logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Studziński i Barbara Niedziela w dziale strategii Isobar Polska

  PR 28.08.2017, przeczytano 3176 razy

W sierpniu do działu strategii agencji Isobar Polska, należącej do Dentsu Aegis Network Polska, dołączyli Jacek Studziński oraz Barbara Niedziela.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-studzinski-i-barbara-niedziela-w-dziale-strategii-isobar-polska,33536,artykul.html

- Wierzę, że doświadczenie oraz szerokie kompetencje Basi i Jacka będą cennym wsparciem w rozwoju działu strategii naszej agencji, co realnie przełoży się na satysfakcję naszych klientów – mówi o nowych pracownikach Agnieszka Gozdek, Brand Strategy Director w Isobar Polska.

Jacek Studziński
obejmie stanowisko senior strategy plannera i będzie odpowiedzialny za przygotowywanie koncepcji strategicznych dla obecnych oraz nowych klientów agencji Isobar Polska. Do agencji Isobar przechodzi z 180heartbeats + JUNG v. MATT. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując również dla D'Arcy, G7, Leo Burnett, GREY, TBWA. Jacek od ponad 18 lat związany jest z branżą reklamową. W swojej zawodowej karierze pracował między innymi na rzecz: Ery GSM/T-Mobile, Idea/Orange, Grupy FIAT, Grupy Żywiec, KP SAB Miller (Redd's), Carlsberg (Bosman, Kasztelan, Piast), MARS Inc. (KiteKat, Chappi, Pedigree, Twix), Herbapol. Brał także udział w opracowaniu architektury marki i strategii badań dla Emirates a ostatnio  kampanii OBI "Warto" oraz kampanii "Miło cię widzieć" dla Innogy.

Do Isobar Polska dołączyła również Barbara Niedziela, która jako strategy planner, będzie odpowiedzialna za przygotowywanie konceptów strategicznych. Z branżą reklamową związana jest od ponad 6 lat. W portfolio obsługiwanych wcześniej przez nią marek znajdują się takie brandy jak: Maspex (Tymbark, Kubuś), Nestle (Lion, KitKat, Princessa), Akzo Nobel (Dulux), Zott (Jogobella), Pernod Ricard (Absolut, Wyborowa, Malibu) czy CEDC (Żubrówka Czarna). Barbara jest laureatką polskiej edycji Young Creatives Cyber. Doświadczenie w branży reklamowej zdobywała pracując dla J. Walter Thomson Group Poland (wcześniej Lemon Sky i Lemon Sky JWT), gdzie ostatnio zajmowała stanowisko strategic plannera.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii
Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.
Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764