logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak dotrzeć do użytkownika segmentu premium? – nowy cykl webinarów Gazeta.pl

  PR 16.02.2021, przeczytano 289 razy

Już 18 lutego 2021 r. ruszy kolejny cykl webinarów tworzonych przez zespół Gazeta.pl. Serię spotkań online rozpocznie rozmowa poświęcona użytkownikowi premium oraz wizerunkowi marki w otoczeniu jakościowych treści. Webinar poprowadzi Anna Budyńska – redaktor naczelna serwisu Weekend.Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-dotrzec-do-uzytkownika-segmentu-premium-%E2%80%93-nowy-cykl-webinarow-gazeta.pl,390242,artykul.html

Gazeta.pl od 2019 r. tworzy eksperckie webinary skierowane do szerokiej grupy marketerów. Do tej pory odbyły się już m.in. spotkania dotyczące ekologii i esportu. 18 lutego br. o godz. 11.00 rozpocznie się nowy cykl rozmów online. Pierwsza z nich będzie dotyczyła wizerunku marki w otoczeniu jakościowych treści oraz sposobów dotarcia do użytkowników premium. Inspiracją do powstania webinaru była premiera nowej odsłony magazynu Weekend.Gazeta.pl.

– Serwis Weekend.gazeta.pl, który w tym roku obchodzi swoje siedmiolecie, przeszedł gruntowną metamorfozę – mówi Anna Budyńska. – Wierzymy, że stworzyliśmy doskonałe otoczenie dla jakościowych treści tak chętnie konsumowanych przez użytkowników. Przez lata udało nam się doskonale ich poznać – wiemy, że są bardzo wymagający i stawiają na kontent najwyższej jakości. Podczas najbliższego webinaru opowiemy więcej o oczekiwaniach i sposobach na dotarcie do odbiorców premium – dodaje .

Podczas spotkania Anna Budyńska – redaktor naczelna serwisu Weekend.Gazeta.pl opowie o nowej odsłonie serwisu. W rozmowie uczestniczyć będzie także Klaudyna Kamińska, Dyrektor badań w Y&Lovers. Ekspertka odpowie na pytania, kim jest użytkownik premium, co i jak czyta oraz dlaczego warto skupiać się na dotarciu do takiego odbiorcy. Gościem specjalnym spotkania będzie Karolina Arendarska – specjalista e-marketingu w austria.info, która zaprezentuje przykład skutecznej komunikacji z grupą celową premium przeprowadzonej w oparciu o jakościowe treści. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji.

–  Webinary organizowane przez Gazeta.pl są prawdziwą kopalnią wiedzy i inspiracji – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. – W każdym spotkaniu biorą udział eksperci w swoich dziedzinach oraz dziennikarze portalu. Na ten rok zaplanowaliśmy nowy cykl inspirujących rozmów. Zrealizujemy m.in. spotkania dedykowane motoryzacji czy marketplace’om. Liczymy na dużą frekwencję i zainteresowanie osób z rynku reklamowego szeroką gamą podejmowanych tematów – dodaje. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Użytkownik premium wg gazeta_pl
Kupuje w lidlu i biedrze.
Czyta gazeta_pl.

avatar użytkownika
,

Gdybyś zrobił badania pokazujące gdzie kupują na co dzień ludzie będący użytkownikami segmentu premium mógłbyś się zdziwić. No ale nie zrobiłeś, więc się nie zdziwisz i zachowasz przekonanie o nieomylności.  

avatar użytkownika
,

Użytkownik premium nie czyta gazeta_pl.
To jest akurat pewne, nawet bez badań.
  

avatar użytkownika
,

Właśnie dość celnie spuentowałeś wiarygodność swoich ocen.  

avatar użytkownika
,

Po prostu krótko i węzłowato określiłem target gazeta_pl.
Zawsze byli biedną wersją gazwybu, dla tych, którym żal płacić za dostęp do treści.
I zawsze tym będą.
  

avatar użytkownika
,

Może treści na wyborcza.pl nie są klasy premium?  

avatar użytkownika
,

To też.
Tym bardziej darmowa gazeta_pl o użytkownikach premium może jedynie pofantazjować.
  

avatar użytkownika
,

Aby bronić swojej tezy musiałbyś dysponować danymi pokazującymi, że ci którzy chcą płacić - czyli użytkownicy wyborcza.pl - nie korzystają z gazeta.pl.   

avatar użytkownika
,

Nie. Tezy broni zawartość gazeta_pl.
Niepremium.
  

avatar użytkownika
,

Na razie dowiodłeś tylko tego, że nie czytasz albo nie cenisz tekstów na gazeta.pl. Ale nie wiemy nawet tego czy sam należysz do segmentu premium - zatem na ile Twoje oceny są miarodajne.  

avatar użytkownika
,

Oczywiście, że są.
Funkcjonują w przestrzeni publicznej, czytający mimowolnie biorą je pod uwagę.
  

avatar użytkownika
,

Wiele wypowiedzi funkcjonuje w przestrzeni publicznej i jest brana pod uwagę, co nie czyni ich ani prawdziwymi ani nawet wiarygodnymi. To tak nie działa - choć niektórym, zwłaszcza politykom, wydaje się że jest inaczej...  

avatar użytkownika
,

Dokładnie tak samo jest z samookreślaniem siebie segmentem premium.
  

avatar użytkownika
,

Co to znaczy samookreślenie? W notce mowa jest o określeniu użytkowników serwisu Weekend.Gazeta.pl. Ty go chociaż raz w życiu widziałeś? Wiesz jakie zawiera treści? Jeśli są to treści adresowane do odbiorcy z grupy premium i serwis ten ma solidne wyniki oglądalności, to oznacza że trafia do tego użytkownika. Jak sam podkreślasz to treść przesądza o charakterze odbiorcy - jeśli treści z kategorii premium znajdują odbiorcę to nie ma powodu zakładać, że odbiorcą tym są ludzie zainteresowani zaspokajaniem jedynie elementarnych potrzeb materialnych. Chyba że znasz taki powód i zechcesz się z nami tą wiedzą podzielić?  

avatar użytkownika
,

Dużo piszesz, ale za grosz w tym treści.

Gazeta jest biedniejszym kuzynem wyborczej, skierowanym do uboższego, także intelektualnie odbiorcy.
Tak było na początku, z założenia, jest i zawsze będzie.
  

avatar użytkownika
,

Kto w takim razie czyta na Gazeta.pl treści przeznaczone dla segmentu premium?  

avatar użytkownika
,

Kto kupuje w biedronce produkty premium?

Ten, kto wierzy, że dyskont może mieć takowe w ofercie.
A że nigdy nie widział premium, więc łyka, że biedra takie ma w ofercie.
I żyje ułudą, że je jak bogacz, czy czyta jak bogacz...
  

avatar użytkownika
,

Ludzie niemający potrzeb związanych z segmentem dóbr konsumpcyjnym premium czytają poświęcone im materiały? Masochiści?  

avatar użytkownika
,

Ludzie nie mający potrzeb premium, nie mają nawet pojęcia, gdzie ich szukać, albo co do nich zaliczyć.

I dlatego gazeta_pl rzeźbi, że jest premium, bo tłumoki się nabiorą.
  

avatar użytkownika
,

To kto czyta materiały poświęcone produktom premium na gazeta.pl? Marsjanie? Zelenici?  

avatar użytkownika
,

Ten, kto wierzy, że tam są takowe.
Tłumok, ciemniak, naiwniak, kretyn.
  

avatar użytkownika
,

To musimy chyba wrócić do początku dyskusji i poprosić o skonkretyzowanie Twojej tezy. Twierdzisz że na Gazeta.pl nie ma odbiorców premium, czy treści dotyczących produktów premium.  

avatar użytkownika
,

Tłumok, ciemniak, naiwniak, kretyn uwierzy, że są i może je konsumować.  

avatar użytkownika
,

Skoro nie jest odbiorcą premium to po co miałby chcieć je konsumować? Po co miałby czytać o markach o których nawet nie słyszał i nie wie czy to producent torebek damskich, zegarków czy galanterii męskiej? Coś Ci się nie klei ten hejcik.  

avatar użytkownika
,

To musisz poprosić o badanie dlaczego.

Ja się, niestety, zjawiskami chorobowymi nie zajmuję.
  

avatar użytkownika
,

Jednym słowem odbiorcy treści premium na Gazeta.pl to ludzie spoza segmentu premium, tylko chorzy? Hejcik przybiera coraz ciekawszą postać - chyba dlatego że coraz bardziej się rozkleja.  

avatar użytkownika
,

Skoro nie ma treści premium, to nie może być odbiorców treści premium.
Najprościej rzecz ujmując.
  

avatar użytkownika
,

A może Ty masz mylne wyobrażenie na temat tego co to są treści dla odbiorców premium? Zechcesz podzielić się swoją definicją?  

avatar użytkownika
,

Jeśli poszukasz czegoś przeciwnego niż serwuje gazeta_pl, jest szansa, że trafisz na premium.  

Najnowsze w tym dziale

TikTok wiodąca platforma krótkich filmów wideo, wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego....
Aż 10 tys. zł mogą wygrać słuchacze Radia Złote Przeboje w nowym konkursie antenowym "Dycha po ósmej". Zabawa, w której można wziąć udział od dziś - środy, 14 kwietnia 2021 r., rozgrywana jest w porannej audycji "Złote Przeboje na dzień dobry". Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy...
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764