logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak stworzyć trwały, spersonalizowany gadżet reklamowy?

  PR 27.09.2016, przeczytano 1130 razy
ilustracjastrzałka

Tworząc upominek reklamowy chcemy, aby był on efektowny i zapadał w pamięć naszego klienta. Dlatego, wybierając spersonalizowany, idealny gadżet, należy  pamiętać o istotnej roli, jaką odgrywa rodzaj zadruku. Nadruk wykonany odpowiednią techniką będzie wytrzymały, dzięki czemu produkt, który podarujemy klientowi, latami może prezentować nasze logo i przypominać o marce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-stworzyc-trwaly%2C-spersonalizowany-gadzet-reklamowy,30047,artykul.html

Istnieje wiele metod nadruku na artykułach reklamowych. Wybór technologii jest uzależniony od materiału, z jakiego jest wykonany przedmiot, który chcemy poddać obróbce. Naszym gadżetem reklamowym mogą stać się zarówno przedmioty drewniane, plastikowe, szklane, jak i metalowe czy różnego rodzaju artykuły tekstylne.

iMould – jakość i innowacyjność

Aby nasze produkty reklamowe zostały zapamiętane, powinny być nie tylko pomysłowe, ale także solidnie wykonane. Innowacyjną, bardzo trwałą metodą, umożliwiającą naniesienie na plastikowe produkty dowolnej grafiki full kolor o jakości zdjęcia, na całą powierzchnię wybranego gadżetu, jest iMould. Idealnie pokrywa wszelkie wyżłobienia i nierówności. Bardzo istotny jest także fakt, iż przy korzystaniu z tej metody, mamy gwarancję nietoksyczności i możemy swobodnie używać jej w przypadku produktów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.

Co ciekawe, iMould nie generuje kosztów związanych z przygotowalnią, ponieważ wystarczy plik w formacie PDF, którego optymalna rozdzielczość powinna wynosić 600 dpi – zauważa Karol Boba – Managing Director w firmie Elasto form Polska, która jest producentem najwyższej jakości materiałów reklamowych. – Posiadamy również nieograniczony wybór kolorów produktów, ponieważ przy metodzie iMould, wyrób jest produkowany i znakowny w jednej chwili. Dzięki temu produkcja gadżetu może się odbyć w dowolnym odcieniu z palety PANTONE. Warto również zaznaczyć, że w tym przypadku, nawet przy małym nakładzie, cena będzie korzystna – dodaje.

Nowatorskie znakowanie

Naszego klienta możemy zaskoczyć zarówno przedmiotem samym w sobie, jak i znajdującą się na nim grafiką. Jak stworzyć kreatywne nadruki? Ciekawym pomysłem jest podzielenie większego wzoru na mniejsze części. Jak to rozumieć?

Wybieramy jeden motyw graficzny – tło. Podczas produkcji jest on dzielony na mniejsze część, które są obracane pod różnym kątem i skalowane. Dodatkowym elementem jest stała grafika w postaci logotypu lub tekstu reklamowego. Dzięki temu, każde opakowanie jest inne, ale jednak utrzymane w jednej konwencji i stylu – wyjaśnia Karol Boba. – Na tej nowatorskiej metodzie znakowania opiera się “Give Away Collection”, czyli nasza propozycja na nowoczesne i niebanalne opakowania na słodycze typu flow-pack oraz blistrowe – dodaje Karol Boba.

Trwale i efektownie

Istnieją również metody łączące fotorealistyczny efekt końcowy oraz możliwość nadruku na całej powierzchni produktu. Jedną z nich jest wysokiej jakości nadruk cyfrowy, utrwalany promieniowaniem UV.

Technologia UV DIGITALdruk pozwala nanieść nadruk na przedmioty o dowolnym kolorze lub o nieregularnym kształcie, takie jak joja, otwieracze do butelek czy żetony – mówi Karol Boba. – Dzięki nowoczesnym drukarkom, których używamy przy tego rodzaju zadruku, produkcja jest szybka, a efekt końcowy zawsze zgodny z oczekiwaniami.

Równie fotorealistyczny efekt nadruku uzyskamy korzystając z metody Heattransfer, która charakteryzuje się przejrzystym i wyrazistym drukiem o wysokiej jakości oraz bardzo płynnymi przejściami tonalnymi. W tym przypadku istotne jest, że druk tego rodzaju można wykonywać niemal na każdej powierzchni, także na zakrzywieniach czy wgłębieniach.

Sprawdzone metody

Nie zapominajmy również o bardziej tradycyjnych sposobach nadruku. Jedną z najbardziej popularnych metod jest sitodruk. – Jeśli chodzi o barwy, to równiez w tym przypadku są one w pełni nasycone i wyraziste. Sitodruk znakomicie sprawdza się przy dużych powierzchniach czy logotypach. Jednocześnie jest rozwiązaniem trwałym i szybkim w realizacji – mówi Karol Boba. Sitodruk z powodzeniem można stosować zarówno na powierzchniach prostych, jakimi są pudełka lub frisbee, jak i walcowych oraz cylindrycznych – różnego rodzaju kubkach czy bidonach.

Kolejną, równie często wykorzystywaną metodą, jest Tampodruk, stosowany głównie na metalowych i plastikowych artykułach. Doskonale zadrukowuje nierówności i umożliwia nadruk nawet bardzo małych detali.

Z kolei, jeśli zależy nam na eleganckiej i bardzo trwałej dekoracji danego produktu, warto rozważyć grawerowanie laserem. W tym przypadku nasz projekt może być wypalony w metalu, drewnie lub szkle.

Przy wyborze gadżetu reklamowego, zwróćmy uwagę przede wszystkim na to, aby był on funkcjonalny, dzięki czemu będzie często używany. Dodatkowo, odpowiedni dobór techniki zadruku, gwarantuje nam stworzenie trwałego i wysoce spersonalizowanego gadżetu reklamowego, który przez długi czas będzie przypominał o naszej marce.

Źródło: Elasto form Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

5 upominkowych inspiracji na jubileusz firmy
Jubileusz firmy to nie tylko wyjątkowa okazja do celebracji kolejnej rocznicy, lecz także czas na głębsze zastanowienie się nad wkładem wszystkich, którzy przyczynili się do sukcesu firmy – partnerów biznesowych, klientów oraz pracowników. Z takiej okazji warto podkreślić znaczenie ich zaangażowania i wsparcia poprzez wybór odpowiedniego...
Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764