logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

  PR 28.08.2017, przeczytano 2788 razy

W sierpniu do działu strategii agencji Isobar Polska, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, dołączyli Jacek Studziński oraz Barbara Niedziela.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-studzinski-i-barbara-niedziela-w-dziale-strategii-isobar-polska,33536,artykul.html

- Wierzę, że doświadczenie oraz szerokie kompetencje Basi i Jacka będą cennym wsparciem w rozwoju działu strategii naszej agencji, co realnie przełoży się na satysfakcję naszych klientów – mówi o nowych pracownikach Agnieszka Gozdek, Brand Strategy Director w Isobar Polska.

Jacek Studziński
obejmie stanowisko senior strategy plannera i będzie odpowiedzialny za przygotowywanie koncepcji strategicznych dla obecnych oraz nowych klientów agencji Isobar Polska. Do agencji Isobar przechodzi z 180heartbeats + JUNG v. MATT. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując również dla D'Arcy, G7, Leo Burnett, GREY, TBWA. Jacek od ponad 18 lat związany jest z branżą reklamową. W swojej zawodowej karierze pracował między innymi na rzecz: Ery GSM/T-Mobile, Idea/Orange, Grupy FIAT, Grupy Żywiec, KP SAB Miller (Redd's), Carlsberg (Bosman, Kasztelan, Piast), MARS Inc. (KiteKat, Chappi, Pedigree, Twix), Herbapol. Brał także udział w opracowaniu architektury marki i strategii badań dla Emirates a ostatnio  kampanii OBI "Warto" oraz kampanii "Miło cię widzieć" dla Innogy.

Do Isobar Polska dołączyła również Barbara Niedziela, która jako strategy planner, będzie odpowiedzialna za przygotowywanie konceptów strategicznych. Z branżą reklamową związana jest od ponad 6 lat. W portfolio obsługiwanych wcześniej przez nią marek znajdują się takie brandy jak: Maspex (Tymbark, Kubuś), Nestle (Lion, KitKat, Princessa), Akzo Nobel (Dulux), Zott (Jogobella), Pernod Ricard (Absolut, Wyborowa, Malibu) czy CEDC (Żubrówka Czarna). Barbara jest laureatką polskiej edycji Young Creatives Cyber. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywała pracując dla J. Walter Thomson Group Poland (wcześniej Lemon Sky i Lemon Sky JWT), gdzie ostatnio zajmowała stanowisko strategic plannera.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bang & Olufsen w portfolio Home Sweet Home PR
Agencja Home Sweet Home PR została wybrana do obsługi komunikacyjnej marki Bang & Olufsen, jednej z najbardziej znanych i rozpoznawalnych na świecie marek z branży audio-wideo. Do głównych obowiązków HSH PR będzie należało prowadzenie biura prasowego marki, kreowanie wizerunku firmy w mediach, doradztwo w zakresie zakupu powierzchni reklamowych oraz koordynowanie...
Obiektyw Voigtlander APO Lanthar II 50 mm f/3,5 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam poinformować o kolejnym obiektywie marki Voigtlander przeznaczonym do aparatów dalmierzowych Leica M.
HP sponsorem tytularnym zespołu Ferrari w Formule 1
Firmy Ferrari i HP ogłosiły wieloletnie partnerstwo, w ramach którego zobowiązują się wspólnie do rozwoju zrównoważonych innowacji i przyspieszenia rozwoju technologii w zespole Formuły 1 o nowej nazwie „Scuderia Ferrari HP”. Na samochodach i kombinezonach włoskiej ekipy pojawi się charakterystyczne niebieskie logo z białymi inicjałami.
Publicis będzie zarządzać budżetem mediowym MediaMarkt
Od października 2022 r. MediaMarktSaturn używa terminu "Experience Electronics" do opisania swojego repozycjonowania oraz szerokiego zakresu usług oferowanych klientom. W ramach towarzyszącej temu procesowi kompleksowej transformacji marketingowej firma zainicjowała kolejny etap, przyznając międzynarodowy budżet mediowy Grupie Publicis. Ten krok przenosi marketing firmy na...
Change Serviceplan dla marki Przysnacki
Należąca do Group One agencja Change Serviceplan jest odpowiedzialna za stworzenie nowej platformy komunikacyjnej dla marki Przysnacki. Realizowane działania mają na celu umożliwienie komunikowania linii produktowych marki Przysnacki poprzez różne kreacje oraz osadzanie marki w rzeczywistych sytuacjach, które są istotne dla konsumentów. Jest to największa w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764