEC Newgate CEE na stanowisko Managing Partnera. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director. Obecnie do jej zadań należy prowadzenie projektów dla klientów strategicznych, rozbudowa zespołu oraz wsparcie firmy w dalszym rozwoju działalności. Raportuje bezpośrednio do Zofii Bugajnej-Kasdepke, Founding Partner/CEO SEC Newgate...
Martyna Solińska dyrektor zarządzającą 38Content Communication
Z początkiem października Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication. W nowej roli będzie odpowiadać za bieżące zarządzanie agencją, rozwój talentów i kompetencji oraz nowych obszarów biznesowych. Przed objęciem nowej funkcji zarządzała w agencji kompetencjami strategicznymi oraz doradczymi jako Strategy...
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski, z ponad 12-latnim doświadczeniem w branży digital marketingu, związany jest z ONE House od maja 2021 roku. Dotychczas, jako Senior SEM & Paid Social Manager, odpowiadał za planowanie i zakup kampanii internetowych oraz koordynację zespołu odpowiedzialnego za działania digitalowe. W nowej roli jego obowiązki zostaną poszerzone o rozwój portfolio wszystkich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764