logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

INFOGRAFIKA: Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twittera

  PR 23.03.2015, przeczytano 1579 razy
ilustracjastrzałka

Według badań przeprowadzonych przez Megapanel PBI/Gemius w Polsce z Twittera korzysta ponad 2,5 mln użytkowników, a liczba kont stale się powiększa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-skutecznie-wykorzystac-potencjal-twittera,24297,artykul.html

Oznacza to, że potencjał tego medium jest coraz większy. W raporcie przygotowanym przez SMB Marketers Worldwide, aż 61 proc. handlowców potwierdziło, że dzięki aktywności w social media udało im się pozyskać nowe leady, a aż 43 proc. z nich dzięki obecności w serwisach społecznościowych udało się wygenerować większą sprzedaż.

Natomiast, jeśli chodzi o firmy w raporcie B2B Marketing Social Media Benchmarking widzimy, że aż 85% firm, które prowadzą komunikację B2B w mediach społecznościowych nie omija i używa też w tym celu Twittera.

Źródło: Migomedia

www.migomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Think Tank PE: 39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci
39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci. Dlatego Komisja Europejska przedstawiła projekt deklaracji praw i zasad cyfrowych, którego celem jest zwiększenie wiedzy w tym zakresie i stworzenie nadrzędnych ram odniesienia dla transformacji cyfrowej - czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
Arthur D. Little (ADL) opublikował swój flagowy raport na temat globalnego rynku mediów na rok 2022. Skupia się on na tym, w jaki sposób firmy z branży medialnej, sportowej i rozrywkowej powinny zareagować na świat post-COVID, zarówno wykorzystując istniejące możliwości, jak i przekształcając swoją działalność, aby pozostać atrakcyjnymi dla...
Radosław Majdan dołącza do newsroomu sportowego Ringier Axel Springer Polska jako komentator i dziennikarz. Nowe stanowisko obejmie od października 2022 r.
Wirtualna Polska na początku roku przyjęła Strategię Zrównoważonego Rozwoju, gdzie jednym z filarów jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju i środowiska pracy szanującego różnorodność. Teraz spółka podpisała Kartę Różnorodności, która jest inicjatywą pod patronatem Komisji Europejskiej i jednym z ważnych kroków  w...
Unijne prawa i wolności oraz wartości europejskie powinny być respektowane w internecie w taki sam sposób, jak poza nim. Proponowana deklaracja praw i zasad cyfrowych ma też promować europejskie podejście do transformacji cyfrowej na arenie międzynarodowej - podkreślono w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764