logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak skutecznie wykorzystać w biznesie wyświetlacze Samsung?

  PR 19.05.2017, przeczytano 530 razy
ilustracjastrzałka

Wyświetlacze Samsung QLED Signage UHD oraz Samsung LED IF cechują się wyjątkową jakością obrazu i wysokim poziomem wykonania. Urządzenia doskonale sprawdzają się w wielu branżach, przede wszystkim w retailu, reklamie czy marketingu. Obie grupy produktów, które swoje premiery miały podczas targów ISE 2017 otrzymały prestiżowe nagrody The 2017 Best of ISE w swoich kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-skutecznie-wykorzystac-w-biznesie-wyswietlacze-samsung,32535,artykul.html

QLED Signage UHD Samsung jako lepszy sposób na dotarcie do klienta

Dzięki zastosowaniu technologii kwantowej kropki (Quantum Dot), wyświetlacze QLED Signage UHD prezentują najwyższej jakości obraz, bogaty w szczegóły. Supernowoczesne panele odwzorowują pełną paletę barw i potrafią uwydatniać subtelne detale obrazu ze zróżnicowanym poziomem jasności. Udoskonalenia te umożliwiają także uzyskanie głębszej czerni i czystszej bieli niezależnie od warunków oświetleniowych w pomieszczeniu. W połączeniu z optymalnym kontrastem i jakością obrazu wolną od wszelkich zniekształceń, wyświetlacze QLED Signage mogą uwydatnić niewidoczne wcześniej detale.

Poza aspektem innowacyjności i jakości ważnym kryterium przy ocenie produktów targów ISE jest ich rola i użyteczność w działaniach biznesowych. Wyświetlacze QLED Signage dają użytkownikom biznesowym dużo większe możliwości w zakresie udostępniania treści w zależności od swoich potrzeb. Panele bowiem mogą być instalowane w dowolnym położeniu, jednocześnie gwarantując szeroki kąt widzenia. Wytrzymała konstrukcja wyświetlaczy QLED Signage została zaprojektowana z myślą o długim czasie działania. Ponadto dzięki technologii Quantum Dot panele są przyjazne dla środowiska, wysoce efektywne i energooszczędne.

– Panele QLED Signage zostały stworzone z myślą o klientach retailowych i biznesie, w którym dużą wagę przykłada się do jakości wyświetlanych reklam. Chcemy dostarczyć im rozwiązanie, za pomocą którego jeszcze skuteczniej dotrą do klientów. Doskonała jakość obrazu i realistyczne barwy przykuwają wzrok, uatrakcyjniają przekaz. To realnie przekłada się na poprawę odbioru takiej reklamy, zwiększa zapamiętywalność, a przez to wzrost liczby klientów i przychodów.
– mówi Adam Parzonka, Sales Manager kategorii Large Format Display w Samsung Electronics Polska.

Nieocenione w biznesowych spotkaniach – ekrany LED serii IF

– Kolejnym produktem dla biznesu są panele LED z serii IF. Ekrany te charakteryzują się nie tylko doskonałą jakością obrazu, ale także prostotą konstrukcji i obudowy, dzięki czemu można je szybko i bezproblemowo zainstalować w dowolnym miejscu. Jest to szczególnie ważne dla placówek handlowych i usługowych, które często zmieniają aranżację swoich wnętrz – zapewnia Adam Parzonka.

Panele z serii IF stanowią idealną kombinację wysokiej jakości obrazu i intuicyjnej obsługi. Urządzenia wykorzystują technologię adaptacji, dzięki której każdy wyświetlacz analizuje i dostraja skalę szarości uzyskując wysoki kontrast, likwidując jednocześnie wszelkie zniekształcenia wizualne. Panele te umożliwiają również uzyskanie maksymalnej jasności, nawet dwukrotnie przewyższające parametry standardowych ekranów LED.

Integrated Systems Europe (ISE) to jedno z największych wydarzeń handlowo-wystawowych dla specjalistów z dziedziny AV i integracji systemów elektronicznych. Podczas targów aż dwie ważne nagrody zostały przyznane firmie Samsung. W kategorii Best New Indoor LED Product zwyciężyła seria IF, natomiast wyróżnienie w kategorii Best New Video Product otrzymał Samsung QLED Signage UHD.

Źródło: Samsung Electronics

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
X DOZ Forum - jak powstawało, jakie były wyzwania i atrakcje dla uczestników?
Jak realizować event, który każdego roku zrzesza partnerów biznesowych, farmaceutów oraz producentów w jednym miejscu? I jak sprawić, by ewaluował wyłącznie z wydarzenia branżowego również w forum towarzyskie? Poznaj case study X DOZ Forum.
Reklamy a postanowienia Polaków wg Google
Właśnie porzuciłeś postanowienia noworoczne, ale wciąż widzisz reklamy siłowni, suplementów diety i fit cateringów? Narzędzie Google pozwala je ograniczyć. 49% Polek i Polaków porzuca postanowienia noworoczne w ciągu pierwszych trzech miesięcy roku. Mimo to aż 79% z nich nadal zauważa reklamy związane z tymi postanowieniami nawet po ich porzuceniu,...
In-house printing: Canon robi przegląd zalet
W dzisiejszym zdigitalizowanym świecie angażowanie klienta okazuje się coraz trudniejsze. Dlatego, szukając sposobów na przyciągnięcie jego uwagi warto przyjrzeć się zaletom spersonalizowanych materiałów drukowanych. Można je dzisiaj tworzyć samodzielnie wewnątrz organizacji, a ułatwiają to rozwiązania przeznaczone dla druku na potrzeby własne (in-house). Inwestycja we...
Do 2026 r. wyszukiwarkom ma ubyć 1/4 użytkowników
Do 2026 roku wyszukiwarkom internetowym ma ubyć aż 25 proc. użytkowników – wynika z najnowszego raportu analityków Gartnera. Przestaniemy wyszukiwać w tradycyjny sposób? Nie, ale na pewno to AI i nasze z nią rozmowy będą czymś na porządku dziennym. Co to oznacza dla właścicieli sklepów internetowych, którzy w swoich działaniach wykorzystują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764