WIADOMOŚCI

Jak uzyskać przewagę dzięki marketing machine?

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 17.07.2017, przeczytano 251 razy

Nowy moduł w edrone, systemie eCRM dla eCommerce spersonalizuje stronę główną sklepów internetowych tak, aby każdy odwiedzający otrzymał ofertę opartą na jego osobistych preferencjach i oczekiwaniach. To przełomowa funkcjonalność, która pozwoli na tworzenie rekomendacji najlepiej dopasowanych produktów na podstawie zachowania klienta w sklepie internetowym. Dzięki temu witryna będzie mieć tyle wersji ilu klientów i odwiedzających.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-uzyskac-przewage-dzieki-marketing-machine,33129,artykul.html

Deweloperzy edrone od dawna pracowali nad innowacyjną funkcjonalnością marketing machine, aby ta w końcu mogła wyjść na światło dzienne. Jej działanie będzie polegać na tym, że jeśli klient pojawi się po raz pierwszy w sklepie internetowym, system zbuduje ofertę w taki sposób, aby każde kliknięcie w produkt na stronie budowało unikalny segment klienta, tzw. “segment of one”.

edrone marketing machine to coś więcej niż ramka rekomendacji. Dzięki wykorzystaniu machine learning sklep będzie zmieniać się wraz z odwiedzającymi go klientami. Z każdą kolejną wizytą, a nawet przeładowaniem strony, oferta będzie lepiej dopasowana do odwiedzającego.

edrone to pierwszy system klasy eCRM i marketing automation stworzony dla sklepów internetowych. Poznawaj i angażuj to dwa filary edrone. System automatycznie zbiera i analizuje dane o zachowaniu użytkownika w e-sklepie oraz tworzy spersonalizowane i dopasowane komunikaty zwiększające sprzedaż i CLV (Customer Lifetime Value) klientów. Innowacja edrone polega na wykorzystaniu Social CRM oraz technologii machine learning i artificial intelligence.

Źródło: edrone

www.edrone.me

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
niedziela 19.11.2017, 120 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone