logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Gmoch i influencerzy w mundialowej kampanii LG

  PR 12.06.2018, przeczytano 518 razy
ilustracjastrzałka

Agencja GetHero zrealizuje dla marki LG kampanię mundialową „Studio LG”, z udziałem popularnych influencerów i Jacka Gmocha, wybitnego trenera, analityka i komentatora piłkarskiego. Akcja ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy, jest poświęcona linii telewizorów LG OLED TV z opartą na sztucznej inteligencji technologią ThinQ, która ułatwia sterowanie i komunikację z telewizorem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-gmoch-i-influencerzy-w-mundialowej-kampanii-lg,36856,artykul.html

W ramach akcji powstaną 3 filmy, kręcone w kinie, na plaży i na stadionie piłkarskim we Wrocławiu. ReZigiusz rozegra w nich trzy mecze w FIFA 18, symulujące fazę grupową Mistrzostw Świata w Rosji (grupy, w której gra Polska).

Podczas meczów Rezi wcieli się w role przeciwników polskiej drużyny, którymi są: Senegal, Kolumbia i Japonia. W roli polskiej drużyny wystąpią zaś kolejno trzej znani influencerzy związani z grą FIFA i piłką nożną, odpowiednio w kolejności: Jacob, Lachu, i Koza.

Wszystkie mecze będą komentowane i analizowane ze studia na stadionie Legii przez unikalny duet ekspertów, który tworzyć będą: Jacek Gmoch oraz Piotr „Izak” Skowyrski. Gospodarzem każdego programu będzie reZigiusz.

Każdy odcinek rozpoczynać się będzie od przywitania w studiu przez gospodarza programu – reZigiusza, który następnie przenosić się będzie w miejsce, gdzie rozgrywać się będzie mecz w FIFA 18 (kolejno: w kinie, na Stadionie Wrocław i w beach barze). Mecz z offu komentowany będzie przez Izaka. Po meczu, kamera wracać będzie do studia, gdzie Jacek Gmoch przeprowadzi analizę meczu.

- Jacek Gmoch to postać bardzo charakterystyczna, ale znana głównie w starszej grupie wiekowej (30+). Pomysł na połączenie dwóch „światów” - komentatora e-sportu i znanego YouTubera z Jackiem Gmochem to szansa na zainteresowanie naszą komunikacją młodszych odbiorców. Poza tym luz Remka, żart Gmocha i urok Izaaka to gotowa recepta na nietuzinkowy materiał - mówi Agnieszka Witerscheim, Digital Marketing Specialist w LG

- Filmy będą miały charakter humorystyczny. Rezi jest początkującym ,,fifaczem”  i zmierzy się z doświadczonymi graczami, co prawdopodobnie będzie symulacją pozytywnej sytuacji, na jaką liczą kibice polskiej reprezentacji, czyli dominacji naszej drużyny podczas rozgrywek w grupie - mówi Agata Szarniewska, Account Manager GetHero odpowiedzialna za realizację kampanii - Bardzo cieszymy się ze współpracy z marką LG przy okazji najważniejszej imprezy sportowej na świecie, jaką jest piłkarski Mundial.

Za koncept głównej kampanii mundialowej tej marki odpowiada agencja The Digitals . Prowadzona jest pod hasłem „Telewizor powołany na mundial”, gdzie twarzą jest właśnie Jacek Gmoch. Kampania przygotowana przez agencję GetHero jest przedłużeniem kampanii o działania z influencerami.

Cała kampania potrwa do końca mistrzostw. W serii filmów promocyjnych Jacek Gmoch prezentuje, w charakterystycznym dla siebie stylu, jak sztuczna inteligencja w telewizorach LG ułatwia i nadaje nowy wymiar oglądaniu rozgrywek piłkarskich. Kampania podkreśla wyróżniki telewizorów LG ważne z punktu widzenia oglądania piłki nożnej, takie jak szerokie kąty widzenia doskonałe do oglądania z większą grupą przyjaciół czy tryb sportowy z intensywniejszymi efektami na boisku. W materiałach komunikacyjnych trener Gmoch podkreśla, że „już się na stadiony nachodził, a z LG może oglądać wygodniej”. Kolejne odsłony kampanii prezentują benefity technologii LG ze sztuczną inteligencją, która pozwala głosowo sterować telewizorem, sprawdzać wyniki rozgrywek, oglądać powtórki najefektowniejszych bramek na YouTube, czy łatwo przełączać się na konsolę np. w przerwie meczu.

Źródło: GetHero

www.gethero.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Woah, influencerzy. W dodatku znani. Będą reklamować LG.

Nowatorskie ujęcie, przełom w reklamie.

avatar użytkownika
,

Myślisz? Nie widać tu niczego nowatorskiego ani przełomowego - na dziś jest dość standardowe działanie. Kampania nie ma być przełomowa tylko skuteczna.  

,

Jak skuteczna będzie kampania z z influencerem, którego odbiorcy nie mają własnych pieniędzy, bo jeszcze chodzą do gimnazjum?

Ilu z nich kupi drogi telewizor LG?
  

avatar użytkownika
,

Myślisz, że Twoje pytanie jest przełomem w reklamie? Że reklamodawca nie zaczął od zadania sobie tego pytania?  

,

Myślę, że tak - ktoś niekoniecznie zadał sobie pytanie, kogo stać i kogo trzeba przekonać do zakupu drogiego RTV.
Ważniejsze było, żeby zrobić kampanię z influencerem, bo to takie modne i wszyscy już zrobili. Słupki w SM urosną, premia będzie, a niską sprzedaż jakoś się wytłumaczy.
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli koncern LG doszedł do swojej pozycji ignorując aspekty ekonomiczne na rzecz ulegania modom panującym w środowisku reklamowym, to jest to jest to niebywałe odkrycie - istny przełom - nie tylko w reklamie, ale szerzej - w biznesie.  

,

W istocie, wykorzystywanie w reklamie cewebrytów jest modą.
Przemijającą tym szybciej, im niższą zdolność zakupową ma grupa odbiorców takiego cewebryty.
  

avatar użytkownika
,

Problem jest taki, że z jednej strony mamy reklamodawcę płacącego za tego typu reklamy i monitorującego ich skuteczność, a z drugiej strony mamy opinię osoby wiedzącej jedynie tyle, że nie lubi influencerów - nie mającej żadnych danych na temat skuteczności kampanii z ich udziałem. A może masz takie dane i zechcesz się nimi podzielić?  

,

Naprawdę?
Reklamodawcy mionitorują skuteczność?

Każdy lubi influencerów. Nie możesz bez poparcia w faktach zarzucać komuś nielubienia.
Natomiast artykuł traktuje o cewebrytach. Z wyjątkiem Jacka Gmocha, on od paru ładnych lat jedzie na zamierzchłej reputacji i współczesnych lapsusach językowych.
  

avatar użytkownika
,

Pewnie Ty kontrolujesz reklamodawców i wiesz, że nie monitorują skuteczności swoich reklam.  

,

Nie no no... jak mnie teraz zapewniłeś, że kontrolują, to już wiem, że kontrolują i możemy wszyscy spać spokojnie wiedząc, że cewebryci są skuteczni w reklamie.  

avatar użytkownika
,

To czy są czy nie są skuteczni wiedzą ci, którzy to mierzą. Mierzyłeś to Liuendorze?  

,

Po cóż miałbym, skoro Ty mi napisałeś, że tak jest.
  

avatar użytkownika
,

W którym miejscu padło stwierdzenie że jest skuteczna? Było powiedziane że ma być skuteczna, a do tego - że nie masz bladego pojęcia czy taka jest, bo zajmujesz się swoimi fobiami i fantazjami, zamiast mówić o faktach.  

,

"Jak skuteczna będzie kampania z z influencerem (...)"

"redakcja, 12.06.2018
Myślisz, że Twoje pytanie jest przełomem w reklamie? Że reklamodawca nie zaczął od zadania sobie tego pytania?"

Jak widać, potwierdzasz, że reklamodawca zadał sobie pytanie o skuteczność. A skoro do realizacji kampanii doszło, to logika podpowiada, że był przekonany o tejże.

Więc jak?
Zakładasz, że jest skuteczna czy wiesz, że jest skuteczna?
  

avatar użytkownika
,

Należy założyć że reklamodawca jest przekonany o skuteczności. To nie to samo co stwierdzenie że "jest skuteczna" - ale wystarczy aby wykazać że nie masz żadnych podstaw aby sugerować, że skuteczna nie jest. Aby o tym przesądzać musiałbyś mieć dostęp do danych którymi dysponuje reklamodawca. Nie masz - bo za to nie płacisz. Więc zostaje Ci wróżenie z fusów i mieszanie ludzi z błotem na podstawie własnych fobii i uprzedzeń.  

,

Mając wiedzę o tym, że grupa docelowa cewebryty to niepracujący chłopcy 8-16 lat , mogę jednak przyjąć założenie... że skuteczność może być wątpliwa a kluczowym będzie fakt, że odbiorcy nie mają własnych środków finansowych i raczej znikome możliwości decyzyjne przy zakupie drogiego RTV.  

avatar użytkownika
,

Możesz.  

,

Mając je w pamięci, mogę też powątpiewać w skuteczność przyjętej linii działań reklamowych... a pytajnikiem wyraźnie wzmocnić te wątpliwości.
  

avatar użytkownika
,

Jak sam widzisz Twoja konstrukcja logiczna zależy od jakości Twojej wiedzy.  

,

Czemu więc Twoja nie zależy?  

Najnowsze w tym dziale

Hasło „noworocznych wyprzedaży” co roku przyciąga do sklepów tradycyjnych i internetowych tłumy klientów. Jak wynika z kolejnej edycji „Świątecznego Barometru Cenowego”, ceny w największych sklepach online w pierwszej połowie stycznia 2019 roku w porównaniu z cenami z połowy listopada 2018 roku, pozostały właściwie na niezmienionym poziomie. Przeprowadzona przez Deloitte...
Sony: Nowe oprogramowanie Imaging Edge
Sony ogłasza nową aplikację mobilną „Imaging Edge” i kilka nowych funkcji w obecnych wersjach na komputery
Olympus Perspective Playground we Wrocławiu
Festiwal kreatywnej fotografii, interaktywne instalacje, testowanie sprzętu Olympus oraz wyjątkowe wydarzenia we Wrocławiu
Podsumowanie akcji Meet-up powered by ING & Patronite
ING Bank Śląski przygotował podsumowanie cyklu „Meet-up powered by ING & Patronite”. Materiał video ze spotkań z doświadczonymi twórcami internetowymi już w sieci.
Aelia Duty Free startuje z odświeżoną edycją kampanii Born in Poland
Aelia Duty Free Polska rusza z kolejną odsłoną kampanii Born in Poland, czyli Rodem z Polski. Akcja marketingowa została zaplanowana na cały rok, w sześciu 2-miesięcznych cyklach. Jej głównym celem jest promowanie wyjątkowych, polskich marek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone