logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak reklamować się w internecie? E-book Interaktywnie.com

  PR 27.04.2012, przeczytano 1587 razy

W ubiegłym roku wydatki na reklamę w sieci zbliżyły się już do kwoty 2 miliardów złotych. Tylko w ciągu roku - a był to przecież rok dla gospodarki trudny - urosły o przeszło 20 procent. Dlaczego? Ponieważ reklama w internecie jest wciąż relatywnie tania, a w porównaniu z pozostałymi mediami - wyjątkowo skuteczna.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-reklamowac-sie-w-internecie-e-book-interaktywnie.com,15391,artykul.html

Czy warto reklamować się w internecie? Dziś już nikt, kto o biznesie myśli na poważnie, nie zadaje tak postawionego pytania. Dzisiaj brzmi ono: jak reklamować się w internecie skutecznie, albo: jak spośród dwudziestu milionów internautów wybrać tych, którzy są potencjalnymi klientami, jak do nich dotrzeć i jak do siebie przekonać.

Odpowiedź na to pytanie można znaleźć w najnowszym poradniku Interaktywnie.com, dotyczącym reklamy w internecie. Autorzy w prosty i przystępny sposób wyjaśniają, czym kierują się prawa rynku reklamy online. Poradnik skierowany jest przede wszystkim do osób, które z reklamą w sieci miały dotychczas niewiele wspólnego, chcą poznać tajniki rynku lub po prostu uporządkować wiedzę.

"Przybliżamy formy reklamy internetowej, piszemy o różnych modelach pokazywania się w sieci, udowadniamy dlaczego reklama online jest lepsza od tej w tradycyjnych mediach. Wskazujemy, jak mierzyć jej efekty. Doradzamy tez jak ją kupować i - co najważniejsze - analizować, czy była skuteczna" - pisze Tomasz Bonek, redaktor naczelny Money.pl i prezes zarządu Interaktywnie.com w poradniku.

E-book można pobrać za darmo w Interaktywnie.com:
http://interaktywnie.com/index/index/?file=poradnik.pdf

Źródło: Interaktywnie.com, Grupa Money.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przewodnik po TikToku od IAB Polska
Dlaczego nie warto lekceważyć potencjału TikToka w działaniach biznesowych? Bo to najszybciej rozwijająca się platforma na świecie, wyprzedzająca konkurencję nie tylko przyrostem nowych użytkowników, ale także dynamiką rozbudowy narzędzi biznesowych dedykowanych twórcom i markom.
 Akt o sztucznej inteligencji (AI Act) - przewodnik IAB Polska
Sztuczna inteligencja szturmem wdarła się do naszej codzienności i pracy. Z jednej strony trudności nastręczać może wielość dostepnych rozwiązań i narzędzi, z drugiej zaś dostosowanie się do nowych unijnych regulacji (AI Act), które niebawem wejdą w życie. 
 SEMbook 2024 – najnowsze trendy w SEO i PPC
Jak osiągać cele marketingowe, gdy warunki dyktuje AI, automatyzacja i personalizacja stają się standardem, a algorytmy wyszukiwarek aktualizują się w zawrotnym tempie? Nowy trendbook Grupy Roboczej SEM IAB Polska prezentuje najbardziej aktualną wiedzę teoretyczną i najciekawsze przykłady jej realizacji w kampaniach PPC i SEO.
Salestube: e-book dla branży e-commerce
Należąca do Group One spółka Salestube zaprezentowała autorski e-book “Odkryj potencjał E-commerce”. Publikacja została stworzona z myślą zarówno o doświadczonych przedstawicielach branży, jak i tych, którzy swoją przygodę z e-commerce dopiero rozpoczynają. Wydanie to kompendium wiedzy w zakresie wdrożeń i rozwoju platform e-commerce, analityki...
Werbe!Punkt zadebiutował na rynku niemieckim
Pierwszy numer Werbe!Punkt trafil już na biurka 5000 aktywnych agencji reklamowych i dystrybutorów w Niemczech. Jesteśmy przekonani, że to wydawnictwo stanie się cennym źródłem wiedzy i inspiracji dla wszystkich zaangażowanych w świat reklamy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764