logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak stworzyć darmową reklamę dla firmy?

  PR 19.07.2017, przeczytano 961 razy

Reklama dźwignią handlu – to powszechnie znane hasło w dzisiejszych czasach zyskuje nowe znaczenie. Jeśli prowadzisz własny biznes, wiesz, że możliwości promocji jest wiele – od mediów społecznościowych po kampanie telewizyjne. „Dźwignia”, która ma wypromować Twój biznes, nie musi wcale drogo kosztować, a może trafiać bezpośrednio do potencjalnego klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-stworzyc-darmowa-reklame-dla-firmy,33163,artykul.html

Biznes e-commerce czy klasyczny handel – podstawowe znaczenie dla przyszłości firmy ma dotarcie do grupy zainteresowanej asortymentem. Media społecznościowe dają możliwość wysłania komunikatu do określonej grupy osób np. w odpowiednim wieku i o danych zainteresowaniach. Warto jednak mieć stale na uwadze inne bezkosztowe formy promocji.

Mobilna powierzchnia reklamowa

Dla sklepu e-commerce każda przesyłka to w zasadzie gotowa powierzchnia reklamowa. Skoro już za nią płacimy, dlaczego nie wykorzystać jej podwójnie? RAJAPRINT to innowacyjne narzędzie, dzięki któremu sam zaprojektujesz samoprzylepną taśmę z Twoim indywidualnym nadrukiem. Na 66 metrach taśmy będzie widniał Twój autorski przekaz. To doskonałe i tanie narzędzie nie tylko pomoże Ci przy budowaniu identyfikacji wizualnej marki, ale również dotrze bezpośrednio do osób zainteresowanych, zostawiając dobre wrażenie. Twoje przesyłki będą wyglądały profesjonalnie, a dodatkowo będą chronione, bowiem ewentualne odklejenie taśmy będzie od razu widoczne. Z pewnością da to Twoim klientom poczucie komfortu i satysfakcji.

Zrób to sam

Wejdź na www.rajapack.pl, gdzie wykonasz samodzielnie projekt w kilka minut. Przejrzyste menu pozwoli Ci samodzielnie dopasować każdy element taśmy. Możesz do projektu podejść wizerunkowo i nadrukować na taśmie logo, cytat lub okazjonalne życzenia. RAJAPRINT może posłużyć jako sposób informowania klientów o aktualnych promocjach albo ciekawych pakietach. W ten sposób, bez zbędnych kosztów, zyskasz dodatkową powierzchnię reklamową, nad którą masz całkowitą kontrolę. Dobrym pomysłem jest również nadrukowanie opakowań wysyłkowych – kartonów, kopert czy etykiet. Klient nie będzie miał wątpliwości, że przesyłka jest od Twojej firmy i na pewno doceni dbałość o detale.

Źródło: RAJAPACK Polska

www.rajapack.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
Anglicy na wojnie z fast foodami. Zakaz reklamowania na billboardach?
Otyłość jest problemem dla coraz większej liczby nastolatków. To głównie przez wzgląd na nich lokalni politycy w Anglii zakazują reklamowania produktów wysokoprzetworzonych na billboardach. Ogólnokrajowych czy ogólnoeuropejskich zasad regulujących tę kwestię nie należy się spodziewać, ale eksperci podkreślają, że ten sam nośnik można wykorzystać do kampanii...
5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764