logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak skutecznie wykorzystać w biznesie wyświetlacze Samsung?

  PR 19.05.2017, przeczytano 532 razy
ilustracjastrzałka

Wyświetlacze Samsung QLED Signage UHD oraz Samsung LED IF cechują się wyjątkową jakością obrazu i wysokim poziomem wykonania. Urządzenia doskonale sprawdzają się w wielu branżach, przede wszystkim w retailu, reklamie czy marketingu. Obie grupy produktów, które swoje premiery miały podczas targów ISE 2017 otrzymały prestiżowe nagrody The 2017 Best of ISE w swoich kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-skutecznie-wykorzystac-w-biznesie-wyswietlacze-samsung,32535,artykul.html

QLED Signage UHD Samsung jako lepszy sposób na dotarcie do klienta

Dzięki zastosowaniu technologii kwantowej kropki (Quantum Dot), wyświetlacze QLED Signage UHD prezentują najwyższej jakości obraz, bogaty w szczegóły. Supernowoczesne panele odwzorowują pełną paletę barw i potrafią uwydatniać subtelne detale obrazu ze zróżnicowanym poziomem jasności. Udoskonalenia te umożliwiają także uzyskanie głębszej czerni i czystszej bieli niezależnie od warunków oświetleniowych w pomieszczeniu. W połączeniu z optymalnym kontrastem i jakością obrazu wolną od wszelkich zniekształceń, wyświetlacze QLED Signage mogą uwydatnić niewidoczne wcześniej detale.

Poza aspektem innowacyjności i jakości ważnym kryterium przy ocenie produktów targów ISE jest ich rola i użyteczność w działaniach biznesowych. Wyświetlacze QLED Signage dają użytkownikom biznesowym dużo większe możliwości w zakresie udostępniania treści w zależności od swoich potrzeb. Panele bowiem mogą być instalowane w dowolnym położeniu, jednocześnie gwarantując szeroki kąt widzenia. Wytrzymała konstrukcja wyświetlaczy QLED Signage została zaprojektowana z myślą o długim czasie działania. Ponadto dzięki technologii Quantum Dot panele są przyjazne dla środowiska, wysoce efektywne i energooszczędne.

– Panele QLED Signage zostały stworzone z myślą o klientach retailowych i biznesie, w którym dużą wagę przykłada się do jakości wyświetlanych reklam. Chcemy dostarczyć im rozwiązanie, za pomocą którego jeszcze skuteczniej dotrą do klientów. Doskonała jakość obrazu i realistyczne barwy przykuwają wzrok, uatrakcyjniają przekaz. To realnie przekłada się na poprawę odbioru takiej reklamy, zwiększa zapamiętywalność, a przez to wzrost liczby klientów i przychodów.
– mówi Adam Parzonka, Sales Manager kategorii Large Format Display w Samsung Electronics Polska.

Nieocenione w biznesowych spotkaniach – ekrany LED serii IF

– Kolejnym produktem dla biznesu są panele LED z serii IF. Ekrany te charakteryzują się nie tylko doskonałą jakością obrazu, ale także prostotą konstrukcji i obudowy, dzięki czemu można je szybko i bezproblemowo zainstalować w dowolnym miejscu. Jest to szczególnie ważne dla placówek handlowych i usługowych, które często zmieniają aranżację swoich wnętrz – zapewnia Adam Parzonka.

Panele z serii IF stanowią idealną kombinację wysokiej jakości obrazu i intuicyjnej obsługi. Urządzenia wykorzystują technologię adaptacji, dzięki której każdy wyświetlacz analizuje i dostraja skalę szarości uzyskując wysoki kontrast, likwidując jednocześnie wszelkie zniekształcenia wizualne. Panele te umożliwiają również uzyskanie maksymalnej jasności, nawet dwukrotnie przewyższające parametry standardowych ekranów LED.

Integrated Systems Europe (ISE) to jedno z największych wydarzeń handlowo-wystawowych dla specjalistów z dziedziny AV i integracji systemów elektronicznych. Podczas targów aż dwie ważne nagrody zostały przyznane firmie Samsung. W kategorii Best New Indoor LED Product zwyciężyła seria IF, natomiast wyróżnienie w kategorii Best New Video Product otrzymał Samsung QLED Signage UHD.

Źródło: Samsung Electronics

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764