logo
WIADOMOŚCI

Jagoda Bujak w Catvertiser

  PR 11.10.2018, przeczytano 156 razy

Do zespołu Catvertiser – agencji specjalizującej się w zarządzaniu i optymalizacji kampanii reklamowych w social media, dołączyła Jagoda Bujak. Objęła stanowisko Performance Analyst.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jagoda-bujak-w-catvertiser,379701,artykul.html

Jagoda doświadczenie zawodowe zdobywała w Isobar Poland, gdzie odpowiedzialna była za kampanie na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Zajmowała się również tworzeniem strategii marek w social media oraz optymalizacją działań reklamowych.

Przed dołączeniem do Catvertiser, pracowała jako media planner w agencji Feno. Do zadań Jagody należało m.in. prowadzenie i koordynowanie kampanii w mediach społecznościowych oraz bezpośredni kontakt z klientem w sprawach związanych z mediami.  
W Catvertiser, Jagoda odpowiada za zarządzanie i optymalizację kampanii reklamowych dla bieżących klientów agencji.

- Nasza firma cały czas dynamicznie się rozwija. Stale wzrasta też liczba kampanii prowadzonych w social media dla naszych klientów. Dlatego też nowe osoby w zespole są niezwykle ważne. Jestem pewien, że doświadczenie i wiedza Jagody pozwolą nam na osiąganie jeszcze lepszych wyników i kolejne udane współprace. Witamy wśród kotów! – komentuje Marcin Hołyst, CEO Catvertiser.

Jagoda Bujak jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Psychologia Biznesu.

Źródło: Catvertiser

Catvertiser

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ambasador Nikon – David Yarrow – fotografuje mieszkańców i faunę Keni
Nowy projekt fotograficzny europejskiego ambasadora marki Nikon i artysty-fotografa – Davida Yarrowa – przedstawia dwa oblicza Kenii. Na swoich zdjęciach pokazuje on zarówno olbrzymie słonie w Parku Narodowym Amboseli, jak i przedstawicieli gangów działających w tętniącej życiem stolicy kraju – Nairobi.
Jak wynika z badania przeprowadzonego w ramach kampanii społecznej Love Over Hate, prawie co czwarty Polak spotyka się z hejtem co najmniej raz w tygodniu. Jak zniwelować zjawisko, które według prawie 70% respondentów jest bezpodstawną i niesprawiedliwą agresją? Odpowiedzi na ten temat udziela ekspertka kampanii – dr Maja Herman, która wspiera projekt Love Over Hate, promujący...
Strix – taką nazwę przyjął nowy podmiot, oferujący usługi w obszarze omnichannel, e-commerce i transformacji cyfrowej. Za marką stoją trzy firmy – Bold, Centuria i Magexo. Działalność pod jednym szyldem to efekt wspólnej dla spółek strategii sprzedaży na rynkach międzynarodowych.
Powyborcza odsłona kampanii Tyskie
W miniony weekend odbyły się wybory samorządowe, którymi od wielu miesięcy żyła cała Polska. Jedną z marek, które w swojej komunikacji nawiązały do tego ważnego społecznie wydarzenia, jest Tyskie. Z soboty na niedzielę na ulicach pięciu polskich miast – Gdańska, Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Katowic – pojawiły się billboardy z hasłem „Są wybory, które łączą....
Synergic z kampanią promującą otwarcie Multikina w Pruszkowie
Synergic, specjalista rozwiązań reklamy OOH, realizuje  kampanię dla jednego z najpopularniejszych multipleksów w Polsce - Multikina. Działania prowadzone są do końca listopada.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone