logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak wakacje wpłynęły na korzystanie z mobilnego Internetu?

  PR 31.08.2015, przeczytano 1125 razy
ilustracjastrzałka

W branży reklamowej panuje przeświadczenie, że wakacje są martwym okresem dla mobilnych kampanii internetowych - użytkownicy mniej czasu poświęcają na przeglądanie stron WWW, a efektywność kampanii spada. Badanie Mobience pokazuje jednak, że wielu marketerów może być w błędzie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-wakacje-wplynely-na-korzystanie-z-mobilnego-internetu,25823,artykul.html

Użytkownicy urządzeń mobilnych spędzają dziennie od kilku do kilkunastu minut na korzystaniu z różnych aplikacji. W lipcu bieżącego roku zaobserwowano dłuższy czas tej aktywności w stosunku do poprzednich miesięcy. Dobrym przykładem jest YouTube: średni dzienny czas korzystania z aplikacji w maju wyniósł 9 minut i 7 sekund, natomiast w lipcu 11 minut i 2 sekundy (dane: Mobience).

Podobna tendencja widoczna jest w charakterystyce korzystania z mobilnych wersji stron internetowych. W lipcu średni dzienny czas przeglądania [stron www na urządzeniach mobilnych] to ponad 19 i pół minuty. Użytkownicy wykorzystując większą ilość wolnego czasu, chętniej nadrabiają zaległości.

W co się klikało w wakacje?

W okresie od maja do końca lipca zasięg najpopularniejszych aplikacji był stały, w przeciwieństwie do stron mobilnych. Najczęściej odwiedzanymi witrynami w lipcu były: Google.pl (zasięg 77%), Facebook.com (61%), Onet.pl (50%) i Allegro.pl (41%).

Potencjał do wykorzystania

Badanie Mobience obala popularny mit, pokazując że Internet nie zna pojęcia wakacji. Mniejsza aktywność w branży reklamowej, połączona ze wzrostem czasu korzystania z telefonu tworzy wiele możliwości. Pozostaje tylko czekać, aż ktoś je odpowiednio wykorzysta.

Źródło: Spicy Mobile

www.spicymobile.pl

Dodatkowe informacje:

Dane pochodzą z aplikacji badawczej Mobience, udostępnionej przez agencję Spicy Mobile. Aplikacja służy lepszemu poznaniu zasad kierującymi środowiskiem urządzeń mobilnych. Użytkownicy bezpłatnie instalując różne aplikacje na swoim telefonie/tablecie, dołączyli do panelu badawczego, mając tym samym realny wpływ na rozwój Internetu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764