logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Kłosiński tworzy branded content dla serwisu Chroma Stock

  PR 27.05.2019, przeczytano 519 razy
ilustracjastrzałka

Drukarnia internetowa Chroma.pl nawiązała współpracę z Jackiem Kłosińskim, znanym blogerem branżowym skupiającym się na promowaniu produktywności i kreatywności. Kłosiński przygotował materiały promujące serwis ze zdjęciami Chroma Stock.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-klosinski-tworzy-branded-content-dla-serwisu-chroma-stock,382635,artykul.html

Chroma Stock to serwis sprzedający zdjęcia stockowe royalty-free i grafiki wektorowe, należący do drukarni internetowej Chroma.pl. W ramach współpracy Jacek Kłosiński przygotował wpis na swoim blogu „Licencja – na co zwrócić uwagę kupując zdjęcia?” oraz film „3 pułapki przy kupowaniu zdjęć”.

W materiałach edukacyjnych bloger wyjaśnia kwestie prawne związane z licencjami na zdjęcia. Złożoną problematykę przedstawia w sposób przystępny, pokazując, na co zwracać uwagę przy zakupie zdjęć oraz grafik wektorowych – czy to na własne potrzeby, czy na potrzeby obsługiwanego klienta. Przygotowane materiały Kłosiński dystrybuuje także w swoich kanałach społecznościowych.

Wpisy i wideo powstały we współpracy z zawodowymi prawnikami. Autor zastrzega jednak, że nie jest to ekspertyza prawna i w konkretnym przypadku należy wziąć pod uwagę szczegółowe zapisy licencji obowiązującej w danym banku zdjęć.

Akcja branded contentowa powstała, aby wesprzeć platformę Chroma Stock. Wraz z Jackiem Kłosińskim Chroma przygotowała ofertę promocyjną dla czytelników bloga i obserwujących autora w mediach społecznościowych, jak również dla oglądających film na YouTube. Do 30.06.2019 r. można wykorzystać kod rabatowy, który pozwala pobrać 10 zdjęć za złotówkę z Chroma Stock. Kod dostępny jest TUTAJ. Ze zniżki można skorzystać raz na danym koncie zarejestrowanym w serwisie.

Źródło: CHROMA

www.chroma.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764