logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba na czele działu kreacji oS3

  PR 03.09.2024, przeczytano 935 razy
ilustracja

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba dołączyli do zespołu agencji strategiczno-kreatywnej oS3, będącej częścią Grupy Reklamowej ONE House. Obejmując stanowiska Dyrektorów Kreatywnych, stanęli na czele działu kreacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-stefanowicz-i-piotr-szkaluba-na-czele-dzialu-kreacji-os3,405517,artykul.html

Jacek Stefanowicz i Piotr Szkałuba odpowiadają za nadzór artystyczny oraz jakość kreatywnych koncepcji tworzonych przez agencję. Kreatywny duet zajmuje się również rozwijaniem działu, w tym podnoszeniem kompetencji zespołu oraz tworzeniem efektywnej struktury organizacyjnej. Ponadto, współpracują z pozostałymi działami agencji, aby zapewnić najwyższej jakości rozwiązania dla klientów.

– Rozpoczęcie współpracy z Jackiem i Piotrkiem to kolejny krok w długofalowej strategii rozwoju kompetencji oS3. Ich obecność w naszym zespole stanowi znaczące wzmocnienie agencji, w której łączymy kreatywno-strategiczne myślenie z nowoczesnymi technologiami. Dzięki ich ogromnemu doświadczeniu możemy jeszcze bardziej kompleksowo i interdyscyplinarnie podchodzić do projektów i obsługi klientów – mówi Monika Sokołowska, CEO oS3.

Jacek Stefanowicz posiada 12-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Jest laureatem blisko 50 nagród kreatywnych, w tym Złotych Mieczy KTR, Grand Prix AdWeek Ad Awards, Złotych Spinaczy oraz statuetek w konkursach IAB MIXX Awards czy Kreatura. Wcześniej związany był z agencjami KERRIS i VML, gdzie obsługiwał m.in. takie marki jak Hortex, IKEA, Jan Niezbędny, Lidl, Lisner, Mola, Orange, Samsung, T-Mobile, the:protocol.

Piotr Szkałuba od 14 lat pracuje w branży reklamowej. Jest laureatem blisko 50 nagród w konkursach kreatywnych w kraju i za granicą. Wygrał również Young Creatives, trzykrotnie stając na jego podium. Przed dołączeniem do zespołu oS3, wspólnie z Jackiem Stefanowiczem zarządzał działem kreacji agencji KERRIS oraz współtworzył największy w Polsce dział kreacji, bezpośrednio prowadząc i rozwijając zespół kilkudziesięciu kreatywnych w autorskiej grupie Studio w agencji VMLY&R (obecnie VML).

Źródło: oS3

os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w pionie marketingu i sprzedaży AMS
W związku z transformacją procesów sprzedażowych, mającą na celu lepsze dostosowanie do realiów rynkowych, następują zmiany na kluczowych stanowiskach w pionie marketingu i sprzedaży AMS.
Anna Lewandowska awansuje w oS3
Anna Lewandowska objęła stanowisko Account Supervisor w dziale Client Service agencji oS3. W nowej roli odpowiada za zarządzanie zespołem projektowym obsługującym markę Chiesi na rynku polskim, a także prowadzenie działań dla marki Fitmin.
Nowa struktura i awanse w Fox Events
Fox Events, ogólnopolska agencja eventowa ogłasza zmiany w strukturze zarządzania oraz awanse na nowo utworzone stanowiska Director of Production Karoliny Berłowskiej oraz Agnieszki Gabryś. Rozwój biznesu jako New Business Developer wesprze Małgorzata Dubiel.
Ievgen Vector Dyrektorem Kreatywnym w Endless
Od początku czerwca do zespołu agencji kreatywnej Endless dołączył Ievgen Vietrov, znany lepiej jako Ievgen Vector. Objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego, które współdzieli z Frankiem Toeplitzem – jednym z założycieli Endless. Ievgen zastąpił na tej pozycji Tytusa Klepacza, który rozstał się z agencją w marcu tego roku.
Bartłomiej Szponarski wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do zespołu agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączył Bartłomiej Szponarski. W roli AI & automation manager skupi się przede wszystkim na transformacji agencji w dobie sztucznej inteligencji. Szponarski odpowiedzialny będzie za dobór, tworzenie i rozwój narzędzi wykorzystywanych w pracach dla klientów wszystkich linii biznesowych Altavia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764