logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak pozyskać środki na szkolenia z PARP – spotkanie informacyjne

  PR 30.10.2020, przeczytano 528 razy

W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-pozyskac-srodki-na-szkolenia-z-parp-%E2%80%93-spotkanie-informacyjne,389013,artykul.html

W ramach Działania 2.21 PO WER wsparcie szkoleniowo-doradcze w zakresie zwalczania skutków pandemii COVID-19 poprzez realizację usług rozwojowych wspierających zdobycie, uzupełnienie lub aktualizację kompetencji, kwalifikacji lub części kwalifikacji.

Spotkanie rozpocznie się o godz. 12.00 i potrwa do godziny 13.30 dn. 2 listopada br., będzie prowadzone z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams (TUTAJ).

Program spotkania

12.00 – 13.30

Część I – informacje ogólne o procesie Rekrutacji- „krok po kroku”

  • Instrukcja obsługi Elektronicznego Systemu Składania Wniosków (ESSW)
  • Pytania dotyczące części I

Część II – Prezentacja wypełnionych wzorów – załączników od 1 do 6 oraz 11

  • Omówienie wszystkich wskazanych załączników
  • Pytania dotyczące części II

Część III– Prezentacja najczęściej zadawanych pytań przez MŚP w procesie Rekrutacji

  • Przygotowanie i udzielenie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • Pytania dotyczące części III

Spotkanie prowadzić będzie ZESPÓŁ PROJEKTU – Przedstawiciele Operatora  KDK INFO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

W przypadku pytań dotyczących spotkania prosimy o kontakt  na adres e-mail: komunikacjamarketingowa[at]kdkinfo.pl.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764