logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak napisać zgłoszenie konkursowe w branży PR

  PR 05.09.2022, przeczytano 655 razy
ilustracja

Czy zadbać o to, aby jurorzy mieli dobrą rozrywkę? Przygotować wideo? Wpakować projekt w jak najwięcej kategorii? Uczestnicy konkursów w branży PR zadają sobie wiele pytań, aby rozstrzygnąć w jaki sposób przedstawić w zgłoszeniu swoją ciężką pracę tak, aby została doceniona. Członkowie i członkinie PSPR, którzy zgarnęli już pulę statuetek dzielą się swoim doświadczeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-napisac-zgloszenie-konkursowe-w-branzy-pr,397096,artykul.html

Polskie Stowarzyszenie Public Relations skupia profesjonalistów PR i sprzyja wymianie doświadczeń. Dotychczas dzieliliśmy się poradami na temat zgłoszeń w konkursach branżowych wyłącznie w swoim gronie i wtedy, gdy ktoś nieśmiało podpytywał. Zdecydowaliśmy, że czas, aby zwycięzcy PR-owych statuetek opowiedzieli czym kierują się przy uzupełnianiu formularzy zgłoszeniowych w konkursach. Niestety konkursowi jurorzy podpisują klauzulę poufności i nie mogą zdradzić, czym kierują się przy ocenie, ale mamy nadzieję, że poniższy zestaw wskazówek pomoże Wam stworzyć zgłoszenie spełniające oczekiwania merytoryczne, techniczne i te związane z określeniem efektywności kampanii PR.

Czy gra jest warta świeczki?

Przygotowanie zgłoszenia konkursowego wymaga dużo wysiłku, pracy i odkrycia swojego know how przed czasem setką ekspertów i ekspertek branżowych – dlaczego warto starować w konkursach?

  • klienci czasem korzystają z listy zwycięzców jak z shortlisty agencji, do których warto wysłać brief
  • wzmocnienie relacji z klientem agencji
  • weryfikacja kampanii przez grono czołowych ekspertów
  • zmierzenie się w branży – czy dorównujemy poziomem? A może dyktujemy trendy?
  • pokazanie szerokiej publiczności (także rodzinie, która nam kibicuje) owoców naszej pracy
  • dobra okazja do ewaluacji pracy zespołu, docenienia mocnych stron i dyskusji nad poprawą słabych stron
  • napisanie zgłoszenia porządkuje myślenie o projekcie
  • motywacja do stworzenia case study na stronę lub do archiwum firmy
  • zwycięstwo to świetna okazja do świętowania całego zespołu
  • nagrody są elementem strategii employer brandingowej…
  • …a także argumentem dla nowego pracodawcy w czasie rozmowy o pracę

    Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wielkanocne sesje produktów spożywczych
Czekoladowe pisanki, wiosenna linia bombonierek czy kawy ziarnistej, a może biała kiełbasa, która najlepiej smakuje w połączeniu ze świątecznym żurkiem? W sklepach zaczynają królować wielkanocne linie produktów, którym miejsca już dawno ustąpiły walentynkowe serduszka. W social media roi się z kolei od zdjęć i grafik promujących świąteczne nowości. Nie wszystkie kreacje...
To trendy w reklamie wideo na 2023 rok
Marketing wideo stał się nieodzowną częścią efektywnej strategii. W ubiegłym roku aż 86 proc. firm korzystało z treści wideo w celu zwiększenia świadomości marki, dotarcia do nowych odbiorców i konwersji leadów. Channel Factory, globalna platforma technologiczna wspierająca działania reklamowe marek na platformie YouTube prognozuje, jakie trendy będą obecne w...
Zacięta (i kosztowna) walka o subskrybentów
Coraz więcej firm decyduje się na oferowanie swoich produktów i usług w modelu subskrypcyjnym. W 2026 r. globalna wartość tego rynku osiągnie poziom ponad 12 mld dolarów. Na tak dużym i konkurencyjnym rynku kluczowe jest nie tylko pozyskanie klientów, ale ich utrzymanie.
Firmowe jajeczko – przeżytek? Alternatywne sposoby świętowania w biznesie
Zacieśnianiu współpracy z pracownikami i partnerami od zawsze pomagały świąteczne spotkania. W kalendarzach managerów namieszała jednak pandemia, która wstrzymała mnóstwo spotkań i uroczystości, a na tradycyjne „jajeczka” czy „śledziki” patrzymy coraz częściej jak na relikty przeszłości. Jak zorganizować Wielkanoc w firmie z...
9 razy więcej konwersji następuje, jeśli firma skontaktuje się z prospektem w ciągu zaledwie 5 minut od zapytania. Co jednak, jeśli do bazy trafiło ponad 1000 zapytań w krótkim czasie, a na każdy lead, pracownik musi przeznaczyć ok. 7 minut? Wówczas do analizy takiej bazy potrzeba min. 7 000 minut, czyli trzy tygodnie pracy. Przedsiębiorstwo zawsze może zatrudnić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764