logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak reklama wpływa na mózg? Rozmowa z Pawłem Boguszewskim [PODCAST]

   27.02.2019, przeczytano 300 razy

Czy istnieją ludzie, na których reklama „nie działa”? Czy zasłaniający treść pop up może przekonać do zakupu? Kto skuteczniej przewidzi skuteczność reklamy – neuronaukowiec czy algorytm? Co zrobić, żeby podejmować bardziej racjonalne decyzje?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-reklama-wplywa-na-mozg-rozmowa-z-pawlem-boguszewskim-podcast,381415,artykul.html

Fundacja Panoptykon do rozmowy o mózgu, jego właściwościach i ograniczeniach, zaprosiliła neurofizjologa, dr Pawła Boguszewskiego z Instytutu Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN.

Na skróty:

01:20 Wprowadzenie
01:21 Co to jest i co bada neuronauka?
06:00 Czy istnieją ludzie, na których reklama nie działa?
08:30 Jakie cechy wrodzone ma nasz mózg?
11:54 Argumenty czy emocje – co lepiej sprzedaje?
15:28 Czy pop up może być skuteczny?
19:00 Neuromarketing – konkurencja dla BIG DATA?
25:00 Człowiek czy istota nieracjonalna?
31:00 Czy wolna wola istnieje?
36:30 Czy racjonalność można wyćwiczyć?
44:50 Czy algorytmy mogą nam pomóc w decyzji?

ODSŁUCHAJ

Źródło: Fundacja Panoptykon

www.panoptykon.org

Tekst na licencji CC Uznanie autorstwa - Na tych samych warunkach 3.0 - zawiera drobne zmiany w stosunku do oryginału

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Komunikacja wewnętrzna – wyzwanie PR w 2019 roku
Jaka jest komunikacja marek A.D. 2019? Szybkorotująca i wielokanałowa. Nowe technologie to dziś zarówno narzędzia zewnętrznej komunikacji marki, bezpośredniej komunikacji z odbiorcami, jak i wsparcie komunikacji wewnętrznej. Ta ostatnia część zyskuje na znaczeniu wraz z przeobrażeniami w zakresie HR. W „erze pracownika” działy HR muszą realizować wiele zadań...
Jak wykorzystać rozszerzoną rzeczywistość w e-commerce?
To nowoczesne technologie odpowiadają za to, że konsumenci, oprócz dokonywania zakupów w internecie, mogą także z fotograficzną dokładnością zobaczyć i zapoznać się z produktem online. W jaki sposób połączyć ze sobą funkcjonowanie w świecie wirtualnym i rzeczywistym, aby zwiększyć sprzedaż w e-sklepach?
Nowa identyfikacja wizualna London City Airport
Lotnisko London City zaprezentowało nową identyfikację wizualną, która ma odzwierciedlać bardziej dynamiczny, żywy i współczesny wizerunek, nawiązujący do nowoczesnego Londynu. Oparty na motywie serca i wykorzystujący żywą kolorystykę system identyfikacji ma podkreślać rolę London City Airport jako najbardziej centralnego lotniska w Londynie – punktu w...
Okładki twarde

Publikacje książkowe (4): Okładki twarde

W prze­glą­dzie pod­sta­wo­wych typów okła­dek, nad­szedł czas na crème de la crème okład­ko­wego światka. Przed nami wpraw­dzie jesz­cze grupa okła­dek spe­cjal­nych, ale okładki twarde, o któ­rych będzie dziś mowa, to zde­cy­do­wana elita, wręcz...
Spotify: Trzy sposoby badania preferencji odbiorców
Już najbliższy poniedziałek – podobnie jak w każdy poniedziałek przed nim – ponad 100 milionów użytkowników Spotify znajdzie nową, świeżą playlistę, która czeka na nich pod nazwą “Odkryj w tym tygodniu”. Jest to niestandardowy miks złożony z 30 piosenek, których wcześniej nie słuchali, ale istnieje spora...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764