logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak stworzyć trwały, spersonalizowany gadżet reklamowy?

  PR 27.09.2016, przeczytano 1131 razy
ilustracjastrzałka

Tworząc upominek reklamowy chcemy, aby był on efektowny i zapadał w pamięć naszego klienta. Dlatego, wybierając spersonalizowany, idealny gadżet, należy  pamiętać o istotnej roli, jaką odgrywa rodzaj zadruku. Nadruk wykonany odpowiednią techniką będzie wytrzymały, dzięki czemu produkt, który podarujemy klientowi, latami może prezentować nasze logo i przypominać o marce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-stworzyc-trwaly%2C-spersonalizowany-gadzet-reklamowy,30047,artykul.html

Istnieje wiele metod nadruku na artykułach reklamowych. Wybór technologii jest uzależniony od materiału, z jakiego jest wykonany przedmiot, który chcemy poddać obróbce. Naszym gadżetem reklamowym mogą stać się zarówno przedmioty drewniane, plastikowe, szklane, jak i metalowe czy różnego rodzaju artykuły tekstylne.

iMould – jakość i innowacyjność

Aby nasze produkty reklamowe zostały zapamiętane, powinny być nie tylko pomysłowe, ale także solidnie wykonane. Innowacyjną, bardzo trwałą metodą, umożliwiającą naniesienie na plastikowe produkty dowolnej grafiki full kolor o jakości zdjęcia, na całą powierzchnię wybranego gadżetu, jest iMould. Idealnie pokrywa wszelkie wyżłobienia i nierówności. Bardzo istotny jest także fakt, iż przy korzystaniu z tej metody, mamy gwarancję nietoksyczności i możemy swobodnie używać jej w przypadku produktów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.

Co ciekawe, iMould nie generuje kosztów związanych z przygotowalnią, ponieważ wystarczy plik w formacie PDF, którego optymalna rozdzielczość powinna wynosić 600 dpi – zauważa Karol Boba – Managing Director w firmie Elasto form Polska, która jest producentem najwyższej jakości materiałów reklamowych. – Posiadamy również nieograniczony wybór kolorów produktów, ponieważ przy metodzie iMould, wyrób jest produkowany i znakowny w jednej chwili. Dzięki temu produkcja gadżetu może się odbyć w dowolnym odcieniu z palety PANTONE. Warto również zaznaczyć, że w tym przypadku, nawet przy małym nakładzie, cena będzie korzystna – dodaje.

Nowatorskie znakowanie

Naszego klienta możemy zaskoczyć zarówno przedmiotem samym w sobie, jak i znajdującą się na nim grafiką. Jak stworzyć kreatywne nadruki? Ciekawym pomysłem jest podzielenie większego wzoru na mniejsze części. Jak to rozumieć?

Wybieramy jeden motyw graficzny – tło. Podczas produkcji jest on dzielony na mniejsze część, które są obracane pod różnym kątem i skalowane. Dodatkowym elementem jest stała grafika w postaci logotypu lub tekstu reklamowego. Dzięki temu, każde opakowanie jest inne, ale jednak utrzymane w jednej konwencji i stylu – wyjaśnia Karol Boba. – Na tej nowatorskiej metodzie znakowania opiera się “Give Away Collection”, czyli nasza propozycja na nowoczesne i niebanalne opakowania na słodycze typu flow-pack oraz blistrowe – dodaje Karol Boba.

Trwale i efektownie

Istnieją również metody łączące fotorealistyczny efekt końcowy oraz możliwość nadruku na całej powierzchni produktu. Jedną z nich jest wysokiej jakości nadruk cyfrowy, utrwalany promieniowaniem UV.

Technologia UV DIGITALdruk pozwala nanieść nadruk na przedmioty o dowolnym kolorze lub o nieregularnym kształcie, takie jak joja, otwieracze do butelek czy żetony – mówi Karol Boba. – Dzięki nowoczesnym drukarkom, których używamy przy tego rodzaju zadruku, produkcja jest szybka, a efekt końcowy zawsze zgodny z oczekiwaniami.

Równie fotorealistyczny efekt nadruku uzyskamy korzystając z metody Heattransfer, która charakteryzuje się przejrzystym i wyrazistym drukiem o wysokiej jakości oraz bardzo płynnymi przejściami tonalnymi. W tym przypadku istotne jest, że druk tego rodzaju można wykonywać niemal na każdej powierzchni, także na zakrzywieniach czy wgłębieniach.

Sprawdzone metody

Nie zapominajmy również o bardziej tradycyjnych sposobach nadruku. Jedną z najbardziej popularnych metod jest sitodruk. – Jeśli chodzi o barwy, to równiez w tym przypadku są one w pełni nasycone i wyraziste. Sitodruk znakomicie sprawdza się przy dużych powierzchniach czy logotypach. Jednocześnie jest rozwiązaniem trwałym i szybkim w realizacji – mówi Karol Boba. Sitodruk z powodzeniem można stosować zarówno na powierzchniach prostych, jakimi są pudełka lub frisbee, jak i walcowych oraz cylindrycznych – różnego rodzaju kubkach czy bidonach.

Kolejną, równie często wykorzystywaną metodą, jest Tampodruk, stosowany głównie na metalowych i plastikowych artykułach. Doskonale zadrukowuje nierówności i umożliwia nadruk nawet bardzo małych detali.

Z kolei, jeśli zależy nam na eleganckiej i bardzo trwałej dekoracji danego produktu, warto rozważyć grawerowanie laserem. W tym przypadku nasz projekt może być wypalony w metalu, drewnie lub szkle.

Przy wyborze gadżetu reklamowego, zwróćmy uwagę przede wszystkim na to, aby był on funkcjonalny, dzięki czemu będzie często używany. Dodatkowo, odpowiedni dobór techniki zadruku, gwarantuje nam stworzenie trwałego i wysoce spersonalizowanego gadżetu reklamowego, który przez długi czas będzie przypominał o naszej marce.

Źródło: Elasto form Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Atikus - nowa identyfikacja wizualna dewelopera
Atikus to marka dewelopera, w której DNA zaszyte są sztuka projektowania oraz realizacji. Założyciele marki to dwóch pasjonatów: architektury oraz budownictwa i swoje zamiłowania starają skutecznie realizować w zakresie kolejnych, zrealizowanych inwestycji. Ich motto: „Mieszkaj wygodnie” wskazuje na zaangażowanie i dbałość o każdy detal, bo wiedzą...
Tetrachromatyzm - fenomenalna wrażliwość na kolor
Tetrachromatyzm to rzadki fenomen związany z percepcją kolorów częściej występujący u kobiet. Takie osoby potrafią wyłapać setki milionów odcieni więcej niż przeciętna osoba.
Prawna ochrona marki osobistej. Prawo do firmy a znak towarowy
Gdyby istniał skuteczny sposób prawny na zatrzymanie raz zbudowanego zaufania to byłaby to z pewnością najchętniej realizowana usługa prawna. Niestety, w tym zakresie prawo nie jest idealne. Co nie oznacza, że nie oferuje ono żadnych sposobów ochrony marki osobistej. Dzisiaj przedstawię Ci dwa sposoby ochrony marki osobistej, które warto znać: prawo do firmy oraz znak...
Plan marketingowy miasta i zrównoważone planowanie rozwoju
Strategiczny plan marketingowy, uważany za ważne narzędzie zarządzania w organizacji, wykorzystywany jest także przez miasta w Polsce jako jeden z głównych aspektów wsparcia w podejmowaniu decyzji i osiąganiu wyznaczonych celów. Zrównoważony rozwój to jeden z wiodących trendów w obecnych czasach. Właściwy do wprowadzania zmian i podążania za innowacjami. Określa wiele...
Biuro Bayer zainspirowane Oliwą spod kreski Design Anatomy
Biuro jednego z najstarszych rezydentów Olivia Centre przeszło metamorfozę. Dostosowane do najnowszych trendów biuro grupy Bayer powstało w duchu less waste, a opiera się na nowej strategii przestrzeni pracy, obowiązującej w całej grupie. Za projekt odpowiada pracownia Design Anatomy, której portfolio obejmuje ponad 200 tys. m.kw. zaprojektowanych i wykończonych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764