logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Kapela Dyrektorem Handlowym ds. sprzedaży krajowej w Time SA

  PR 06.04.2020, przeczytano 433 razy

Jacek Kapela awansował na stanowisko Dyrektora Handlowego ds. Sprzedaży Krajowej w TIME SA. Przejął obowiązki Przemysława Ziurkowskiego, dotychczasowego Dyrektora Handlowego, który rozstaje się z firmą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-kapela-dyrektorem-handlowym-ds.-sprzedazy-krajowej-w-time-sa,386460,artykul.html

Jacek Kapela odpowiada za realizację celów operacyjnych w ramach sprzedaży krajowej i współpracę z kluczowymi klientami, domami mediowymi oraz agencjami. Podlega bezpośrednio Dyrektorowi Generalnemu Grupy Radiowej Mariuszowi Szusterowi.

Jacek Kapela pracuje w TIME SA od kwietnia 2016 roku. Pełnił dotychczas obowiązki zastępcy Dyrektora Handlowego, które łączył z funkcją Dyrektora Działu Planowania. Z rynkiem reklamy i mediów jest związany od początku swojej kariery zawodowej. Był m.in. Prezesem Zarządu Grupy Radiowej Audytorium 17 w latach 2010 – 2014, a wcześniej przez siedem lat pracował w CR Media Consulting SA na stanowisku Dyrektora Departamentu Radiowego.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764