logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jagoda Prętnicka-Markiewicz w Sec Newgate CEE

  PR 08.08.2023, przeczytano 666 razy
ilustracja

Jagoda Prętnicka-Markiewicz dołączyła do zespołu SEC Newgate CEE jako nowa Account Director. To kolejne wzmocnienie agencji w obszarze doradztwa i obsługi projektów korporacyjnych, a także inwestycja w analitykę social media w kontekście badania reputacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jagoda-pretnicka-markiewicz-w-sec-newgate-cee,401013,artykul.html

Jagoda Prętnicka-Markiewicz będzie raportowała do Bartłomieja Kupca, Managing Partnera SEC Newgate CEE. Nowa Account Director będzie odpowiedzialna za projektowanie i realizowanie komunikacji data-driven. Do jej zadań będzie należało również opracowanie raportów analitycznych dotyczących kwestii reputacji i zaufania, zawierających insighty pozyskane z platform społecznościowych. Jagoda Prętnicka-Markiewicz wzmocni agencję również w obszarze opracowywania strategii social media w oparciu o analizy danych oraz będzie przygotowywała raporty trendhuntingowe.

Nowa Account Director SEC Newgate CEE ma kilkunastoletnie doświadczenie marketingowe wypracowane w agencjach reklamowych (180heartbeats + JUNG v MATT, Brand New Galaxy, People Group) oraz public relations (Headlines-Porter Novelli, Edelman). Przez blisko sześć lat pracowała także w SentiOne na stanowisku Head of PR & Market Insights.

W trakcie swojej kariery planowała i wdrażała strategie komunikacyjne dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG. Przez sześć lat współtworzyła SentiOne (Social media Listening & Conversational AI Platform). Jako analityczka mediów specjalizuje się w komunikacji online, jest również entuzjastką nowych technologii.

Jagoda Prętnicka-Markiewcz jest prelegentką na największych konferencjach marketingowych w Polsce, takich jak Infoshare, I <3 marketing, Golden Marketing Conference, inDigital czy Internet Beta. To autorka licznych raportów, analiz i artykułów branżowych tworzonych na podstawie danych pozyskanych z mediów społecznościowych.

Zrealizowane przez nią kreatywne projekty komunikacyjne w Polsce i za granicą są doceniane przez klientów i branżę PR. Jagoda została laureatką 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie Magazynu Brief w 2018 roku za stworzenie Social Index (algorytmu pozwalającego na podstawie monitoringu internetu oszacować popularność i zestawić osoby i firmy), otrzymała również takie nominacje jak Cannes Lions 2023, The Indie Awards 2022, Ukrainian Creative Stories 2023 czy KTR 2022.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764