logo
WIEDZA

Jak skutecznie wykorzystać w biznesie wyświetlacze Samsung?

Mateusz Zawiślak  PR 19.05.2017, przeczytano 267 razy
ilustracjastrzałka

Wyświetlacze Samsung QLED Signage UHD oraz Samsung LED IF cechują się wyjątkową jakością obrazu i wysokim poziomem wykonania. Urządzenia doskonale sprawdzają się w wielu branżach, przede wszystkim w retailu, reklamie czy marketingu. Obie grupy produktów, które swoje premiery miały podczas targów ISE 2017 otrzymały prestiżowe nagrody The 2017 Best of ISE w swoich kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-skutecznie-wykorzystac-w-biznesie-wyswietlacze-samsung,32535,artykul.html

QLED Signage UHD Samsung jako lepszy sposób na dotarcie do klienta

Dzięki zastosowaniu technologii kwantowej kropki (Quantum Dot), wyświetlacze QLED Signage UHD prezentują najwyższej jakości obraz, bogaty w szczegóły. Supernowoczesne panele odwzorowują pełną paletę barw i potrafią uwydatniać subtelne detale obrazu ze zróżnicowanym poziomem jasności. Udoskonalenia te umożliwiają także uzyskanie głębszej czerni i czystszej bieli niezależnie od warunków oświetleniowych w pomieszczeniu. W połączeniu z optymalnym kontrastem i jakością obrazu wolną od wszelkich zniekształceń, wyświetlacze QLED Signage mogą uwydatnić niewidoczne wcześniej detale.

Poza aspektem innowacyjności i jakości ważnym kryterium przy ocenie produktów targów ISE jest ich rola i użyteczność w działaniach biznesowych. Wyświetlacze QLED Signage dają użytkownikom biznesowym dużo większe możliwości w zakresie udostępniania treści w zależności od swoich potrzeb. Panele bowiem mogą być instalowane w dowolnym położeniu, jednocześnie gwarantując szeroki kąt widzenia. Wytrzymała konstrukcja wyświetlaczy QLED Signage została zaprojektowana z myślą o długim czasie działania. Ponadto dzięki technologii Quantum Dot panele są przyjazne dla środowiska, wysoce efektywne i energooszczędne.

– Panele QLED Signage zostały stworzone z myślą o klientach retailowych i biznesie, w którym dużą wagę przykłada się do jakości wyświetlanych reklam. Chcemy dostarczyć im rozwiązanie, za pomocą którego jeszcze skuteczniej dotrą do klientów. Doskonała jakość obrazu i realistyczne barwy przykuwają wzrok, uatrakcyjniają przekaz. To realnie przekłada się na poprawę odbioru takiej reklamy, zwiększa zapamiętywalność, a przez to wzrost liczby klientów i przychodów.
– mówi Adam Parzonka, Sales Manager kategorii Large Format Display w Samsung Electronics Polska.

Nieocenione w biznesowych spotkaniach – ekrany LED serii IF

– Kolejnym produktem dla biznesu są panele LED z serii IF. Ekrany te charakteryzują się nie tylko doskonałą jakością obrazu, ale także prostotą konstrukcji i obudowy, dzięki czemu można je szybko i bezproblemowo zainstalować w dowolnym miejscu. Jest to szczególnie ważne dla placówek handlowych i usługowych, które często zmieniają aranżację swoich wnętrz – zapewnia Adam Parzonka.

Panele z serii IF stanowią idealną kombinację wysokiej jakości obrazu i intuicyjnej obsługi. Urządzenia wykorzystują technologię adaptacji, dzięki której każdy wyświetlacz analizuje i dostraja skalę szarości uzyskując wysoki kontrast, likwidując jednocześnie wszelkie zniekształcenia wizualne. Panele te umożliwiają również uzyskanie maksymalnej jasności, nawet dwukrotnie przewyższające parametry standardowych ekranów LED.

Integrated Systems Europe (ISE) to jedno z największych wydarzeń handlowo-wystawowych dla specjalistów z dziedziny AV i integracji systemów elektronicznych. Podczas targów aż dwie ważne nagrody zostały przyznane firmie Samsung. W kategorii Best New Indoor LED Product zwyciężyła seria IF, natomiast wyróżnienie w kategorii Best New Video Product otrzymał Samsung QLED Signage UHD.

Źródło: Samsung Electronics

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

RODO: Nowe obowiązki informacyjne dla administratorów danych i podmiotów przetwarzających
Jedną z najważniejszych zmian, która czeka nas po wejściu w życie RODO – ogólnego rozporządzenia 2016/679 o ochronie danych – jest rozszerzenie uprawnień informacyjnych dla osób, których dane są przetwarzane (czyli nas wszystkich).  Wszystko po to, aby każdy z nas – udostępniających miał wiedzę i kontrolę nad tym, co dzieje się z naszymi danymi. Jakie nowe obowiązki...
Co marki i sprzedawcy detaliczni muszą zrobić, żeby wygrać w handlu za pomocą aplikacji
Aplikacje do sprzedaży detalicznej zadomowiły się na dobre w smartfonach klientów. Podczas gdy jest jeszcze zbyt wcześnie na wycofanie się z mobilnych stron, znaczenie aplikacji jako części oferty omnichannel nie może być bagatelizowane, ponieważ mogą one stać się swego rodzaju kopalnią złota dla sprzedawców detalicznych. W świecie zdominowanym przez smartfony, w...
Marketing w formie drukowanej nie jest martwy
- W świetle badań potwierdzających, że ludzki mózg lepiej reaguje na formę drukowaną, marketingowcy muszą zdać sobie sprawę z tego, że materiały drukowane czeka świetlana przyszłość, twierdzi Pamela Ghosal, General Manager, Marketing Communications, OKI Europe Ltd.
Czy klient może zakochać się w marce?
Każda firma może zdobyć wiernych fanów. Jeżeli będzie prowadzić uczciwy dialog z otoczeniem, to ma szansę rozkochać w sobie klientów, niezależnie od skali swojego biznesu. Czy mogą tego dokonać tylko sklepy stacjonarne czy również e-commerce? Co musi się wydarzyć, żeby tak silna więź z marką powstała? Ile potrzeba na to czasu? Jak tego dokonać? Dlaczego...
Uruchomienie usługi AdWords i cieszenie się z jej efektów to jedynie jeden z kroków jakie musi wykonać przedsiębiorca. Równie kluczowe jest rozliczenie się z poniesionych wydatków z urzędem skarbowym. W tym poradniku podpowiemy jak tego dokonać.
 
poniedziałek 25.06.2018, 168 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone