logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jagoda Bujak w Catvertiser

  PR 11.10.2018, przeczytano 369 razy

Do zespołu Catvertiser – agencji specjalizującej się w zarządzaniu i optymalizacji kampanii reklamowych w social media, dołączyła Jagoda Bujak. Objęła stanowisko Performance Analyst.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jagoda-bujak-w-catvertiser,379701,artykul.html

Jagoda doświadczenie zawodowe zdobywała w Isobar Poland, gdzie odpowiedzialna była za kampanie na Facebooku, Instagramie i Twitterze. Zajmowała się również tworzeniem strategii marek w social media oraz optymalizacją działań reklamowych.

Przed dołączeniem do Catvertiser, pracowała jako media planner w agencji Feno. Do zadań Jagody należało m.in. prowadzenie i koordynowanie kampanii w mediach społecznościowych oraz bezpośredni kontakt z klientem w sprawach związanych z mediami.  
W Catvertiser, Jagoda odpowiada za zarządzanie i optymalizację kampanii reklamowych dla bieżących klientów agencji.

- Nasza firma cały czas dynamicznie się rozwija. Stale wzrasta też liczba kampanii prowadzonych w social media dla naszych klientów. Dlatego też nowe osoby w zespole są niezwykle ważne. Jestem pewien, że doświadczenie i wiedza Jagody pozwolą nam na osiąganie jeszcze lepszych wyników i kolejne udane współprace. Witamy wśród kotów! – komentuje Marcin Hołyst, CEO Catvertiser.

Jagoda Bujak jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej na kierunku Psychologia Biznesu.

Źródło: Catvertiser

Catvertiser

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764