logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak napisać zgłoszenie konkursowe w branży PR

  PR 05.09.2022, przeczytano 531 razy
ilustracja

Czy zadbać o to, aby jurorzy mieli dobrą rozrywkę? Przygotować wideo? Wpakować projekt w jak najwięcej kategorii? Uczestnicy konkursów w branży PR zadają sobie wiele pytań, aby rozstrzygnąć w jaki sposób przedstawić w zgłoszeniu swoją ciężką pracę tak, aby została doceniona. Członkowie i członkinie PSPR, którzy zgarnęli już pulę statuetek dzielą się swoim doświadczeniem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-napisac-zgloszenie-konkursowe-w-branzy-pr,397096,artykul.html

Polskie Stowarzyszenie Public Relations skupia profesjonalistów PR i sprzyja wymianie doświadczeń. Dotychczas dzieliliśmy się poradami na temat zgłoszeń w konkursach branżowych wyłącznie w swoim gronie i wtedy, gdy ktoś nieśmiało podpytywał. Zdecydowaliśmy, że czas, aby zwycięzcy PR-owych statuetek opowiedzieli czym kierują się przy uzupełnianiu formularzy zgłoszeniowych w konkursach. Niestety konkursowi jurorzy podpisują klauzulę poufności i nie mogą zdradzić, czym kierują się przy ocenie, ale mamy nadzieję, że poniższy zestaw wskazówek pomoże Wam stworzyć zgłoszenie spełniające oczekiwania merytoryczne, techniczne i te związane z określeniem efektywności kampanii PR.

Czy gra jest warta świeczki?

Przygotowanie zgłoszenia konkursowego wymaga dużo wysiłku, pracy i odkrycia swojego know how przed czasem setką ekspertów i ekspertek branżowych – dlaczego warto starować w konkursach?

  • klienci czasem korzystają z listy zwycięzców jak z shortlisty agencji, do których warto wysłać brief
  • wzmocnienie relacji z klientem agencji
  • weryfikacja kampanii przez grono czołowych ekspertów
  • zmierzenie się w branży – czy dorównujemy poziomem? A może dyktujemy trendy?
  • pokazanie szerokiej publiczności (także rodzinie, która nam kibicuje) owoców naszej pracy
  • dobra okazja do ewaluacji pracy zespołu, docenienia mocnych stron i dyskusji nad poprawą słabych stron
  • napisanie zgłoszenia porządkuje myślenie o projekcie
  • motywacja do stworzenia case study na stronę lub do archiwum firmy
  • zwycięstwo to świetna okazja do świętowania całego zespołu
  • nagrody są elementem strategii employer brandingowej…
  • …a także argumentem dla nowego pracodawcy w czasie rozmowy o pracę

    Źródło: Polskie Stowarzyszenie Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dbanie o cyfrowe doświadczenia klientów w czasie rzeczywistym
Konsumenci coraz świadomiej łączą życie w realu z aktywnościami w sieci. W wyniku przeniesienia znacznej większości działań do świata wirtualnego podczas pandemii ponad połowa interakcji z klientami przebiegała online, wynika z raportu opracowanego przez McKinsey. Wyniki badań tej samej firmy obrazują, że aż 75% konsumentów przynajmniej raz skorzystało z cyfrowych...
Ekspert Canon wyjaśnia, jak zmieniają się zasady bezpiecznej pracy
Mobilny tryb pracy oraz coraz większe wykorzystanie przestrzeni coworkingowych – to dwa czynniki, które wpływają na stosowane dotychczas zasady cyberbezpieczeństwa. Wraz ze zmianą trybu naszej pracy powinniśmy być przygotowani na modyfikację naszego podejścia do obecności w sieci. Z okazji Europejskiego Miesiąca Cyberbezpieczeństwa Canon Polska wyjaśnia, na co należy...
Tysiąc krów Johna Bow, czyli prawdziwa historia o brandingu
Co wspólnego mają cowboy’e z brandingiem? Jak krowy mogą zbudować markę? Dowiesz się tego z filmu przygotowanego przez agencję BRAND SO ON, dawniej BRAVE BRAIN, która właśnie przy okazji swojego rebrandingu przygotowała krótki film o istocie brandu – Opowieść o Johnie Bow.
Zawody triathlonowe IRONMAN co roku przyciągają tysiące zawodników i kibiców z całego świata. Choć starty odbywają się w niedzielę, to już od piątku wszyscy zainteresowani gromadzą się w strefie EXPO, czyli przestrzeni wystawowej, gdzie mają możliwość do rozmów i poznania nowości ze świata zdrowia i sportu. To wyjątkowa okazja dla marek do...
Nie ma nic prostszego niż obniżyć cenę? Nic bardziej mylnego. Oferowanie obniżek to żmudny proces, który powinien być oparty o wcześniejsze zrozumienie potrzeb konsumentów. Są bowiem tacy klienci, którzy na słowo „promocja” odwracają głowę. Sklepy muszą też pamiętać o tym, że jak już przyznają rabat, to muszą ten proces maksymalnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764