logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Jak ważna jest reputacja w świecie zdominowanym przez digital?

  PR 18.11.2019, przeczytano 334 razy

Jak ważna jest reputacja w świecie zdominowanym przez digital? Lewiatan, UW i OBTK przebadają dyrektorów komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-wazna-jest-reputacja-w-swiecie-zdominowanym-przez-digital,384749,artykul.html

Rusza pierwsze w Polsce badanie firm dotyczące zarządzania reputacją. Projekt prowadzony przez agencję OBTK swoim patronatem objęły PKPP Lewiatan i Uniwersytet Warszawski. Wezmą w nim udział dyrektorzy komunikacji i marketingu firm z 10 sektorów gospodarki.

Badanie obejmie firmy m. in. z sektora finansów, energetyki, FMCG, transportu, czy farmacji. Zaproszeni do udziału dyrektorzy komunikacji odpowiedzą na pytania dotyczące działań związanych z budowaniem reputacji w kontekście poszczególnych kanałów komunikacji, najlepszych praktyk, ale również wyzwań związanych z zarządzaniem reputacją. Odpowiedzi posłużą do przygotowania raportu, którego celem będzie pokazanie, jaka jest przyszłość reputacji korporacyjnej i jak dobrze nią zarządzać w erze digital.

Reputacja ma kluczowe znaczenie

Reputacja korporacyjna ma kluczowe znaczenie dla powodzenia firmy - osiąganych wyników, lojalności klientów, zaangażowania pracowników czy odporności firmy w sytuacjach kryzysowych.

- Zarządzanie reputacją nabiera dziś jeszcze większego znaczenia niż zaledwie kilka lat temu.  Dzieje się tak z dwóch powodów. Po pierwsze zmienili się odbiorcy komunikacji - klienci, pracownicy, otoczenie biznesowe. Dziś oczekiwanie autentyczności, przejrzystości działania, tworzenia dodatkowej wartości jest znacznie większe. Do tego firmy prowadzą komunikację w wielu bardzo różnych kanałach, co w połączeniu z szybkością i liczbą przekazywanych informacji tworzy wiele nowych wyzwań. Chcemy o te wyzwania oraz najlepsze praktyki w zarządzaniu reputacją zapytać dyrektorów komunikacji w firmach działających w Polsce – mówi Katarzyna Reck, liderka praktyki komunikacja korporacyjna w On Board Think Kong.

Do udziału w badaniu zostali zaproszeni dyrektorzy komunikacji i marketingu odpowiedzialni za obszar komunikacji korporacyjnej. Projekt realizowany przy wsparciu merytorycznym Konfederacji Pracodawców Lewiatan oraz Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW ma pokazać, jakie wyzwania stoją przed firmami w kontekście budowania własnej reputacji, które kanały komunikacji są najbardziej efektywne i co odegra kluczową rolę w zarządzaniu reputacją korporacyjną w najbliższych latach.

- Żyjemy w czasach, gdzie następuje pewna zmiana jakościowa postrzegania biznesu, który musi uwzględnić w swojej komunikacji nową generację użytkowników. W świecie podłączonym do mediów społecznościowych firmy muszą być transparentne i otwarte na dialog, bo o wizerunkowy kryzys łatwiej niż kiedykolwiek. A posiadanie dobrej opinii po prostu się opłaca – mówi Kuba Giedrojć, dyrektor departamentu komunikacji Konfederacji Lewiatan.

- Z dzisiejszej perspektywy kwestia dostrzegania i dbania o reputację staje się coraz ważniejsza. Szczególnie właśnie w czasach zmediatyzowanej rzeczywistości, gdzie jednym tweetem można obalić rząd lub wprowadzić chaos na rynku. To bardzo ciekawe zagadnienie, które zyskuje dziś bardzo na znaczeniu - mówi dr Łukasz Przybysz z Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW.

Źródło: On Board Think Kong

www.obtk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764