logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Makowski Dyrektorem do spraw Rozwoju Rynku

  PR 17.12.2021, przeczytano 499 razy

Jacek Makowski dołączył do struktur Gemius Polska z początkiem grudnia 2021. Do jego najważniejszych zadań należeć będzie rozwój działalności spółki na polskim rynku, szczególnie w segmencie największych nadawców telewizyjnych i radiowych oraz wydawców internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-makowski-dyrektorem-do-spraw-rozwoju-rynku,394176,artykul.html

Jako Dyrektor ds. Rozwoju Rynku Makowski będzie odpowiadał za tworzenie i wdrażanie strategii biznesowych najważniejszych produktów firmy w Polsce, w tym flagowego badania cross-mediowego – Mediapanelu, ich rozwój pod kątem sprzedażowym i marketingowym, jak również współpracę z kluczowymi klientami i organizacjami branżowymi.

Jacek Makowski posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu procesami biznesowymi na rynku mediów. Ostatnio pracował jako Dyrektor Zarządzający Gratka.pl (Polska Press, Ringier Axel Springer), wcześniej związany był między innymi z Allegro (Dyrektor Biura Reklamy), Ringier Axel Springer (Dyrektor Biura Reklamy Prasy Codziennej i Online) i Onetem (Dyrektor Działu Sprzedaży Usług Marketingowych).

Źródło: Gemius S.A.

www.gemius.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W dobie digitalizacji prasa drukowana ma mocną konkurencję w treściach dostępnych online. Nie każdy jednak chce lub ma możliwość czytania e-wydań ulubionych tytułów. Lidl Polska, chcąc ułatwić Polakom dostęp do nich, sprzedaje prasę we wszystkich swoich placówkach. Dodatkowym udogodnieniem jest stałe usytuowanie ekspozytorów z czasopismami w...
Zmiany w strukturze serwisów Iberionu
Grupa Iberion wprowadza zmiany w swoim portfolio. Iberion jest wydawcą 11 serwisów i kanałów video, w tym Gońca, Świata Gwiazd, Biznes Info i Pacjentów. Planowane zmiany przewidują wzmocnienie kluczowych produktów grupy, co wpłynie na funkcjonowanie poszczególnych redakcji.
Paryż 2024: 8 dodatkowych kanałów Eurosport w Netia TV
Netia (część Grupy Polsat Plus) i Warner Bros. Discovery w Polsce nawiązały współpracę, dzięki której abonenci usług TV Netii otrzymają bez dodatkowych opłat dostęp do 8 okazjonalnych kanałów Eurosport (7 w jakości HD i 1 w jakości 4K) w całości poświęconych transmisjom wydarzeń z XXXIII Letnich Igrzysk Olimpijskich. Dodatkowo, do końca września, główne kanały...
GRY-OnLine przekształciły się w Webedia Polska SA
W lipcu zakończył się proces kluczowych zmian w spółce GRY-OnLine SA. Od teraz spółka funkcjonuje pod nazwą Webedia Polska SA. Zarządzanie przejmuje nowy zarząd. Z pozycji dotychczasowego prezesa, po ponad dwóch dekadach, ustępuje Mariusz Klamra. Stery polskiego oddziału Webedii przejmują Przemysław Bartula i Michał Bobrowski w równoległych rolach...
Gazeta.pl i Polscy Łowcy Burz: alerty pogodowe dla czytelników
Gazeta.pl rozpoczyna w wakacje współpracę ze specjalistami ze Stowarzyszenia Skywarn Polska znanymi jako Polscy Łowcy Burz. Eksperci od ekstremalnych zjawisk pogodowych przygotują alerty pogodowe, związane m.in. z frontami burzowymi. To przełom w branży medialnej w podejściu do użytkowników i troski o ich bezpieczeństwo latem. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764