logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem?

  PR 19.06.2018, przeczytano 923 razy
ilustracjastrzałka

W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-duze-jest-zainteresowanie-mundialem,36949,artykul.html

Zacznijmy od stadionu…

Nie jest dużym zaskoczeniem, że przed MŚ w piłce nożnej, największym zainteresowaniem cieszył się Stadion Łużniki w Moskwie. Było to aż 96,1 tys. wyszukiwań.

Jakie lokalizacje uplasowały się na kolejnych pozycjach? Był to Stadion Centralny w Jekaterynburgu (36,9 tys.), Kazań Arena w mieście Kazań (32,4 tys.), a także Mordowia Arena w Sarańsku (30,8 tys.). Nieco niżej natomiast znalazły się: Rostów Arena, Stadion Kaliningrad, Stadion Olimpijski, Wołgograd Arena.

Najpopularniejsza drużyna to?

Na podstawie wyszukiwań internautów można również stworzyć globalną klasyfikację najpopularniejszych reprezentacji zgłoszonych do turnieju. W tej rywalizacji na miejscu pierwszym uplasowała się Argentyna (16,4 mln), a zaraz za nią Portugalia (16,2 mln). Zaszczytna pozycja trzecia należała do Brazylii (14,4 mln).

Wśród wyszukiwanych klubów prym wiódł Real Madryt (25,2 mln). Zaraz za nim FC Barcelona (19,2 mln) i Liverpool FC (12,9 mln).

Bohaterowie mistrzostw świata – kto jest najbardziej popularny?

W rankingu piłkarzy, o których najczęściej pytali internauci, pierwszy jest Cristiano Ronaldo (12,8 mln), dalej Lionel Messi (10,6 mln) i Mohamed Salah (9,2 mln). Robert Lewandowski (1,6 mln) uplasował się na dziewiątym miejscu.

Na liście najpopularniejszych w Google reprezentantów Polski, zaraz po Lewandowskim znalazł się Wojciech Szczęsny (0,2 mln), Arkadiusz Milik (0,12 mln) oraz Grzegorz Krychowiak (0,09 mln).

Lista popularnych reprezentantów Polski jest nieco inna niż w roku 2016. Dane pokazują, że preferencje kibiców się zmieniają. Przykładowo Piotr Zieliński podczas Euro był na drugim miejscu (298 600 wpisanych fraz), teraz jest już na szóstym (tylko 92 800). Co ciekawe, do ścisłej dziesiątki w tym roku nie weszli: Thiago Cionek, Łukasz Piszczek i Kamil Glik.

Kto wygra MŚ w piłce nożnej?

Jaki będzie finał rozgrywek piłkarskich, tego na chwilę obecną nie wiemy. Jeszcze trochę zmagań i burzliwych emocji przed nami. Jednak, gdyby zależało to od popularności zawodników w niej występujących, na podium znalazłaby się Argentyna przed Brazylią i Hiszpanią.

Źródło: Semtec

www.semtec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764