logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak prawidłowo czyścić optykę lasera?

  PR 08.08.2018, przeczytano 638 razy
ilustracjastrzałka

Doskonałe grawerowanie i cięcie wymaga dokładnie oczyszczonej soczewki – zwłaszcza przy pracy z materiałami które produkują więcej pyłu niż inne tj. guma czy drewno. Aby zapewnić odpowiednią jakość graweru i cięcia laserowego, należy regularnie sprawdzać i czyścić soczewki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-prawidlowo-czyscic-optyke-lasera,37521,artykul.html

Szybko i łatwo

Aby utrzymać optykę lasera czystą nie potrzeba więcej niż 2 minuty dziennie. Zawsze przed rozpoczęciem pracy powinno się sprawdzić czystość soczewki.

Czyszczenie optyki w 2 krokach

Aby poprawić jakość grawerowania i cięcia laserowego oraz zapobiec uszkodzeniu soczewki, należy ją wyczyścić tylko wtedy, gdy widoczne są na niej zanieczyszczenia. Nadmierne czyszczenie soczewki może prowadzić do jej zarysowania!

Krok po kroku

Przed przystąpieniem do czyszczenia soczewki należy upewnić się, że nie jest ona jeszcze gorąca od poprzedniego użycia lasera, gdyż czyszczenie ciepłej soczewki zagraża jej pęknięciu!

Krok 1: Przygotowanie

  • Przygotuj specjalny płyn i bibułki do czyszczenia optyki
  • Ostrożnie zdemontuj soczewkę
  • Zdmuchnij kurz z soczewki sprężonym powietrzem

Krok 2: Czyszczenie

  • Umieść 2 krople płynu na soczewce i pozostaw na ok 1 min
  • Zetrzyj bibułką
  • Zamontuj soczewkę
  • Teraz soczewka jest czysta i gotowa do powtórnego użycia!

Optyka bardziej wrażliwa niż szkło!

Soczewki są niezwykle delikatne, dlatego też należy obchodzić się z nimi bardzo ostrożnie. Należy unikać dotykania szkła soczewki palcami lub za pomocą narzędzi, ponieważ niebezpieczeństwo zarysowania powierzchni jest zbyt wysokie.

Specjalny płyn oraz bibułki do czyszczenia optyki dostępne w sklepie internetowym firmy Colop Polska.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mobilność dekoracji, czyli szybka metamorfoza biura
Wynajem tymczasowy, szybkie zmiany w aranżacji przestrzeni, zmieniające się potrzeby firm - to wszystko skłania i najemców i wynajmujących do poszukiwania sposobów na mobilną aranżację biura. Ważne są elementy, które będzie można szybko zmienić ale również w miarę możliwości zabrać ze sobą podczas przenosić do kolejnej siedziby....
Omnichannel – integracja działań online i offline
Według badania Deloitte aż 90% sprzedaży detalicznej na świecie odbywa się w sklepach stacjonarnych. Konsumenci jednak poszukują często informacji o produktach w Internecie. W jaki sposób połączyć ze sobą te dwa kanały sprzedaży?
Okładki zeszytowe

Publikacje książkowe (2): Okładki zeszytowe

Zgod­nie z wypra­co­waną w poprzed­nim odcinku defi­ni­cją, publi­ka­cja książ­kowa, aby nią być, musi skła­dać się z mini­mum dwóch czę­ści: okładki i wkładu. Dziś przy­stę­pu­jemy do nie­spiesz­nego roz­bie­ra­nia na czyn­niki pierw­sze, zewnętrz­nej czę­ści tego  duetu. Pro­jek­tu­jąc okładkę, oka­zuje się czę­sto, że brak...
Omnichannel, czyli budowanie doświadczeń klienta
Wielokanałowość od kilku lat jest popularnym hasłem związanym z handlem detalicznym, jednak wciąż wywołuje wiele zamieszania. Największym wyzwaniem dla sprzedawców, którzy chcą zmaksymalizować potencjał omnichannel są klienci, a dokładniej sprostanie ich oczekiwaniom. Jak skutecznie przeprowadzić konsumenta przez ścieżkę zakupu? Jakie są głównie cele działań...
Tam gdzie konsument, tam i marka: Napoleoncat o social media
Klienci szukają kontaktu z marką w miejscu, w którym jest on dla nich najwygodniejszy. Coraz częściej stawiają więc na kanały social media. W odpowiedzi, marki chcąc pozostawać w kontakcie ze swoimi konsumentami, coraz sprawniej integrują kanały społecznościowe z procesami obsługi klienta. Mogąc wejść w interakcję z firmą w wybranym przez niego miejscu, konsument czuje do...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764