logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak promować pisanie czyli branding i content marketing razem

  PR 19.08.2015, przeczytano 1177 razy
ilustracjastrzałka

Już dawno skończyły się czasy aby dobra strona internetowa czy też dobry branding marki sprzedawały jej produkty czy usługi. Wszyscy wiedzą, że liczy się coś więcej ale bez podstawy się nie da...


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-promowac-pisanie-czyli-branding-i-content--marketing-razem,25715,artykul.html

Super-Fi przygotowało właśnie te podstawy. Wykorzystując nowe kompetencje Agencji (od czerwca w strukturze Agencji - BrandMade) przygotowaliśmy nowy logotyp wraz z materiałami wizerunkowymi Maszynadopisania.pl - organizacji prowadzącej warsztaty nauki pisania, w której nauczycielami są najlepsi polscy pisarze jak m.in. Katarzyna Bonda, Ewa Madeyska czy Mariusz Czubaj. Kolejnym krokiem było zaprojektowanie strony www organizacji czyli podstaw komunikacji z uczestnikami kursów i warsztatów.

Jak sprzedać jednak warsztaty pisarstwa? "Do kampanii promocyjnej Maszynydopisania zostały przygotowane specjalne materiały. Po pierwsze - sesja zdjęciowa nauczycieli. Znakomitości polskiej powieści, kryminału, reportażu, dziennikarstwa sfotografowaliśmy w charakterystycznych dla nich stylizacjach - opowiada Piotr Dominik szef Super-Fi - Po drugie - kluczem komunikacji jest produkcja własnego contentu."


Super-Fi opracowało i zrealizowało cykl materiałów video, w których autorzy - nauczyciele prowokują historię ze swojej specjalności - to uczestnicy mają za zadanie je dokończyć i tym samym zmierzyć się ze swoimi mistrzami.

Uzupełnieniem działań content marketingu jest prowadzenie bloga na www.maszynadopisania.pl z autorskimi tekstami pisarzy. Maszynadopisania.pl rozpoczyna kampanię promocyjną pierwszych październikowych kursów 1 września - za którą rzecz jasna odpowiada również Super-Fi. 

Źródło: Super-Fi Polska

www.super-fi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764