logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Gądek dołączy do zespołu Gazeta.pl

  PR 28.04.2017, przeczytano 323 razy

Od maja br. Jacek Gądek dołączy do zespołu Gazeta.pl. Będzie pracował w newsroomie portalu jako reporter polityczny, autor tekstów oraz wideo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-gadek-dolaczy-do-zespolu-gazeta.pl,32297,artykul.html

Jacek Gądek będzie przygotowywał dla Gazeta.pl przede wszystkim duże materiały: sylwetki, wywiady i pogłębione analizy, np. o tematyce politycznej.

– Gazeta.pl jak żaden inny portal potrafi opowiadać emocjonujące historie, a polityka jest w tej chwili tematem budzącym wyjątkowe emocje, również wśród naszych użytkowników. Cieszę się, że witamy na pokładzie Jacka Gądka - doświadczonego i wszechstronnego autora, który pomoże nam opisywać wydarzenia na scenie politycznej w sposób zrozumiały i ciekawy dla naszych użytkowników – mówi Hanna Rydlewska, szefowa newsroomu Gazeta.pl.

Jacek Gądek jest dziennikarzem, publicystą i autorem formatów telewizyjnych specjalizującym się w tematyce politycznej, społecznej i religijnej. Od 2007 roku pracował w portalu Onet.pl, najpierw jako redaktor prowadzący serwis informacyjny, a później jako dziennikarz i publicysta w warszawskiej redakcji portalu. Następnie, od 2016 roku był związany z Grupą Wirtualna Polska, gdzie m.in. był jednym z prowadzących format wideo #dziejesienazywo.

Stale współpracuje z „Tygodnikiem Powszechnym”. Jest absolwentem dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz marketingu w sieci w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764