logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak Śliwka w kompot: Konkurs na interpretację znaku

   24.01.2019, przeczytano 1927 razy
ilustracjastrzałka
Logo „200 lat cyrku polskiego” K. Śliwka 1983

Chcesz oddać hołd jednemu z najwybitniejszych twórców grafiki użytkowej i wziąć udział w wystawie ilustracji w Instytucie Dizajnu w Kielcach? Zapraszamy do udziału w konkursie ”Jak Śliwka w kompot”!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-sliwka-w-kompot%3A-konkurs-na-interpretacje-znaku,380927,artykul.html

Twoim zadaniem jest zinterpretowanie – za pomocą ilustracji – znaku Karola Śliwki pt. ”100 lat cyrku polskiego” (1983 r.). Wygrany projekt stanie się częścią kieleckiej odsłony wystawy ”Jak Śliwka w kompot”, gdzie pojawi się obok prac min. Gosia Herba, Paweł Jońca i Dawid Ryski.

Wydarzenie towarzyszące wystawie ”Jak Śliwka w kompot” oraz ”Polscy projektanci, polskie projekty: Karol Śliwka”. Autor ilustracji do grafiki wydarzenia: Patryk Hardziej (Hardziej Studio).

Karol Śliwka (1932 – 2018) był jednym z najważniejszych polskich projektantów grafiki użytkowej. Ten legendarny grafik podczas swojej przeszło 60-letniej kariery stworzył setki znaków graficznych, z których wiele funkcjonuje do dzisiaj. Projekty takie jak PKO, Instytut Matki i Dziecka, Towarzystwo Przyjaciół Warszawy, Fabryka Mydła i Kosmetyków „Uroda”, Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne czy Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad wciąż zaskakują swoją prostą formą, która łączy się z trafną symboliką.

Źródło: Instytut Dizajnu w Kielcach

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764