logo
WIEDZA

Jak skutecznie wykorzystać w biznesie wyświetlacze Samsung?

Mateusz Zawiślak  PR 19.05.2017, przeczytano 257 razy
ilustracjastrzałka

Wyświetlacze Samsung QLED Signage UHD oraz Samsung LED IF cechują się wyjątkową jakością obrazu i wysokim poziomem wykonania. Urządzenia doskonale sprawdzają się w wielu branżach, przede wszystkim w retailu, reklamie czy marketingu. Obie grupy produktów, które swoje premiery miały podczas targów ISE 2017 otrzymały prestiżowe nagrody The 2017 Best of ISE w swoich kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-skutecznie-wykorzystac-w-biznesie-wyswietlacze-samsung,32535,artykul.html

QLED Signage UHD Samsung jako lepszy sposób na dotarcie do klienta

Dzięki zastosowaniu technologii kwantowej kropki (Quantum Dot), wyświetlacze QLED Signage UHD prezentują najwyższej jakości obraz, bogaty w szczegóły. Supernowoczesne panele odwzorowują pełną paletę barw i potrafią uwydatniać subtelne detale obrazu ze zróżnicowanym poziomem jasności. Udoskonalenia te umożliwiają także uzyskanie głębszej czerni i czystszej bieli niezależnie od warunków oświetleniowych w pomieszczeniu. W połączeniu z optymalnym kontrastem i jakością obrazu wolną od wszelkich zniekształceń, wyświetlacze QLED Signage mogą uwydatnić niewidoczne wcześniej detale.

Poza aspektem innowacyjności i jakości ważnym kryterium przy ocenie produktów targów ISE jest ich rola i użyteczność w działaniach biznesowych. Wyświetlacze QLED Signage dają użytkownikom biznesowym dużo większe możliwości w zakresie udostępniania treści w zależności od swoich potrzeb. Panele bowiem mogą być instalowane w dowolnym położeniu, jednocześnie gwarantując szeroki kąt widzenia. Wytrzymała konstrukcja wyświetlaczy QLED Signage została zaprojektowana z myślą o długim czasie działania. Ponadto dzięki technologii Quantum Dot panele są przyjazne dla środowiska, wysoce efektywne i energooszczędne.

– Panele QLED Signage zostały stworzone z myślą o klientach retailowych i biznesie, w którym dużą wagę przykłada się do jakości wyświetlanych reklam. Chcemy dostarczyć im rozwiązanie, za pomocą którego jeszcze skuteczniej dotrą do klientów. Doskonała jakość obrazu i realistyczne barwy przykuwają wzrok, uatrakcyjniają przekaz. To realnie przekłada się na poprawę odbioru takiej reklamy, zwiększa zapamiętywalność, a przez to wzrost liczby klientów i przychodów.
– mówi Adam Parzonka, Sales Manager kategorii Large Format Display w Samsung Electronics Polska.

Nieocenione w biznesowych spotkaniach – ekrany LED serii IF

– Kolejnym produktem dla biznesu są panele LED z serii IF. Ekrany te charakteryzują się nie tylko doskonałą jakością obrazu, ale także prostotą konstrukcji i obudowy, dzięki czemu można je szybko i bezproblemowo zainstalować w dowolnym miejscu. Jest to szczególnie ważne dla placówek handlowych i usługowych, które często zmieniają aranżację swoich wnętrz – zapewnia Adam Parzonka.

Panele z serii IF stanowią idealną kombinację wysokiej jakości obrazu i intuicyjnej obsługi. Urządzenia wykorzystują technologię adaptacji, dzięki której każdy wyświetlacz analizuje i dostraja skalę szarości uzyskując wysoki kontrast, likwidując jednocześnie wszelkie zniekształcenia wizualne. Panele te umożliwiają również uzyskanie maksymalnej jasności, nawet dwukrotnie przewyższające parametry standardowych ekranów LED.

Integrated Systems Europe (ISE) to jedno z największych wydarzeń handlowo-wystawowych dla specjalistów z dziedziny AV i integracji systemów elektronicznych. Podczas targów aż dwie ważne nagrody zostały przyznane firmie Samsung. W kategorii Best New Indoor LED Product zwyciężyła seria IF, natomiast wyróżnienie w kategorii Best New Video Product otrzymał Samsung QLED Signage UHD.

Źródło: Samsung Electronics

www.samsung.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

SMS-y sposobem na aktualizację baz danych zgodnych z RODO
Już 25 maja czeka nas nowa rzeczywistość w zakresie ochrony danych osobowych. W życie wejdzie unijna dyrektywa RODO, która oznacza największą od 21 lat zmianę w przepisach dotyczących danych osobowych. W praktyce, wprowadzenie tego rozporządzenia pociągnie za sobą potrzebę utworzenia lub w najlepszym przypadku zaktualizowanie istniejących baz danych, włącznie z uzyskaniem nowych zgód. W ...
Wyniki badania Brother Polska, przeprowadzonego wśród przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw pokazują, że 90 proc. polskich MŚP drukuje w technologii laserowej, ponieważ w przypadku organizacji jest ona wydajniejsza, szybsza i tańsza niż atrament. Firma stworzyła listę sześciu najważniejszych korzyści, jakie technologia druku laserowego może przynieść firmie....
Employer Branding sięga po rozrywkę
Rynek pracownika i wymagający coraz większych nakładów finansowych oraz  kreatywności  proces rekrutacji powoduje, że rośnie znaczenie działań employer branding. Dla świadomych pracodawców ważną rolę zyskuje realizacja strategii opartej na kształtowaniu pozytywnego doświadczenia pracowników, czyli employee experience. Działy HR odczuwają tę presję i szukają oryginalnych pomysłów...
DOOH jako nowoczesna forma tradycyjnego medium
Firmy, chcąc skutecznie dotrzeć do odbiorców i wyróżnić się na tle konkurencji korzystają z różnych kanałów komunikacji. Mając szeroki wybór sposobów promowania swoich produktów i usług, najchętniej korzystają z telewizji, prasy, radia i Internetu. Obok nich funkcjonuje także reklama zewnętrzna - najstarsza forma - która jest doskonałym uzupełnieniem kampanii reklamowych....
Nowoczesna reklama, czyli efekt DOOH
OOH, czyli „out of home advertising” to bardzo powszechna forma komunikacji reklamowej. Billboardy, plakaty i ulotki są na ulicach miast tak powszechne, że właściwie przestaliśmy zwracać na nie uwagę. I tu pojawia się problem, bo w interesie reklamodawcy jest to, by odbiorcy nie tylko zobaczyli, ale i zapamiętali przekaz reklamowy. Stawić czoła temu wyzwaniu można, inwestując w nowoczesne roz...
 
piątek 20.04.2018, 123 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone