logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Szulecki w jury festiwalu Eurobest 2015

  PR 01.09.2015, przeczytano 696 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyły zgłoszenia do Europejskiego Festiwalu Kreatywności Eurobest, który w tym roku będzie miał miejsce w Antwerpii.  Prace można zgłaszać do 25 września, a oceniać je będzie 12 składów jurorskich. Do grona tegorocznego jury w kategorii Outdoor/Radio organizatorzy zaprosili Jacka Szuleckiego Executive Creative Director z Mccann Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-szulecki-w-jury-festiwalu-eurobest-2015,25847,artykul.html

Każdego roku festiwal Eurobest przenosi się do innego miasta, tym samym łącząc lokalną kulturę ze światem kreatywnym. Tegoroczna edycja odbędzie się w dniach1-3 grudnia w Antwerpii, słynnej z kreatywności w wielu formach. 

Prace można zgłaszać w kategoriach:  Branded Content & Entertainment, Design, Direct, Film, Film Craft, Innovation, Integrated, Interactive, Media, Mobile, Outdoor, PR, Print, Print & Poster Craft, Promo & Activation, Radio. Konkurs został rozszerzony o dwie nowe kategorie, które występują również w ramach Cannes Lions: Creative Effectiveness i Healthcare. 

Festiwal Eurobest jest miejscem spotkań dla agencji, technologów,  PRowców, designerów, twórców filmowych, klientów i wielu innych profesjonalistów z branży kreatywnej. Program festiwalu daje okazję do zdobycia wiedzy, wymiany doświadczeń i networkingu z najlepszymi firmami rynku europejskiego. 

Podczas Eurobest odbędą się również finały konkursu Young Creatives Integrated. Polskę będzie reprezentował jeden zespół wybrany podczas krajowych eliminacji.  

Więcej informacji na temat wydarzenia, na temat warunków uczestnictwa mogą być znalezione pod adresem: www.eurobest.com.

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764