logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak wspierać biznes?

  PR 06.04.2020, przeczytano 604 razy

Nie jest tajemnicą fakt, że obecna sytuacja epidemiologiczna będzie miała negatywny wpływ na część biznesu. Rząd wprowadził "tarczą antykryzysową", ale działania wspierające przedsiębiorców prowadzą również marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-wspierac-biznes,386443,artykul.html

WSPIERAMY USŁUGODAWCÓW

Booksy.com, serwis umożliwiający umówienie wizyt w salonach hair & beauty, wspólnie z Gazetą Wyborczą i redakcją Wysokich Obcasów zainicjowały akcję "Solidarni 2020".  Za pomocą aplikacji Booksy.com osoby chcące wesprzeć wybrany biznes mogą przekazać datek w wysokości 20, 50 lub 100 zł. W zamian otrzymają dostęp do treści online w serwisach Gazety i Wysokich Obcasów, a cała kwota trafi do wskazanego przedsiębiorcy.

Beesfound, platforma equity crowdfundingowa, wraz z partnerami, stworzyła "bony jutra".  Na dedykowanej stronie www usługodawcy mogę wygenerować specjalne bony, które ich klienci mogą zakupić i wykorzystać po zakończeniu epidemii i tym samym pomóc swoim ulubionym kawiarniom, siłowniom czy studio jogi przetrwać kryzys.

Ciekawą inicjatywę realizuje Radio Kolor.  W ramach projektu #WspieramMałyBiznes radio udostępnia darmową przestrzeń reklamową małym firmą. Radio udostępniło również aplikację za pomocą której można nagrywać krótkie spoty radiowe. Codziennie na antenie emitowanych jest kilka blogów reklamowych przeznaczonych dla firm, które zgłosiły się do udziału w projekcie. Radio liczy na to, że dzięki darmowej reklamie firmą będzie łatwiej przetrwać okres epidemii.

WSPARCIE DLA E-COMMERCE

Sektor e-commerce przeżywa prawdziwy boom w związku ze wzrostem zakażeń koronawirusem. Nie znaczy to jednak, że właściciele e-sklepów nie przeżywają ciężkich chwil i ich biznes nie jest zagrożony. Pomoc zaoferowała platforma Allegro, która najpierw wprowadziła darmowe dostawy dla wszystkich produktów dostępnych w serwisie, a następnie przygotowała wart 16 mln złotych pakiet pomocowy dla swoich klientów.

Allegro zdecydowało się na wydłużenie terminów płatności z 14 do 60 dni. Platforma wprowadziła również 3-miesięczny okres bez prowizji dla nowych, polskich sprzedawców niezależnie od skali prowadzonej działalności.  Firma zdecydowała się również udzielać pożyczek z cashbackiem w wysokości do 4,5 tys. złotych. Pożyczki przeznaczone są dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Allegro poinformowało również o wstrzymaniu decyzji o podwyżkach opłat,  dzięki czemu sprzedawcy oszczędzą 8,5 miliona złotych.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764