logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak pozyskać środki na szkolenia z PARP – spotkanie informacyjne

  PR 30.10.2020, przeczytano 268 razy

W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-pozyskac-srodki-na-szkolenia-z-parp-%E2%80%93-spotkanie-informacyjne,389013,artykul.html

W ramach Działania 2.21 PO WER wsparcie szkoleniowo-doradcze w zakresie zwalczania skutków pandemii COVID-19 poprzez realizację usług rozwojowych wspierających zdobycie, uzupełnienie lub aktualizację kompetencji, kwalifikacji lub części kwalifikacji.

Spotkanie rozpocznie się o godz. 12.00 i potrwa do godziny 13.30 dn. 2 listopada br., będzie prowadzone z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams (TUTAJ).

Program spotkania

12.00 – 13.30

Część I – informacje ogólne o procesie Rekrutacji- „krok po kroku”

  • Instrukcja obsługi Elektronicznego Systemu Składania Wniosków (ESSW)
  • Pytania dotyczące części I

Część II – Prezentacja wypełnionych wzorów – załączników od 1 do 6 oraz 11

  • Omówienie wszystkich wskazanych załączników
  • Pytania dotyczące części II

Część III– Prezentacja najczęściej zadawanych pytań przez MŚP w procesie Rekrutacji

  • Przygotowanie i udzielenie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
  • Pytania dotyczące części III

Spotkanie prowadzić będzie ZESPÓŁ PROJEKTU – Przedstawiciele Operatora  KDK INFO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

W przypadku pytań dotyczących spotkania prosimy o kontakt  na adres e-mail: komunikacjamarketingowa[at]kdkinfo.pl.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasadorzy Lecha Free aktywizują Polaków do ruchu
Lech Free powraca z kolejną niecodzienną akcją, która inspiruje do większej aktywności fizycznej w ciągu dnia. We współpracy z Ambasadorami, marka zachęca mieszkańców stolicy do zmiany środka transportu z komunikacji miejskiej na… rower lub hulajnogę, bo przecież Lechendy mogą wszystko.
Maretti rusza z kampanią influencer marketingową na polskim rynku
Bułgarski producent FMCG, Fiscota Food rozpoczął realizację kampanii „Dwie strony smaku”, w ramach której nawiązano współpracę z jednymi z największych twórców w Polsce m.in. grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Działania dedykowane promocji produktu Bruschette Maretti potrwają do końca lipca, docierając łącznie do ponad 5...
O nadanie jak najszybszego biegu pracom nad projektem ustawy odszkodowawczej zwracają się do marszałek Sejmu Elżbiety Witek przedsiębiorcy zrzeszeni w Komitecie Obrony Branży Targowej. Wskazują, że dzięki opracowanym przez Senat unormowaniom cały sektor targowy otrzymałby w ten sposób niezbędną pomoc, aby przetrwać. Przypominają, że reprezentują jedną z najciężej...
Rusza kampania „Concordia zmienia barwy”
Concordia Polska Grupa Generali rozpoczyna ostatni etap kampanii informacyjnej dotyczącej połączenia z Generali. Od sierpnia, cenione na rynku ubezpieczenia dla branży rolnej Concordii Polska, sprzedawane będą pod marką Generali Agro. Zmienia się identyfikacja wizualna firmy, by zapewnić spójność z Grupą Generali, ale też oddać charakter i wartości, którymi...
Nowa identyfikacja wizualna marki Dacia
Od samego początku Dacia jest marką, która wyłamuje się z obowiązujących kanonów. Jej nowa odsłona jest bardziej nowoczesna i autentyczna. Zaczyna się nowy rozdział w historii Dacii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764