logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak skoczyć, to na Żubra – nowy spot oraz letnia aktywacja marki

  PR 19.06.2017, przeczytano 1395 razy
ilustracjastrzałka

Żubr wkracza w sezon wakacyjny i zapowiada częstsze wyskoki w plener. Po pełnym sukcesów galopie Dwóch Szybkich Żubrów przyszedł czas na letnią kampanię marki, w ramach której zaplanowano nowy spot i aktywację konsumencką. Akcja od czerwca br. będzie silnie wspierana w mediach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-skoczyc%2C-to-na-zubra-%E2%80%93-nowy-spot-oraz-letnia-aktywacja-marki,32843,artykul.html

Na sezon letni marka przygotowała kampanię „Jak skoczyć, to na Żubra”. Znając ulubione sposoby spędzania wolnego czasu Polaków, Żubr nawiązuje do różnorodnych małych i dużych „wyskoków”: na grzyby, ryby, grilla plenerowe spotkanie z przyjaciółmi czy weekend.

- Lato to czas wyjazdów, bliższych i dalszych wypadów za miasto. W nowej reklamie i całej aktywacji Żubr nawiązuje do tego w charakterystyczny dla siebie sposób. Spot nie tylko trzyma w napięciu, ale także wyjątkowo zachwyca stroną wizualną. Dbałość o najdrobniejsze szczegóły to znak rozpoznawczy filmów Żubra. W połączeniu z żubrowym humorem tworzy recepturę, którą tak cenią fani – mówi Łukasz Kling z Kompanii Piwowarskiej.

30- i 15-sekundowe wersje reklamy pojawią się w TV, dodatkowo zaplanowano atrakcyjne działania w digitalu oraz social mediach. W wakacje odbędzie się ogólnopolska aktywacja, w ramach której na facebookowym profilu marki nagradzane będą najciekawsze pomysły i zdjęcia z letnich, plenerowych wypadów z Żubrem. Aktywacja rozpocznie się pod koniec czerwca, a powstałą wówczas galerię będzie można zobaczyć na stronie marki.

Za kreację i przygotowanie spotu TV odpowiadają: agencja PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image, a za udźwiękowienie studio Juice. Działania social media oraz PR prowadzi agencja Tailor Made PR, a digital - Huta 19. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764