logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jack Wolfskin z kolejnym salonem w systemie Milenium

  PR 23.10.2023, przeczytano 1154 razy
ilustracjastrzałka

Turystyczna marka odzieżowa Jack Wolfskin otworzyła w miniony weekend swój sklep flagowy – jeden z zaledwie kilku tego typu znajdujących się na terenie całej Europy. Tym razem wilczy brand postawił na szersze dotarcie do klientów z Warszawy. Wybór marki padł na galerię handlową Westfield Arkadia, w której 21 października Jack Wolfskin otworzył swój najnowszy sklep. Jest to dwunasty salon marki w Polsce, a trzeci w Warszawie. Sklep został zaprojektowany z wykorzystaniem innowacyjnego systemu Milenium.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jack-wolfskin-z-kolejnym-salonem-w-systemie-milenium,401819,artykul.html

Marka Jack Wolfskin pojawiła się na polskim rynku 25 lat temu. W tym czasie powstało 12 sklepów stacjonarnych, a marka zyskała wiernych fanów oraz zbudowała wokół siebie ogromną społeczność. Decyzja o otwarciu nowego salonu zapadła ze względu na chęć dotarcia do nowej grupy klientów oraz zaprezentowania szerokiego asortymentu marki w nowym otoczeniu. Sklep o powierzchni 210 m2 zlokalizowany na pierwszym piętrze galerii handlowej, to nowoczesna przestrzeń, która pozwala na wprowadzanie elastycznych, co sezonowych zmian, w wyglądzie sklepu wraz z wprowadzaniem nowych produktów
i technologii. Dzięki nowej koncepcji sklepu, Jack Wolfskin zapewnia lepszą widoczność produktów i ich funkcji.

Jack Wolfskin, jako marka zaangażowana w ekologię i ochronę środowiska, przy wyposażaniu sklepu zadbał o wykorzystanie elementów i rozwiązań zgodnych z ideą zrównoważonego rozwoju. W salonie znajdziemy więc grafikę sklepową wykonaną z certyfikowanych włókien TexBlue produkowanych z odpadów tworzyw sztucznych oraz manekiny wykonane z papieru mâché i plastiku pochodzącego z recyklingu.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Otwarcie sklepu flagowego Jack Wolfskin było dla nas ważnym krokiem w kierunku rozwoju marki oraz zwiększenia świadomości o niej wśród szerszego grona konsumentów – tak działania marki komentuje Marcin Gabryołek, General Manager Jack Wolfskin Poland - Warszawa jest niepodważalnie kluczowym ośrodkiem konsumenckim na mapie Polski, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie naszego kolejnego salonu właśnie tutaj. Cieszymy się, że po miesiącach przygotowań sklep jest już gotowy na przyjęcie klientów. Myślę, że salon flagowy Jack Wolfskin w Arkadii łączy prawdziwego ducha wilczej marki z nowoczesnością. Do jego powstania wykorzystaliśmy wiele przyjaznych środowisku rozwiązań i jesteśmy dumni, że właśnie w takiej formie trafił do użytku naszych klientów.

Źródło: Jack Wolfskin

www.jack-wolfskin.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764