logo
WIADOMOŚCI

Jacek Gmoch i influencerzy w mundialowej kampanii LG

  PR 12.06.2018, przeczytano 463 razy
ilustracjastrzałka

Agencja GetHero zrealizuje dla marki LG kampanię mundialową „Studio LG”, z udziałem popularnych influencerów i Jacka Gmocha, wybitnego trenera, analityka i komentatora piłkarskiego. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy, jest poświęcona linii telewizorów LG OLED TV z opartą na sztucznej inteligencji technologią ThinQ, która ułatwia sterowanie i komunikację z telewizorem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-gmoch-i-influencerzy-w-mundialowej-kampanii-lg,36856,artykul.html

W ramach akcji powstaną 3 filmy, kręcone w kinie, na plaży i na stadionie piłkarskim we Wrocławiu. ReZigiusz rozegra w nich trzy mecze w FIFA 18, symulujące fazę grupową Mistrzostw Świata w Rosji (grupy, w której gra Polska).

Podczas meczów Rezi wcieli się w role przeciwników polskiej drużyny, którymi są: Senegal, Kolumbia i Japonia. W roli polskiej drużyny wystąpią zaś kolejno trzej znani influencerzy związani z grą FIFA i piłką nożną, odpowiednio w kolejności: Jacob, Lachu, i Koza.

Wszystkie mecze będą komentowane i analizowane ze studia na stadionie Legii przez unikalny duet ekspertów, który tworzyć będą: Jacek Gmoch oraz Piotr „Izak” Skowyrski. Gospodarzem każdego programu będzie reZigiusz.

Każdy odcinek rozpoczynać się będzie od przywitania w studiu przez gospodarza programu – reZigiusza, który następnie przenosić się będzie w miejsce, gdzie rozgrywać się będzie mecz w FIFA 18 (kolejno: w kinie, na Stadionie Wrocław i w beach barze). Mecz z offu komentowany będzie przez Izaka. Po meczu, kamera wracać będzie do studia, gdzie Jacek Gmoch przeprowadzi analizę meczu.

- Jacek Gmoch to postać bardzo charakterystyczna, ale znana głównie w starszej grupie wiekowej (30+). Pomysł na połączenie dwóch „światów” - komentatora e-sportu i znanego YouTubera z Jackiem Gmochem to szansa na zainteresowanie naszą komunikacją młodszych odbiorców. Poza tym luz Remka, żart Gmocha i urok Izaaka to gotowa recepta na nietuzinkowy materiał - mówi Agnieszka Witerscheim, Digital Marketing Specialist w LG

- Filmy będą miały charakter humorystyczny. Rezi jest początkującym ,,fifaczem”  i zmierzy się z doświadczonymi graczami, co prawdopodobnie będzie symulacją pozytywnej sytuacji, na jaką liczą kibice polskiej reprezentacji, czyli dominacji naszej drużyny podczas rozgrywek w grupie - mówi Agata Szarniewska, Account Manager GetHero odpowiedzialna za realizację kampanii - Bardzo cieszymy się ze współpracy z marką LG przy okazji najważniejszej imprezy sportowej na świecie, jaką jest piłkarski Mundial.

Za koncept głównej kampanii mundialowej tej marki odpowiada agencja The Digitals . Prowadzona jest pod hasłem „Telewizor powołany na mundial”, gdzie twarzą jest właśnie Jacek Gmoch. Kampania przygotowana przez agencję GetHero jest przedłużeniem kampanii o działania z influencerami.

Cała kampania potrwa do końca mistrzostw. W serii filmów promocyjnych Jacek Gmoch prezentuje, w charakterystycznym dla siebie stylu, jak sztuczna inteligencja w telewizorach LG ułatwia i nadaje nowy wymiar oglądaniu rozgrywek piłkarskich. Kampania podkreśla wyróżniki telewizorów LG ważne z punktu widzenia oglądania piłki nożnej, takie jak szerokie kąty widzenia doskonałe do oglądania z większą grupą przyjaciół czy tryb sportowy z intensywniejszymi efektami na boisku. W materiałach komunikacyjnych trener Gmoch podkreśla, że „już się na stadiony nachodził, a z LG może oglądać wygodniej”. Kolejne odsłony kampanii prezentują benefity technologii LG ze sztuczną inteligencją, która pozwala głosowo sterować telewizorem, sprawdzać wyniki rozgrywek, oglądać powtórki najefektowniejszych bramek na YouTube, czy łatwo przełączać się na konsolę np. w przerwie meczu.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Woah, influencerzy. W dodatku znani. Będą reklamować LG.

Nowatorskie ujęcie, przełom w reklamie.

avatar użytkownika
,

Myślisz? Nie widać tu niczego nowatorskiego ani przełomowego - na dziś jest dość standardowe działanie. Kampania nie ma być przełomowa tylko skuteczna.  

,

Jak skuteczna będzie kampania z z influencerem, którego odbiorcy nie mają własnych pieniędzy, bo jeszcze chodzą do gimnazjum?

Ilu z nich kupi drogi telewizor LG?
  

avatar użytkownika
,

Myślisz, że Twoje pytanie jest przełomem w reklamie? Że reklamodawca nie zaczął od zadania sobie tego pytania?  

,

Myślę, że tak - ktoś niekoniecznie zadał sobie pytanie, kogo stać i kogo trzeba przekonać do zakupu drogiego RTV.
Ważniejsze było, żeby zrobić kampanię z influencerem, bo to takie modne i wszyscy już zrobili. Słupki w SM urosną, premia będzie, a niską sprzedaż jakoś się wytłumaczy.
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli koncern LG doszedł do swojej pozycji ignorując aspekty ekonomiczne na rzecz ulegania modom panującym w środowisku reklamowym, to jest to jest to niebywałe odkrycie - istny przełom - nie tylko w reklamie, ale szerzej - w biznesie.  

,

W istocie, wykorzystywanie w reklamie cewebrytów jest modą.
Przemijającą tym szybciej, im niższą zdolność zakupową ma grupa odbiorców takiego cewebryty.
  

avatar użytkownika
,

Problem jest taki, że z jednej strony mamy reklamodawcę płacącego za tego typu reklamy i monitorującego ich skuteczność, a z drugiej strony mamy opinię osoby wiedzącej jedynie tyle, że nie lubi influencerów - nie mającej żadnych danych na temat skuteczności kampanii z ich udziałem. A może masz takie dane i zechcesz się nimi podzielić?  

,

Naprawdę?
Reklamodawcy mionitorują skuteczność?

Każdy lubi influencerów. Nie możesz bez poparcia w faktach zarzucać komuś nielubienia.
Natomiast artykuł traktuje o cewebrytach. Z wyjątkiem Jacka Gmocha, on od paru ładnych lat jedzie na zamierzchłej reputacji i współczesnych lapsusach językowych.
  

avatar użytkownika
,

Pewnie Ty kontrolujesz reklamodawców i wiesz, że nie monitorują skuteczności swoich reklam.  

,

Nie no no... jak mnie teraz zapewniłeś, że kontrolują, to już wiem, że kontrolują i możemy wszyscy spać spokojnie wiedząc, że cewebryci są skuteczni w reklamie.  

avatar użytkownika
,

To czy są czy nie są skuteczni wiedzą ci, którzy to mierzą. Mierzyłeś to Liuendorze?  

,

Po cóż miałbym, skoro Ty mi napisałeś, że tak jest.
  

avatar użytkownika
,

W którym miejscu padło stwierdzenie że jest skuteczna? Było powiedziane że ma być skuteczna, a do tego - że nie masz bladego pojęcia czy taka jest, bo zajmujesz się swoimi fobiami i fantazjami, zamiast mówić o faktach.  

,

"Jak skuteczna będzie kampania z z influencerem (...)"

"redakcja, 12.06.2018
Myślisz, że Twoje pytanie jest przełomem w reklamie? Że reklamodawca nie zaczął od zadania sobie tego pytania?"

Jak widać, potwierdzasz, że reklamodawca zadał sobie pytanie o skuteczność. A skoro do realizacji kampanii doszło, to logika podpowiada, że był przekonany o tejże.

Więc jak?
Zakładasz, że jest skuteczna czy wiesz, że jest skuteczna?
  

avatar użytkownika
,

Należy założyć że reklamodawca jest przekonany o skuteczności. To nie to samo co stwierdzenie że "jest skuteczna" - ale wystarczy aby wykazać że nie masz żadnych podstaw aby sugerować, że skuteczna nie jest. Aby o tym przesądzać musiałbyś mieć dostęp do danych którymi dysponuje reklamodawca. Nie masz - bo za to nie płacisz. Więc zostaje Ci wróżenie z fusów i mieszanie ludzi z błotem na podstawie własnych fobii i uprzedzeń.  

,

Mając wiedzę o tym, że grupa docelowa cewebryty to niepracujący chłopcy 8-16 lat , mogę jednak przyjąć założenie... że skuteczność może być wątpliwa a kluczowym będzie fakt, że odbiorcy nie mają własnych środków finansowych i raczej znikome możliwości decyzyjne przy zakupie drogiego RTV.  

avatar użytkownika
,

Możesz.  

,

Mając je w pamięci, mogę też powątpiewać w skuteczność przyjętej linii działań reklamowych... a pytajnikiem wyraźnie wzmocnić te wątpliwości.
  

avatar użytkownika
,

Jak sam widzisz Twoja konstrukcja logiczna zależy od jakości Twojej wiedzy.  

,

Czemu więc Twoja nie zależy?  

Najnowsze w tym dziale:

Magazyn „My Fashion Connection” od Hand Made
Krakowska agencja reklamowa Hand Made odpowiada za koncepcję kreatywną oraz stworzenie treści do e-magazynu „My Fashion Connection”, który stanowił nieodłączny element kampanii marki Orsay z Jessiką Mercedes.
„2foru Stories” – nowa aktywacja w aplikacji Mcdonald’s
Zupełnie nowa odsłona oferty 2forU czeka w aplikacji McDonald’s. Codziennie, aż do 18 listopada, będzie można w niej znaleźć inną i nieznaną wcześniej ofertę rabatową. Trzeba się śpieszyć, bo każda promocja dostępna jest tylko przez jeden dzień! Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz w Internecie,...
Ricoh Pro L5130/L5160 – nowa seria ploterów lateksowych
Firma Ricoh zapowiedziała wprowadzenie na rynek nowej generacji lateksowych ploterów Pro L5130/L5160. Urządzenia z nowej serii będą dostępne w sprzedaży w Europie w pierwszej połowie 2019 roku. Przed planowaną oficjalną premierą zostaną zaprezentowane m.in. podczas targów VISCOM w Mediolanie.
Wspólna kampania platformy Mam i Multikina
Platforma do obniżania i opłacania rachunków MAM rozpoczęła wspólną kampanię z siecią kin Multikino. W ramach współpracy każdy bilet, przekąski oraz napoje zakupione w barach czterech Multikin w Warszawie, a w kolejnych tygodniach również w innych miastach w Polsce, gwarantują klientom kina możliwość obniżenia rachunków za media: prąd, gaz, telefon, internet i...
Gimbal ręczny Feiyutech AK4000 do aparatów VDSLR i kamer
AK4000 to najpotężniejszy i najbardziej uniwersalny gimbal w ofercie marki FeiyuTech, stanowiący kompletne narzędzie dla zaawansowanych filmowców. Najwyższej jakości silniki oraz zaawansowane algorytmy zapewniają płynne, pozbawione drgań ujęcia. Dopracowana ergonomia oraz możliwość komunikacji gimbala z aparatem pozwalają użytkownikowi wykorzystać pełny potencjał...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone