logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak reklamować początkujący biznes? Bezpłatne warsztaty

  PR 09.10.2018, przeczytano 647 razy

Jak wynika z badań Starcom, Internet jest obecnie drugim najważniejszym, tuż po telewizji, medium reklamowym. W pierwszym kwartale br. nakłady na promocję w Internecie wzrosły o 11,2 proc. W jaki sposób wykorzystać jej potencjał i skutecznie zareklamować biznes w sieci, nie nadwyrężając przy tym firmowego budżetu? Już w najbliższą środę, 10 października o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub w roli eksperta wystąpi Mateusz Chęclewski, dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej HESNA IMS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-reklamowac-poczatkujacy-biznes-bezplatne-warsztaty,379672,artykul.html

To dobry czas dla polskiego rynku reklamowego, który odnotował największy wzrost od 10 lat, utrzymujący się na poziomie 10-11 proc. Wydatki na reklamę online w Polsce w ostatnich trzech miesiącach 2017 roku wyniosły w sumie 2,8 mld. To o 205 mln zł więcej niż w roku poprzednim. Według prognoz agencji mediowej Zenith, tendencja wzrostowa w roku 2018 wciąż ma się utrzymywać, a wydatki na reklamę w sieci zwiększą się o kolejne 8,1 proc. Wyniki te pokazują, że reklamodawcy nieprzerwanie wykorzystują potencjał Internetu, medium, z którego korzysta obecnie aż 28 mln Polaków.

Wśród praktyk e-marketingowych wymienia się m.in. pozycjonowanie, reklamę w mediach społecznościowych, e-mail marketing czy korzystanie z Google AdWords. To formy, z którymi spotykamy się w sieci na co dzień. Na czym one polegają? Czy jest więcej sposobów na reklamę w Internecie? Co zrobić, aby wykorzystać szansę, jaką daje nam medium, z którym mamy do czynienia niemal na każdym kroku oraz jak nie nadwyrężyć przy tym firmowego budżetu? Czy samodzielnie możemy osiągnąć efekty na miarę działań specjalistycznych agencji?
 

Już w najbliższą środę, 10 października o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub o tym, jak najskuteczniej reklamować biznes opowie Mateusz Chęclewski, dyrektor kreatywny w agencji interaktywnej HESNA IMS oraz CEO w startupie branży turystycznej Travset. Przeprowadził ponad 30 szkoleń i warsztatów z SoME w firmach i instytucjach, tworzył kreacje kampanii reklamowych dla takich marek jak: Braun, Solid Security, Eurofinance, Poznański Bank Spółdzielczy, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza. Pomaga także startupom w planowaniu pierwszych kampanii marketingowych.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie biznesowe. Regularnie odbywają się w niej również szkolenia dotyczące pozyskiwania i rozwijania przedsiębiorczych kompetencji.

  • Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagane są jednak zapisy pod adresem garbary[at]ihub.pl.

Źródło: Idea Hub

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764