logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Jak dobrze wstać skoro świt! - kampania marki Melatonina Lek-Am

  PR 24.10.2022, przeczytano 1153 razy
ilustracja

Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne LEK-AM rozpoczyna nową kampanię promującą lek Melatonina LEK-AM. Kreację opracowała agencja AżTuNagle.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-jak-dobrze-wstac-skoro-swit%21---kampania-marki-melatonina-lek-am,397742,artykul.html

Nowa kampania, realizowana pod hasłem „Do wyspanych świat należy”, odchodzi od stereotypowego dla kategorii preparatów nasennych dramatyzowania problemów z zasypianiem.

- Zamiast opowiadać o nieprzespanych nocach i przewracaniu się na poduszce, wolimy pokazać konsumentom radosny świat ludzi wyspanych - mówi Mirek Kulisz, creative partner w agencji AżTuNagle - Kiedy po dobrze przespanej nocy budzimy się wyspani, pojawia się energia, spokój, dobre samopoczucie. Po prostu chce się żyć.

Radosną atmosferę spotu podkreśla wykorzystany w nowym wykonaniu utwór „Radość o poranku” autorstwa legendarnego duetu Jonasz Kofta i Juliusz Loranc.

- Marka Melatonina LEK-AM pozostaje niekwestionowanym liderem kategorii, a taka pozycja zobowiązuje - przyznaje Anna Stachowska, dyrektor marketingu Przedsiębiorstwa Farmaceutycznego LEK-AM sp z o.o. - Startujemy z zupełnie nową, wyrazistą komunikacją, w której przypominamy jeden z najbardziej znanych polskich hitów. Postaraliśmy się tchnąć w niego nowe życie. Mamy nadzieję, że nasza reklama będzie dawać widzom sporo radości i zarażać pozytywną energią.

Za strategię, kreację, komunikację ATL i BTL odpowiada AżTuNagle, a za produkcję spotów Papaya Films.

Emisje spotów telewizyjnych 30” i 15” zaplanowano w TVN, TVP i Polsacie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry.

Źródło: AżTuNagle

www.aztunagle.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764