logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba na czele działu kreacji oS3

  PR 03.09.2024, przeczytano 495 razy
ilustracja

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej oS3, będącej częścią Grupy Reklamowej ONE House. Obejmując stanowiska Dyrektorów Kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-stefanowicz-i-piotr-szkaluba-na-czele-dzialu-kreacji-os3,405517,artykul.html

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba odpowiadają za nadzór artystyczny oraz jakość kreatywnych koncepcji tworzonych przez agencję. Kreatywny duet zajmuje się również rozwijaniem działu, w tym podnoszeniem kompetencji zespołu oraz tworzeniem efektywnej struktury organizacyjnej. Ponadto, współpracują z pozostałymi działami agencji, aby zapewnić najwyższej jakości rozwiązania dla klientów.

– Rozpoczęcie współpracy z Jackiem i Piotrkiem to kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju kompetencji oS3. Ich obecność w naszym zespole stanowi znaczące wzmocnienie agencji, w której łączymy kreatywno-strategiczne myślenie z nowoczesnymi technologiami. Dzięki ich ogromnemu doświadczeniu możemy jeszcze bardziej kompleksowo i interdyscyplinarnie podchodzić do projektów i obsługi klientów – mówi Monika Sokołowska, CEO oS3.

Jacek Stefanowicz posiada 12-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Jest laureatem blisko 50 nagród kreatywnych, w tym Złotych Mieczy KTR, Grand Prix AdWeek Ad Awards, Złotych Spinaczy oraz statuetek w konkursach IAB MIXX Awards czy Kreatura. Wcześniej związany był z agencjami KERRIS i VML, gdzie obsługiwał m.in. takie marki jak Hortex, IKEA, Jan Niezbędny, Lidl, Lisner, Mola, Orange, Samsung, T-Mobile, the:protocol.

Piotr Szkałuba od 14 lat pracuje w branży reklamowej. Jest laureatem blisko 50 nagród w konkursach kreatywnych w kraju i za granicą. Wygrał również Young Creatives, trzykrotnie stając na jego podium. Przed dołączeniem do zespołu oS3, wspólnie z Jackiem Stefanowiczem zarządzał działem kreacji agencji KERRIS oraz współtworzył największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając zespół kilkudziesięciu kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R (obecnie VML).

Źródło: oS3

os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bartlomiej Kopeć awansuje w RMF FM
Bartlomiej Kopeć z zespołu redakcji social mediów RMF FM awansowal na nowoutworzone stanowisko Head of Social Media.
Monika Brzózka dołącza do Zarządu VML
Monika Brzózka, CFO VML Poland, została powołana do Zarządu VML Poland.
Roksana Zienkiewicz w zespole Brandlift
Do Brandlift, agencji specjalizującej się w kampaniach influencer marketingowych, dołączyła nowa osoba na stanowisko New Business Manager. Roksana Zienkiewicz już od sierpnia zasila szeregi Agencji – wspierając ją w pozyskiwaniu i obsłudze nowych i obecnych Klientów.
Michał Kozłowski dołączył do działu wideo Gońca
Michał Kozłowski dołączył do działu wideo jako główny wydawca Gońca i ekspert od programów na żywo. 
Katarzyna Hubiszta awansuje w dentsu Polska
Z początkiem września Katarzyna Hubiszta, która do tej pory pełniła rolę Programmatic Managera w dentsu Polska, awansowała na stanowisko Biddable Product Directora. To nowa rola w strukturze, w ramach której będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dotychczasowego zespołu programmatic i jednocześnie za dodatkowy obszar - paid social. Oba obszary są kluczowe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764