Dziś jeszcze bardziej niż dotychczas priorytetem marek jest pogłębianie relacji z konsumentami i otoczeniem. Jednym ze sposobów dotarcia do nich jest przygotowywanie wartościowych i jakościowych treści, które przyciągną uwagę i będą użyteczne. Tę potrzebę świetnie rozumie szef marketingu i PR firmy technologiczno-doradczej Future Mind, która zapewnia innowacyjne produkty cyfrowe dla biznesu. Jacek Dziura w konkursie Dyrektor Marketingu, organizowanym przez mediarun.com, już drugi rok z rzędu został wyróżniony w kategorii content.
Jacek Dziura dołączył do zespołu Future Mind we wrześniu br. Kapituła konkursu doceniła zarówno pierwsze projekty contentowe, takie jak wprowadzenie formatu video do komunikacji w firmie doradczo-technologicznej, jak i efekty strategii contentowej, która zaowocowała zwiększeniem świadomości marki Grupy iCEA do poziomu +75%. Do sierpnia br. jako redaktor naczelny rozwijał także Magazyn Digital skierowany do marketerów, przedsiębiorców oraz branży e-commerce. Jury konkursu drugi rok z rzędu przyznało mu tytuł Dyrektora Marketingu za działalność w obszarze content marketingu.
Konkurs od 11 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Jego celem jest wyłonienie oraz nagrodzenie liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding. Zwycięzcy tegorocznej edycji zostali nagrodzeni podczas gali finałowej w ramach konferencji Marketing Innovation Executive Summit.
Jacek Dziura to ekspert ds. marketingu i e-commerce z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. W Future Mind jako szef działu marketingu odpowiada za kreowanie i realizację strategii marketingu i PR oraz za budowę silnego brandu na rynkach międzynarodowych. W ostatnich latach, jako Chief Marketing Officer, a następnie Członek Zarządu był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz budowę pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now! Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty na ponad 100 rynkach dla takich marek jak: Tpay, FIBARO, Grupa SARE S.A. czy Booking.com.
Źródło: Future Mind