logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak pielęgnować miłość: podsumowanie kampanii drogerii Pigment

  PR 03.03.2020, przeczytano 753 razy
ilustracjastrzałka

Od początku lutego w social media drogeria Pigment pod hasłem Jak pielęgnować miłość prezentowała serię filmów z udziałem seniorów z krakowskiego Domu Pomocy Społecznej im. Ludwika i Anny Helców. Jaki był zamysł marki i jakie reakcje wywołała akcja?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-pielegnowac-milosc%3A-podsumowanie-kampanii-drogerii-pigment,385918,artykul.html

Przez kilka ostatnich tygodni drogeria Pigment w mediach społecznościowych prowadziła kampanię społeczną pt. Jak pielęgnować miłość. Celem akcji było zaproszenie fanów marki do rozmowy o uczuciach. Wideo, które co kilka dni udostępniał Pigment, zrealizowane zostały we współpracy z podopiecznymi krakowskiego Domu Pomocy Społecznej, który zrzesza seniorów.

- Wspólnie rozmawialiśmy o pierwszych pocałunkach, randkowych rytuałach, cielesności w związku. Wideo ukazały ich wspomnienia, którym niejednokrotnie towarzyszyły wzruszenie, nostalgia. Pokazaliśmy, że bez względu na wiek, uczuciom towarzyszą emocje, a najwspanialsze wspomnienia o nich potrafią towarzyszyć nam przez lata. – wyjaśnia Justyna Koclejda, współorganizatorka akcji Jak pielęgnować miłość.

Oprócz kampanii reklamowej, marka przygotowała dla swoich fanów specjalny konkurs. Pod każdym z wideo obserwatorzy mogli udzielić własnej odpowiedzi na pytanie zadane w filmie. Co kilka dni Pigment poruszał inny aspekt miłości, tym samym zachęcając fanów do dyskusji i dzielenia się własnymi wspomnieniami oraz doświadczeniami. Jak dodaje Pigment, całej akcji przyświecało jedno – poszukiwanie odpowiedz na pytanie, jak pielęgnować miłość.

- Mówienie o miłości bywa trudne, wymaga odwagi. Za pomocą kampanii chcieliśmy pokazać, jak pięknie można o niej rozmawiać. I jak na różne sposoby można o miłość dbać, pielęgnować uczucia.

Pielęgnacja uczuć w wydaniu drogerii Pigment

Efektem kampanii było kilkadziesiąt zgłoszeń konkursowych, a najciekawsze z nich marka nagrodziła m.in. zestawami kosmetyków. Jednak na konkursie marka Pigment nie zakończyła swojej akcji:

- Zależało nam nie tylko na dyskusji. Luty to miesiąc wyjątkowy, kiedy z racji Walentynek temat miłości jest nam wszystkim szczególnie bliski. Jako drogeria wiemy, jak ważna jest odpowiednia pielęgnacja ciała. Nasze wideo oraz rozmowy z seniorami pokazały, że równie ważne jest pielęgnowanie uczuć, emocji, kobiecości. O to drugie pomogły nam zadbać warsztaty kosmetyczne, które przeprowadziliśmy dla seniorów.

  • Szczegółowe informacje o akcji Jak pielęgnować miłość, a także wynikach konkursu znaleźć można na fanpage’u drogerii.

Źródło: Drogeria Pigment

www.drogeriapigment.pl


brak ikonki
?

Tekst opublikował użytkownik: Anna_Jasion

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764