logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Dziura z tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2021/2022

  PR 30.11.2022, przeczytano 705 razy
ilustracja

Dziś jeszcze bardziej niż dotychczas priorytetem marek jest pogłębianie relacji z konsumentami i otoczeniem. Jednym ze sposobów dotarcia do nich jest przygotowywanie wartościowych i jakościowych treści, które przyciągną uwagę i będą użyteczne. Tę potrzebę świetnie rozumie szef marketingu i PR firmy technologiczno-doradczej Future Mind, która zapewnia innowacyjne produkty cyfrowe dla biznesu. Jacek Dziura w konkursie Dyrektor Marketingu, organizowanym przez mediarun.com, już drugi rok z rzędu został wyróżniony w kategorii content.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-dziura-z-tytulem-dyrektora-marketingu-roku-2021-2022,398179,artykul.html

Jacek Dziura dołączył do zespołu Future Mind we wrześniu br. Kapituła konkursu doceniła zarówno pierwsze projekty contentowe, takie jak wprowadzenie formatu video do komunikacji w firmie doradczo-technologicznej, jak i efekty strategii contentowej, która zaowocowała zwiększeniem świadomości marki Grupy iCEA do poziomu +75%. Do sierpnia br. jako redaktor naczelny rozwijał także Magazyn Digital skierowany do marketerów, przedsiębiorców oraz branży e-commerce. Jury konkursu drugi rok z rzędu przyznało mu tytuł Dyrektora Marketingu za działalność w obszarze content marketingu.

Konkurs od 11 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Jego celem jest wyłonienie oraz nagrodzenie liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding. Zwycięzcy tegorocznej edycji zostali nagrodzeni podczas gali finałowej w ramach konferencji Marketing Innovation Executive Summit.

Jacek Dziura to ekspert ds. marketingu i e-commerce z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. W Future Mind jako szef działu marketingu odpowiada za kreowanie i realizację strategii marketingu i PR oraz za budowę silnego brandu na rynkach międzynarodowych. W ostatnich latach, jako Chief Marketing Officer, a następnie Członek Zarządu był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz budowę pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now! Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty na ponad 100 rynkach  dla takich marek jak: Tpay, FIBARO, Grupa SARE S.A. czy Booking.com.

Źródło: Future Mind

www.futuremind.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764