logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jagoda Prętnicka-Markiewicz w Sec Newgate CEE

  PR 08.08.2023, przeczytano 497 razy
ilustracja

Jagoda Prętnicka-Markiewicz dołączyła do zespołu SEC Newgate CEE jako nowa Account Director. To kolejne wzmocnienie agencji w obszarze doradztwa i obsługi projektów korporacyjnych, a także inwestycja w analitykę social media w kontekście badania reputacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jagoda-pretnicka-markiewicz-w-sec-newgate-cee,401013,artykul.html

Jagoda Prętnicka-Markiewicz będzie raportowała do Bartłomieja Kupca, Managing Partnera SEC Newgate CEE. Nowa Account Director będzie odpowiedzialna za projektowanie i realizowanie komunikacji data-driven. Do jej zadań będzie należało również opracowanie raportów analitycznych dotyczących kwestii reputacji i zaufania, zawierających insighty pozyskane z platform społecznościowych. Jagoda Prętnicka-Markiewicz wzmocni agencję również w obszarze opracowywania strategii social media w oparciu o analizy danych oraz będzie przygotowywała raporty trendhuntingowe.

Nowa Account Director SEC Newgate CEE ma kilkunastoletnie doświadczenie marketingowe wypracowane w agencjach reklamowych (180heartbeats + JUNG v MATT, Brand New Galaxy, People Group) oraz public relations (Headlines-Porter Novelli, Edelman). Przez blisko sześć lat pracowała także w SentiOne na stanowisku Head of PR & Market Insights.

W trakcie swojej kariery planowała i wdrażała strategie komunikacyjne dla marek takich jak Coca-Cola, Microsoft Xbox czy LG. Przez sześć lat współtworzyła SentiOne (Social media Listening & Conversational AI Platform). Jako analityczka mediów specjalizuje się w komunikacji online, jest również entuzjastką nowych technologii.

Jagoda Prętnicka-Markiewcz jest prelegentką na największych konferencjach marketingowych w Polsce, takich jak Infoshare, I <3 marketing, Golden Marketing Conference, inDigital czy Internet Beta. To autorka licznych raportów, analiz i artykułów branżowych tworzonych na podstawie danych pozyskanych z mediów społecznościowych.

Zrealizowane przez nią kreatywne projekty komunikacyjne w Polsce i za granicą są doceniane przez klientów i branżę PR. Jagoda została laureatką 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie Magazynu Brief w 2018 roku za stworzenie Social Index (algorytmu pozwalającego na podstawie monitoringu internetu oszacować popularność i zestawić osoby i firmy), otrzymała również takie nominacje jak Cannes Lions 2023, The Indie Awards 2022, Ukrainian Creative Stories 2023 czy KTR 2022.

Źródło: SEC Newgate CEE

www.secnewgatecee.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiany w dziale Video Havas Media Network
Zgodnie z wprowadzoną na początku tego roku strategią Data Driven, agencja Havas Media Network inwestuje w rozwój narzędzi do optymalizacji kampanii wideo, zmienia się także struktura działu odpowiedzialnego za kampanie wideo. Zmiany mają na celu zapewnienie jak najlepszych doświadczeń klientów agencji w pracy z danymi, zgodnie z filozofią Make a Meaningful Difference.
W maju do Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączyły dwie nowe firmy specjalizujące się w postprodukcji: Xantus oraz Locomotive, powiększając grono zrzeszonych studiów do 29. Nowi członkowie wzmocnią sekcję postprodukcji oraz grupy robocze zajmujące się szkoleniami i zagadnieniami AI.
Radosław Tarczyński z Eskimi do Veovee
Z początkiem kwietnia do zespołu Veovee dołączył Radosław Tarczyński, obejmując nowo utworzone stanowisko Businness Development Directora. Tarczyński będzie odpowiedzialny za stworzenie działu rozwiązań mobilnych dla klientów bezpośrednich ze szczególnym uwzględnieniem obszarów adgaming oraz adretail.
Letnia aktywacja Peroni od Hand Made
Agencja Hand Made wygrała przetarg i poprowadzi działania w ramach letniej kampanii Peroni, marki należącej do Kompanii Piwowarskiej.
Kuba Kossut Dyrektorem Generalnym Adlook
Szybszy wzrost Adlook w obliczu utrzymujących się problemów branży związanych z prywatnością i zaostrzonymi przepisami - to sytuacja, z którą będzie mierzyć się firma pod przewodnictwem nowego Dyrektora Generalnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764