logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Dziura z tytułem Dyrektora Marketingu Roku 2021/2022

  PR 30.11.2022, przeczytano 374 razy
ilustracja

Dziś jeszcze bardziej niż dotychczas priorytetem marek jest pogłębianie relacji z konsumentami i otoczeniem. Jednym ze sposobów dotarcia do nich jest przygotowywanie wartościowych i jakościowych treści, które przyciągną uwagę i będą użyteczne. Tę potrzebę świetnie rozumie szef marketingu i PR firmy technologiczno-doradczej Future Mind, która zapewnia innowacyjne produkty cyfrowe dla biznesu. Jacek Dziura w konkursie Dyrektor Marketingu, organizowanym przez mediarun.com, już drugi rok z rzędu został wyróżniony w kategorii content.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-dziura-z-tytulem-dyrektora-marketingu-roku-2021-2022,398179,artykul.html

Jacek Dziura dołączył do zespołu Future Mind we wrześniu br. Kapituła konkursu doceniła zarówno pierwsze projekty contentowe, takie jak wprowadzenie formatu video do komunikacji w firmie doradczo-technologicznej, jak i efekty strategii contentowej, która zaowocowała zwiększeniem świadomości marki Grupy iCEA do poziomu +75%. Do sierpnia br. jako redaktor naczelny rozwijał także Magazyn Digital skierowany do marketerów, przedsiębiorców oraz branży e-commerce. Jury konkursu drugi rok z rzędu przyznało mu tytuł Dyrektora Marketingu za działalność w obszarze content marketingu.

Konkurs od 11 lat organizowany jest przez Mediarun.com. Jego celem jest wyłonienie oraz nagrodzenie liderów i osobowości kierujących pracami działów marketingu, digital, e-commerce, PR, komunikacji oraz employer branding. Zwycięzcy tegorocznej edycji zostali nagrodzeni podczas gali finałowej w ramach konferencji Marketing Innovation Executive Summit.

Jacek Dziura to ekspert ds. marketingu i e-commerce z ponad 13-letnim doświadczeniem zawodowym. W Future Mind jako szef działu marketingu odpowiada za kreowanie i realizację strategii marketingu i PR oraz za budowę silnego brandu na rynkach międzynarodowych. W ostatnich latach, jako Chief Marketing Officer, a następnie Członek Zarządu był odpowiedzialny za zarządzanie marketingiem i komunikacją w Grupa iCEA – jednej z największych agencji SEO w Polsce, oraz budowę pozostałych marek z portfela holdingu Digital Now! Doświadczenie zawodowe zdobywał realizując projekty na ponad 100 rynkach  dla takich marek jak: Tpay, FIBARO, Grupa SARE S.A. czy Booking.com.

Źródło: Future Mind

www.futuremind.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IAB Polska partnerem konkursu Genius Universitatis 2023
Wystartowała XI edycja najbardziej oczekiwanego konkursu marketingowego dla uczelni, który ma pokazać ich najlepsze reklamowe działania. IAB Polska po raz kolejny jest partnerem konkursu, w którego kapitule zasiada nasza przedstawicielka - Ewa Opach, dyrektor ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.
Paradyż Designers: spotkanie z Rossaną Orlandi oraz Giovanną Castiglioni w Mediolanie
Wyjazd do Mediolanu i warsztaty z legendą designu Rossaną Orlandi oraz spotkanie z Giovanną, córką włoskiego mistrza wzornictwa Achille Castiglioniego czekają na autorów wyróżnionych projektów w konkursie Paradyż Designers. Prace konkursowe można przesyłać jeszcze do 17 lutego 2023.
Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764