logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak fotografować dzieci? - warsztaty Akademii Nikona na Dzień Dziecka

   01.06.2010, przeczytano 805 razy

Jak fotografować dzieci? to nowa propozycja rodzinnych warsztatów Akademii Nikona. Pierwsza edycja kursów odbędzie się w dniach 29-30 czerwca w warszawskiej księgarni Tarabuk. Zajęcia składają się z części teoretycznej dla opiekunów oraz praktycznej z udziałem dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-fotografowac-dzieci---warsztaty-akademii-nikona-na-dzien-dziecka,10759,artykul.html

Podczas zajęć teoretycznych (29.06, godz. 15 - 19) fotograf i wykładowca Paweł Duma poruszy kwestie podstaw obsługi aparatu fotograficznego oraz wytłumaczy, jakie są wady i zalety stosowania programu automatycznego, a jakie ręcznych ustawień w fotografii dzieci. Podpowie także, jak najlepiej zatrzymać ruch i uzyskać dobre kolory na zdjęciach.

Zdobytą wiedzę uczestnicy będą mogli wykorzystać następnego dnia, podczas zajęć praktycznych z udziałem dzieci (30.06, godz. 11–18). Obok sali warsztatowej przez cały dzień ma być do dyspozycji opiekunka, która zorganizuje czas dzieciom. Zaimprowizowane studio fotograficzne – jakie może powstać w każdym domu – pozwoli na realizację własnych pomysłów. Będzie okazja do fotografowania najmłodszych z różnych perspektyw i przy zróżnicowanym oświetleniu: naturalnym, sztucznym oraz z wykorzystaniem lampy błyskowej. Opiekunowie dowiedzą się także, jak zaplanować sesję zdjęciową w warunkach domowych oraz przygotować fotografie do publikacji w Internecie oraz do druku.

Szkolenie ma charakter rodzinny – uczestnicy nie muszą posiadać specjalistycznej wiedzy fotograficznej oraz mogą używać aparatów dowolnej marki lub wypożyczyć na czas zajęć sprzęt Nikona.

Źródło: Walk&Talk

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764