logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak stworzyć stronę www, która będzie wysoko w Google? [INFOGRAFIKA]

  PR 11.01.2019, przeczytano 509 razy
ilustracjastrzałka

Miejsca zajmowane przez poszczególne strony w wynikach wyszukiwania Google wyznaczane są przez specjalny algorytm uwzględniający ok. 200 różnego rodzaju czynników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-stworzyc-strone-www%2C-ktora-bedzie-wysoko-w-google-infografika,380747,artykul.html

Już od kilku lat zwiększa się waga tych sygnałów rankingowych algorytmu, które dotyczą budowy i zawartości strony. Wciąż coraz ważniejsza w związku z tym staje się odpowiednia optymalizacja SEO witryny (ang. Search Engine Optimization – optymalizacja pod kątem wyszukiwarek). Które elementy mają w tym zakresie największe znaczenie i jak zaprojektować stronę, aby była w stanie uzyskiwać czołowe pozycje w Google? Dowiedzieć się tego można z infografiki przygotowanej przez agencję SEO Semtec należącą do Cube Group.

Źródło: SEMTEC

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Świat online pełen jest śladów, cyfrowych oczywiście. Każde kliknięcie, czy przesunięcie to trop, który może pomóc odtworzyć przebieg wydarzeń. Jednak to zaledwie skrawek informacji - ale gdyby mieć ich kilka, albo kilkanaście, wówczas możemy rozwikłać zagadkę, zanim zrobią to inni. Niczym bohater książki Arthura Conana Doyle’a, dziś...
Poczta Polska: Direct Mail to skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego
Poczta Polska ma specjalną ofertę dla przedsiębiorców, którzy chcą zainteresować swoimi usługami określone grupy docelowe. Direct Mail nadal z powodzeniem jest wykorzystywany przez największych graczy na rynku cyfrowym.
W świecie reklamy cyfrowej niewątpliwie króluje programmatic. Badania i prognozy serwisu eMarketer sugerują, że w USA wydatki na tego typu reklamę wyniosły w 2018 roku 82,5% wszystkich budżetów. Z czego 58% z nich było przeznaczone na programmatic direct. Co dokładnie kryje się pod tym pojęciem?
Sztuka jako ważny element employer brandingu
Rzeźba słynnego polskiego artysty Igora Mitoraja umiejscowiona przy wejściu do siedziby Polpharmy w Spectra Art Space przy ulicy Bobrowieckiej w Warszawie to elegancka i niesztampowa wizytówka, zarówno samego przedsiębiorstwa, jak i jego właścicieli. Pojawiła się tam z inicjatywy Jerzego Staraka, kolekcjonera i znawcy sztuki, będącego większościowym udziałowcem...
Case study: #nonoszyt
Przychodzi klient do agencji i mówi: – Potrzebuję jubileuszowego prezentu idealnego. Ma być piękny, oryginalny, zindywidualizowany. Ma zapadać w pamięć, zachwycać formą, po prostu ma mieć efekt WOW. Co na to agencja? – Nonoproblemo!
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764