
Uwadze konsumenta i pomiarowi efektywności przekazów reklamowych online poświęcony jest najnowszy odcinek IAA POWER HOUR. W dyskusji moderowanej przez Rafała Szafrańca, Business & Communication Partnera OMD udział wzięli: Anna Charytoniuk, Digital Lead, Sanofi, Katarzyna Kabiesz, Head of Insights, CEE Teads, Maria Kuc-Jędrzejewska, Senior Media Manager CE Kenvue, oraz Jacek Dzięcielak, CEO DGTAL.
Wyjątkowe grono ekspertów z zakresu digital marketingu dyskutowało o tym, jak odpowiedzieć na wyzwania związane z deficytem uwagi i przebodźcowaniem odbiorców. Ich zdaniem, stosowany dotychczas w pomiarach efektywności kampanii online wskaźnik widoczności (viewability) nie jest już wystarczający. Nowe metodologie mierzenia efektywności reklam cyfrowych pozwalają bowiem skuteczniej zaplanować media i zoptymalizować cyfrowe przekazy reklamowe pod kątem atencji.
Co zatem decyduje o poziomie uwagi konsumenta i jak ją skutecznie mierzyć? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znaleźć można w najnowszym odcinku panelu IAA POWER HOUR.
Źródło: IAA Polska. Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy