logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak Stelmaszyk obejmuje stanowisko Business Directora w Pathfinder 23

  PR 06.03.2020, przeczytano 1854 razy
ilustracja

Kamil Przybyszewski związany z Pathfinder 23 od początku jej istnienia, odchodzi z agencji. Przez ostatnie 2,5 roku, jako Client Service Director, był odpowiedzialny m.in. za jednego z kluczowych Klientów – firmę Bayer. Jednocześnie Jan Stelmaszyk, nowy Business Director, przejmuje obowiązki Przybyszewskiego w zakresie zarządzania całym biznesem Bayer w PF23.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-stelmaszyk-obejmuje-stanowisko-business-directora-w-pathfinder-23,385959,artykul.html

- Kamil przez ostatnie lata włożył niesamowitą energię w budowanie Pathfinder 23. To niezmiernie wartościowy czas, podczas którego przemierzyliśmy tysiące kilometrów, tworząc nie znające ograniczeń merytorycznych i geograficznych serwisy dla naszych Klientów. Jednocześnie bardzo się cieszę, że zgodnie z wcześniej opracowanym wspólnie z Kamilem planem, to Jan przejmuje stery lidera Bayer Hub – komentuje Michał Glapiński, CEO Pathfinder 23 oraz Vice President Brand New Galaxy.

Przez ostatni rok Stelmaszyk kierował dedykowanym zespołem strategii PF23 jako Healthcare E-Commerce Strategy Hub Leader, obsługując Bayer Consumer Health globalnie oraz lokalnie. Pracował nad transformacją e-commerce takich marek jak Aspirin, Bepanthen, Iberogast czy Rennie. Stelmaszyk ma ponad 10-letnie doświadczenie w budowaniu oraz wzmacnianiu pozycji brandów w Kanadzie (Toronto i Vancouver) oraz w Polsce. Przed dołączeniem do PF23 specjalizował się w digital marketingu i e-commerce, poznając potrzeby biznesowe zarówno na poziomie retail, e-commerce jak i wholesale.

Do Stelmaszyka raportować będzie bezpośrednio Anna Humięcka, Group Account Director, odpowiedzialna za zespół Client Service obsługujący Bayer, która niedawno dołączyła do agencji po ponad 20 latach pracy dla koncernów farmaceutycznych w Szwajcarii i USA.

- Jestem dumny, że po niespełna dwóch latach z kilkunastoosobowego zespołu stworzyliśmy prawie 200-osobową, topową globalną agencję, która z powodzeniem wygrywa międzynarodowe przetargi z wielkimi graczami. Trzymam kciuki za dalsze sukcesy Pathfinder 23 oraz całej platformy Brand New Galaxy. Przekazanie moich obowiązków trwało od grudnia i jestem przekonany, że nowi liderzy, którzy objęli zarządzanie poszczególnymi markami, świetnie poprowadzą Klientów i nasz zespół przez kolejne lata. Mam również poczucie, że swoją misję wykonałem i chciałbym teraz się skupić na innych priorytetach – puentuje Przybyszewski.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak zarządzać pieniędzmi, jak inwestować i jak zarobić, a nawet – jak dodawać i odejmować – czy można dowiedzieć się tego wszystkiego przesuwając pionki na planszy? Jak najbardziej. Bank Credit Agricole, przy współpracy z firmami The Heart i Mastercard, przygotował grę planszową "Misja Kasa", przy której cała rodzina będzie się świetnie...
Sztuka miejska już wkrótce w Chyloni
Warsztaty projektowe dla różnych grup odbiorców, spotkania z twórcami, muzyka i relaks to propozycja Traffic Design na ostatnie dni lata. W otoczeniu realizacji zaproszonych do udziału w festiwalu artystów będziemy świętować Chylonię – zwykłą dzielnicę, a jednocześnie bohaterkę miejskich opowieści.b
BUZZcenter przystąpił do IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska przystąpił BUZZcenter.
Eksperci PSPR o czarno-białym świecie PR na rzeszowskiej scenie
W dniach 19–20 września 2024 roku, członkowie i członkinie PSPR licznie wystąpią na scenie XXIV Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Prelekcje i panele dyskusyjne będą dotyczyć wyzwań związanych z nowoczesnymi technologiami, sztuczną inteligencją oraz kryzysami wizerunkowymi.
Harbingers prezentuje usługę Brandformance
Harbingers, agencja digital marketingu z Krakowa, wprowadza swoją kolejną nową usługę – Brandformance. To innowacyjne podejście łączące działania brandingowe z efektywnościowymi, zaprojektowane z myślą o firmach, które pragną nie tylko budować długoterminową wartość swojej marki, lecz także osiągać natychmiastowe wyniki sprzedażowe. Dzięki nowoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764