logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak kupują polscy klienci ? IV Shopper Marketing Congress już w maju

  PR 18.04.2012, przeczytano 1193 razy

Już 16-17 maja 2012r. odbędzie się najciekawsze spotkanie przedstawicieli sieci handlowych, category managerów, brand managerów, firm badawczych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-kupuja-polscy-klienci--iv-shopper-marketing-congress-juz-w-maju,15284,artykul.html

IV Shopper Marketing Congress w tym roku koncentruje się na zachowaniach klienta w miejscu sprzedaży, zarówno w sektorze FMCG jak i non FMCG. Będziemy dyskutować o najnowszych trendach, najciekawszych doświadczeniach i analizować najciekawsze przypadki sukcesów strategii marketingu i sprzedaży w sklepach detalicznych.

Wsród prelegentów-marketerów, wystąpią przedstawiciele firm: Agros Nova, Sony Europe, Grupa Komfort, Nikon, NEC, Diageo Polska, Canal+, Mercedes Benz, Brown Forman, Johnson&Johnson i in.

Sektor handlowy, reprezentują prelegenci z następujących sieci handlowych: Leroy Merlin, Piotr i Paweł, E.Leclerc, Lidl, Lotos Paliwa, BOMI, Deichmann, GAP Poland.

Prelegenci z firm badawczych, agencji reklamowych i sektora marketing services to tak znane marki jak: PMR Corporate, Momentum Worldwide, Millward Brown SMG/KRC, Nairobia, Call2Action, Deloitte, Daymaker, GfK Polonia, ABR Sesta, TBWA Tequila, Nielsen, Euro ESCG.

Integralną częścią kongresu, jest jubileuszowa, 5 wystawa POPAI Poland Awards. Najlepszych rozwiązań wspierających sprzedaż.

Oficjalna strona konkursu, wraz z prezentacją laureatów ostatnich lat:
http://awards.popai.pl

Udział w wystawie jest bezpłatny. Wymagana rejestracja elektroniczna na stronie
http://www.popaiawards.evenea.pl/

Źródło: Trade Marketer

kongres.popai.pl

Dodatkowe informacje:

POPAI jest międzynarodową organizacją non-profit, powstałą w USA w 1936r. Zajmuje się badaniami, edukacją i rozwojem profesjonalistów z obszaru marketingu handlowego. Strona globalna stowarzyszenia to http://www.popai.com i polskiego chapteru http://www.popai.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764