logo
WIADOMOŚCI

Jak uzyskać przewagę dzięki marketing machine?

Mateusz Zawiślak  PR 17.07.2017, przeczytano 284 razy

Nowy moduł w edrone, systemie eCRM dla eCommerce spersonalizuje stronę główną sklepów internetowych tak, aby każdy odwiedzający otrzymał ofertę opartą na jego osobistych preferencjach i oczekiwaniach. To przełomowa funkcjonalność, która pozwoli na tworzenie rekomendacji najlepiej dopasowanych produktów na podstawie zachowania klienta w sklepie internetowym. Dzięki temu witryna będzie mieć tyle wersji ilu klientów i odwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-uzyskac-przewage-dzieki-marketing-machine,33129,artykul.html

Deweloperzy edrone od dawna pracowali nad innowacyjną funkcjonalnością marketing machine, aby ta w końcu mogła wyjść na światło dzienne. Jej działanie będzie polegać na tym, że jeśli klient pojawi się po raz pierwszy w sklepie internetowym, system zbuduje ofertę w taki sposób, aby każde kliknięcie w produkt na stronie budowało unikalny segment klienta, tzw. “segment of one”.

edrone marketing machine to coś więcej niż ramka rekomendacji. Dzięki wykorzystaniu machine learning sklep będzie zmieniać się wraz z odwiedzającymi go klientami. Z każdą kolejną wizytą, a nawet przeładowaniem strony, oferta będzie lepiej dopasowana do odwiedzającego.

edrone to pierwszy system klasy eCRM i marketing automation stworzony dla sklepów internetowych. Poznawaj i angażuj to dwa filary edrone. System automatycznie zbiera i analizuje dane o zachowaniu użytkownika w e-sklepie oraz tworzy spersonalizowane i dopasowane komunikaty zwiększające sprzedaż i CLV (Customer Lifetime Value) klientów. Innowacja edrone polega na wykorzystaniu Social CRM oraz technologii machine learning i artificial intelligence.

Źródło: edrone

www.edrone.me

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Senatorowie USA wzywają Google przed Federalną Komisję Handlu
Dwaj amerykańscy senatorowie z Partii Demokratycznej wezwali amerykańską Federalną Komisję Handlu do śledztwa w sprawie funkcjonowania Google, a w szczególności sposobu, w jaki funkcja „Historia Lokalizacji” zbiera dane użytkowników na smartfonach z systemem Android. Po uzyskaniu zgody od użytkownika na gromadzenie takich informacji, funkcja włącza się na wszystkich zalogowanyc...
Bogusława Sławińska na czele Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media
Bogusława Sławińska awansowała na stanowisko Kierownika Działu Sprzedaży Korporacyjnej w Multikino Media. Zastąpiła Mariusza Galewskiego, który postanowił kontynuować karierę w innej firmie.
Facebook wprowadza kolejne zmiany w odpowiedzi na skandal Cambridge Analytica
Facebook zapowiada, że będzie dokładnie weryfikował reklamodawców i wyraźnie oznaczał reklamy problemowe dotyczące wyborów bądź tematów politycznych. Weryfikację będą przechodzić również administratorzy stron z dużą liczbą fanów, co ma utrudnić zarządzanie stronami za pomocą fałszywych kont. Zmiany są już w fazie testów, jeszcze wiosną mają zostać wprowadzone...
„Gabinet Cieni” to nowy program wideo Wirtualnej Polski. Jego prowadzącym będzie Adam Hofman, a gośćmi czołowi polscy politycy. Pierwszy odcinek już w maju na Stronie Głównej i w mediach społecznościowych WP.
Wprost i Do Rzeczy zwiększają zasięgi w sieci
Serwisy internetowe Grupy PMPG Polskie Media wprost.pl i dorzeczy.pl kontynuują spektakularne wzrosty.  W pierwszym kwartale 2018 roku średniomiesięczna liczba użytkowników serwisów grupy osiągnęła poziom 4,5 milionai była o 61% większa niż w pierwszym kwartale 2017 roku.  Jeszcze lepiej prezentują się wyniki związane z wygenerowanymi przez użytkowników w serwisach odsłonami. Średnia miesięczna ...
 
wtorek 22.05.2018, 68 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone