logo
WIEDZA

Jak prawidłowo czyścić optykę lasera?

colop_polska  PR 08.08.2018, przeczytano 226 razy
ilustracjastrzałka

Doskonałe grawerowanie i cięcie wymaga dokładnie oczyszczonej soczewki – zwłaszcza przy pracy z materiałami które produkują więcej pyłu niż inne tj. guma czy drewno. Aby zapewnić odpowiednią jakość graweru i cięcia laserowego, należy regularnie sprawdzać i czyścić soczewki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-prawidlowo-czyscic-optyke-lasera,37521,artykul.html

Szybko i łatwo

Aby utrzymać optykę lasera czystą nie potrzeba więcej niż 2 minuty dziennie. Zawsze przed rozpoczęciem pracy powinno się sprawdzić czystość soczewki.

Czyszczenie optyki w 2 krokach

Aby poprawić jakość grawerowania i cięcia laserowego oraz zapobiec uszkodzeniu soczewki, należy ją wyczyścić tylko wtedy, gdy widoczne są na niej zanieczyszczenia. Nadmierne czyszczenie soczewki może prowadzić do jej zarysowania!

Krok po kroku

Przed przystąpieniem do czyszczenia soczewki należy upewnić się, że nie jest ona jeszcze gorąca od poprzedniego użycia lasera, gdyż czyszczenie ciepłej soczewki zagraża jej pęknięciu!

Krok 1: Przygotowanie

  • Przygotuj specjalny płyn i bibułki do czyszczenia optyki
  • Ostrożnie zdemontuj soczewkę
  • Zdmuchnij kurz z soczewki sprężonym powietrzem

Krok 2: Czyszczenie

  • Umieść 2 krople płynu na soczewce i pozostaw na ok 1 min
  • Zetrzyj bibułką
  • Zamontuj soczewkę
  • Teraz soczewka jest czysta i gotowa do powtórnego użycia!

Optyka bardziej wrażliwa niż szkło!

Soczewki są niezwykle delikatne, dlatego też należy obchodzić się z nimi bardzo ostrożnie. Należy unikać dotykania szkła soczewki palcami lub za pomocą narzędzi, ponieważ niebezpieczeństwo zarysowania powierzchni jest zbyt wysokie.

Specjalny płyn oraz bibułki do czyszczenia optyki dostępne w sklepie internetowym firmy Colop Polska.

Źródło: Colop Polska Sp. z o.o.

www.colop.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Działalność nierejestrowana - na czym polega i z czym się wiąże?
W ramach wprowadzenia Konstytucji biznesu od 30 kwietnia 2018 r. funkcjonuje tzw. działalność nierejestrowana, zwana inaczej działalnością nierejestrową czy działalnością na próbę. Polega na tym, że osoba fizyczna nieprowadząca do tej pory działalności, ma możliwość jej prowadzenia bez większych formalności, do momentu gdy nie przekroczy określonej kwoty przychodów.
Zasady efektywnego samplingu
Degustacje mają być nie tylko ukłonem w stronę konsumenta, ale powinny również zachęcać go do zakupu produktu po spróbowaniu. Aby osiągnąć ten cel trzeba dokładnie określić założenia samplingu i grupę docelową, do której chcemy dotrzeć. W przeciwnym razie takie działania mogą okazać się bardzo kosztowną i nieefektywną inwestycją.
Jak tworzyć dobry content na mobile?
Kiedy rynek jest przesycony treścią, a odbiorca tonie w różnej jakości contencie, elementem który wyróżni markę jest strategia. Liczy się jej holistyczne ujęcie, a nie jednorazowa kampania i kilka postów w socialu. Kluczem jest odpowiedź na pytanie: czego potrzebuje potencjalny klient?
Poznaj ludzi, którzy tworzą najlepszy duński design
Co łączy najlepszych designerów? Odpowiedź na to pytanie jest prosta – kreatywność, chęć stworzenia dobrze przemyślanego produktu, który stanie się znakiem czasów, w których żyją oraz poprawienie komfortu życia. Duńskie wzornictwo charakteryzuje się minimalizmem, harmonią, delikatnymi kolorami oraz wysoką użytecznością przedmiotów....
Skuteczna reklama DOOH – od czego zależy jej sukces?
Skuteczna kampania DOOH to taka, która angażuje przechodniów i wywołuje zamierzone reakcje. Jak zatem dotrzeć do adresata i zachęcić go do interakcji z cyfrowym billboardem OOH? Jak wykorzystać potencjał DOOH przy planowaniu strategii marketingowej? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie poniżej.
 
wtorek 14.08.2018, 121 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone