Kamil Przybyszewski związany z Pathfinder 23 od początku jej istnienia, odchodzi z agencji. Przez ostatnie 2,5 roku, jako Client Service Director, był odpowiedzialny m.in. za jednego z kluczowych Klientów – firmę Bayer. Jednocześnie Jan Stelmaszyk, nowy Business Director, przejmuje obowiązki Przybyszewskiego w zakresie zarządzania całym biznesem Bayer w PF23.
- Kamil przez ostatnie lata włożył niesamowitą energię w budowanie Pathfinder 23. To niezmiernie wartościowy czas, podczas którego przemierzyliśmy tysiące kilometrów, tworząc nie znające ograniczeń merytorycznych i geograficznych serwisy dla naszych Klientów. Jednocześnie bardzo się cieszę, że zgodnie z wcześniej opracowanym wspólnie z Kamilem planem, to Jan przejmuje stery lidera Bayer Hub – komentuje Michał Glapiński, CEO Pathfinder 23 oraz Vice President Brand New Galaxy.
Przez ostatni rok Stelmaszyk kierował dedykowanym zespołem strategii PF23 jako Healthcare E-Commerce Strategy Hub Leader, obsługując Bayer Consumer Health globalnie oraz lokalnie. Pracował nad transformacją e-commerce takich marek jak Aspirin, Bepanthen, Iberogast czy Rennie. Stelmaszyk ma ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu oraz wzmacnianiu pozycji brandów w Kanadzie (Toronto i Vancouver) oraz w Polsce. Przed dołączeniem do PF23 specjalizował się w digital marketingu i e-commerce, poznając potrzeby biznesowe zarówno na poziomie retail, e-commerce jak i wholesale.
Do Stelmaszyka raportować będzie bezpośrednio Anna Humięcka, Group Account Director, odpowiedzialna za zespół Client Service obsługujący Bayer, która niedawno dołączyła do agencji po ponad 20 latach pracy dla koncernów farmaceutycznych w Szwajcarii i USA.
- Jestem dumny, że po niespełna dwóch latach z kilkunastoosobowego zespołu stworzyliśmy prawie 200-osobową, topową globalną agencję, która z powodzeniem wygrywa międzynarodowe przetargi z wielkimi graczami. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy Pathfinder 23 oraz całej platformy Brand New Galaxy. Przekazanie moich obowiązków trwało od grudnia i jestem przekonany, że nowi liderzy, którzy objęli zarządzanie poszczególnymi markami, świetnie poprowadzą Klientów i nasz zespół przez kolejne lata. Mam również poczucie, że swoją misję wykonałem i chciałbym teraz się skupić na innych priorytetach – puentuje Przybyszewski.
Źródło: Brand New Galaxy