logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jagoda Bujak w Catvertiser

  PR 11.10.2018, przeczytano 496 razy

Do zespołu Catvertiser – agencji specjalizującej się w zarządzaniu i optymalizacji kampanii reklamowych w social media, dołączyła Jagoda Bujak. Objęła stanowisko Performance Analyst.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jagoda-bujak-w-catvertiser,379701,artykul.html

Jagoda doświadczenie zawodowe zdobywała w Isobar Poland, gdzie odpowiedzialna była za kampanie na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Zajmowała się również tworzeniem strategii marek w social media oraz optymalizacją działań reklamowych.

Przed dołączeniem do Catvertiser, pracowała jako media planner w agencji Feno. Do zadań Jagody należało m.in. prowadzenie i koordynowanie kampanii w mediach społecznościowych oraz bezpośredni kontakt z klientem w sprawach związanych z mediami.  
W Catvertiser, Jagoda odpowiada za zarządzanie i optymalizację kampanii reklamowych dla bieżących klientów agencji.

- Nasza firma cały czas dynamicznie się rozwija. Stale wzrasta też liczba kampanii prowadzonych w social media dla naszych klientów. Dlatego też nowe osoby w zespole są niezwykle ważne. Jestem pewien, że doświadczenie i wiedza Jagody pozwolą nam na osiąganie jeszcze lepszych wyników i kolejne udane współprace. Witamy wśród kotów! – komentuje Marcin Hołyst, CEO Catvertiser.

Jagoda Bujak jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Psychologia Biznesu.

Źródło: Catvertiser

Catvertiser

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowi eksperci w zespole Locomotive
Do zespołu domu postprodukcyjnego LocoMotive dołączyło dwóch nowych ekspertów. W grudniu 2019 załogę zasilił Rafał Paruszewski obejmując stanowisko postproduction supervisor. Kilka miesięcy wcześniej, wiosną 2019 roku, do firmy dołączył Andrzej Jękot obejmując stanowisko generalisty.
Nowy wizerunek OSM Łowicz
Połączenie nowoczesności i tradycji to słowa odmieniane przez wszystkie przypadki w kategorii FMCG. W przypadku nowej komunikacji wizualnej opakowań OSM Łowicz stworzonej przez agencję brandingową Studio DN Design Group podstawa strategii rozwoju i odpowiedź na potrzeby wyrażone przez konsumentów.
Wystartował zimowy spot telewizyjny marki Lech Premium
„Niektóre spotkania zaczynają się dosyć chłodno, na szczęście wtedy zjawia się Leszek i pomaga przełamać lody” – tymi słowami rozpoczyna się zimowy spot telewizyjny marki, który zachęca do otwartości, niezależnie od panującej aury. Będzie on emitowany do 9 lutego br.
Total z kampanią przygotowaną z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja Olmeka Creation House.
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764