logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jacek Żerdziński dołączył do zespołu Holo Events

  PR 15.03.2024, przeczytano 293 razy
ilustracja

Do struktur agencji HOLO dołączył Jacek Żerdziński, którego zadaniem jest wsparcie zespołu i jego rozwój, a także zwiększenie świadomości marki HOLO Events jako agencji o szerokich kompetencjach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jacek-zerdzinski-dolaczyl-do-zespolu-holo%C2%A0events,403472,artykul.html

Jacek Żerdziński dołączył do agencji HOLO w sierpniu 2023 i został Senior Project Managerem oraz Headem zespołu Event Managerów. Przeszedł do teamu z agencji Imagine Nation, gdzie obejmował podobne stanowisko.

W strukturach HOLO Events jest odpowiedzialny za obsługę projektów eventowych – od przyjęcia briefu po jego realizację we współpracy z działami kreacji, strategii i produkcji. Prowadzi kluczowych klientów, a także wnosi wsparcie kreatywne do projektów w aspektach techniczno-scenograficznych. Jego głównymi zadaniami jest realizacja wydarzeń dla klientów HOLO Events, a także rozwój kompetencji eventowych teamu razem z Anną Górką, Event Directorem.  

Jacek już od pierwszych miesięcy w HOLO Events, razem z zespołem wygrał duże przetargi oraz zrealizował kilka znaczących eventów, przykładowo licząca 1000 osób X edycja DOZ FORUM czy Kongres Partnerów Oriflame, w którym udział wzięło blisko 2000 osób.

W trakcie swojej 16-letniej kariery, zorganizował, zwizualizował i przeprowadził wszystkie znane formaty eventowe. Jak sam mówi: "W naszej branży eventy nazywamy sztuką, bo do wymyślenia, zaprojektowania i zrealizowania wydarzenia tak, aby Klient przeżył emocje, o jakich nie marzył nawet w najśmielszych oczekiwaniach, naprawdę trzeba talentu." Zaangażowanie i talent Jacka zostały docenione przez marki takie jak Santander, Grupa Pracuj, Coca-Cola, Eservice, Showmax, NEPI Rockcastle, CBRE, Baumit, Nivea, Avene i Mitsubishi.

Jacek ukończył studia na kierunku Zarządzanie i Marketing ze specjalizacją w Reklamie na Wyższej Szkole Promocji, Mediów i Show Businessu. W wolnym czasie jeździ konno, gra w squasha oraz podróżuje z rodziną.

Źródło: HOLO Events

Dodatkowe informacje:

Agencja HOLO Events jest częścią HOLO Group – Holistic 360 experience, która po blisko 15 latach na rynku rozwinęła skrzydła i wyodrębniła cztery agencje o różnych, wzajemne uzupełniających się kompetencjach: HOLO Events – Eventy 360, Iskry – Digital Experience Communications, Picture Perfect – Creative Production Partner oraz Warren’s – Innovative POSM Producer. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Luckyyou dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Wystartowała kampania społeczna „Co za różnica?” promująca wolontariat na rzecz osób starszych i samotnych w ramach Programu „Obecność” Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Za kompleksową realizację akcji odpowiada agencja LUCKYYOU.
Walk Creative wspiera Sony Europe
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. W ramach kampanii powstało pięć spotów, w których główny bohater, jeden z najpopularniejszych polskich raperów White 2115, i produkty z nowej serii ULT POWER SOUND znajdują się w zupełnie różnych,...
Energetyczna kampania od Warki Energy
Napój energetyczny Warka Energy powstał z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności Gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764