Influencer marketing w promocji turystyki, komunikacja z mediami z perspektywy samorządu, storytelling na przykładzie miasta – to tylko niektóre kwestie, które zostaną poruszone podczas zbliżającego się VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się już 25-26 październiku w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie.
Podczas dwóch dni wydarzenia wystąpi 20 prelegentów, wśród których znajdują się m.in. Krzysztof Łapiński – były rzecznik prezydenta RP oraz właściciel agencji PR Timing, Robert Stępowski – redaktor naczelny portalu Marketing Miejsca czy Michał Mikołaj Podbielski, Prezes Zarządu Podlaskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Zakres tematyczny tegorocznego Kongresu pozwoli na szerokie omówienie najbardziej aktualnych trendów w marketingu terytorialnym. Zaproszeni prelegenci przedstawią m.in. sposoby na skuteczne wykorzystanie event marketingu, prawne aspekty związane z brandingiem i PR-em samorządów oraz zasady tworzenia efektywnych strategii komunikacyjnych. Podczas prezentacji nie zabraknie wielu inspirujących przykładów oraz ciekawych merytorycznie case studies.
W Kongresie co roku uczestniczy około 150 osób związanych z marketingiem oraz komunikacją jednostek samorządu terytorialnego. Inicjatywa podjęta przez organizatorów jest okazją do poszerzenia wiedzy oraz dyskusji w gronie ekspertów. Wydarzenie będzie uzupełnione przez blok warsztatów, które pozwolą na zdobycie praktycznych umiejętności z zakresu marketingu miejsca.
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach jest wydarzeniem cyklicznym, organizowanym od 2011 r., podczas którego rozmawia się o innowacyjnych rozwiązaniach i narzędziach marketingowych dla regionów. Wydarzenie skierowane jest do przedstawicieli samorządów, pracowników agencji, firm oraz instytucji okołobiznesowych zajmujących się wdrażaniem innowacyjnych rozwiązań promocyjnych. Ubiegłoroczna edycja Konferencji zgromadziła blisko 150 osób. Więcej informacji na ten temat: http://www.podkarpackie.org.pl
Źródło: Exacto Sp. z o.o.