logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak dotrzeć do użytkownika segmentu premium? – nowy cykl webinarów Gazeta.pl

  PR 16.02.2021, przeczytano 599 razy

Już 18 lutego 2021 r. ruszy kolejny cykl webinarów tworzonych przez zespół Gazeta.pl. Serię spotkań online rozpocznie rozmowa poświęcona użytkownikowi premium oraz wizerunkowi marki w otoczeniu jakościowych treści. Webinar poprowadzi Anna Budyńska – redaktor naczelna serwisu Weekend.Gazeta.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-dotrzec-do-uzytkownika-segmentu-premium-%E2%80%93-nowy-cykl-webinarow-gazeta.pl,390242,artykul.html

Gazeta.pl od 2019 r. tworzy eksperckie webinary skierowane do szerokiej grupy marketerów. Do tej pory odbyły się już m.in. spotkania dotyczące ekologii i esportu. 18 lutego br. o godz. 11.00 rozpocznie się nowy cykl rozmów online. Pierwsza z nich będzie dotyczyła wizerunku marki w otoczeniu jakościowych treści oraz sposobów dotarcia do użytkowników premium. Inspiracją do powstania webinaru była premiera nowej odsłony magazynu Weekend.Gazeta.pl.

– Serwis Weekend.gazeta.pl, który w tym roku obchodzi swoje siedmiolecie, przeszedł gruntowną metamorfozę – mówi Anna Budyńska. – Wierzymy, że stworzyliśmy doskonałe otoczenie dla jakościowych treści tak chętnie konsumowanych przez użytkowników. Przez lata udało nam się doskonale ich poznać – wiemy, że są bardzo wymagający i stawiają na kontent najwyższej jakości. Podczas najbliższego webinaru opowiemy więcej o oczekiwaniach i sposobach na dotarcie do odbiorców premium – dodaje .

Podczas spotkania Anna Budyńska – redaktor naczelna serwisu Weekend.Gazeta.pl opowie o nowej odsłonie serwisu. W rozmowie uczestniczyć będzie także Klaudyna Kamińska, Dyrektor badań w Y&Lovers. Ekspertka odpowie na pytania, kim jest użytkownik premium, co i jak czyta oraz dlaczego warto skupiać się na dotarciu do takiego odbiorcy. Gościem specjalnym spotkania będzie Karolina Arendarska – specjalista e-marketingu w austria.info, która zaprezentuje przykład skutecznej komunikacji z grupą celową premium przeprowadzonej w oparciu o jakościowe treści. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji.

–  Webinary organizowane przez Gazeta.pl są prawdziwą kopalnią wiedzy i inspiracji – mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży Gazeta.pl. – W każdym spotkaniu biorą udział eksperci w swoich dziedzinach oraz dziennikarze portalu. Na ten rok zaplanowaliśmy nowy cykl inspirujących rozmów. Zrealizujemy m.in. spotkania dedykowane motoryzacji czy marketplace’om. Liczymy na dużą frekwencję i zainteresowanie osób z rynku reklamowego szeroką gamą podejmowanych tematów – dodaje. 

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764