Turystyczna marka odzieżowa Jack Wolfskin otworzyła w miniony weekend swój sklep flagowy – jeden z zaledwie kilku tego typu znajdujących się na terenie całej Europy. Tym razem wilczy brand postawił na szersze dotarcie do klientów z Warszawy. Wybór marki padł na galerię handlową Westfield Arkadia, w której 21 października Jack Wolfskin otworzył swój najnowszy sklep. Jest to dwunasty salon marki w Polsce, a trzeci w Warszawie. Sklep został zaprojektowany z wykorzystaniem innowacyjnego systemu Milenium.
Marka Jack Wolfskin pojawiła się na polskim rynku 25 lat temu. W tym czasie powstało 12 sklepów stacjonarnych, a marka zyskała wiernych fanów oraz zbudowała wokół siebie ogromną społeczność. Decyzja o otwarciu nowego salonu zapadła ze względu na chęć dotarcia do nowej grupy klientów oraz zaprezentowania szerokiego asortymentu marki w nowym otoczeniu. Sklep o powierzchni 210 m2 zlokalizowany na pierwszym piętrze galerii handlowej, to nowoczesna przestrzeń, która pozwala na wprowadzanie elastycznych, co sezonowych zmian, w wyglądzie sklepu wraz z wprowadzaniem nowych produktów
i technologii. Dzięki nowej koncepcji sklepu, Jack Wolfskin zapewnia lepszą widoczność produktów i ich funkcji.
Jack Wolfskin, jako marka zaangażowana w ekologię i ochronę środowiska, przy wyposażaniu sklepu zadbał o wykorzystanie elementów i rozwiązań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju. W salonie znajdziemy więc grafikę sklepową wykonaną z certyfikowanych włókien TexBlue produkowanych z odpadów tworzyw sztucznych oraz manekiny wykonane z papieru mâché i plastiku pochodzącego z recyklingu.
Otwarcie sklepu flagowego Jack Wolfskin było dla nas ważnym krokiem w kierunku rozwoju marki oraz zwiększenia świadomości o niej wśród szerszego grona konsumentów – tak działania marki komentuje Marcin Gabryołek, General Manager Jack Wolfskin Poland - Warszawa jest niepodważalnie kluczowym ośrodkiem konsumenckim na mapie Polski, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie naszego kolejnego salonu właśnie tutaj. Cieszymy się, że po miesiącach przygotowań sklep jest już gotowy na przyjęcie klientów. Myślę, że salon flagowy Jack Wolfskin w Arkadii łączy prawdziwego ducha wilczej marki z nowoczesnością. Do jego powstania wykorzystaliśmy wiele przyjaznych środowisku rozwiązań i jesteśmy dumni, że właśnie w takiej formie trafił do użytku naszych klientów.
Źródło: Jack Wolfskin