logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Jak wspierać biznes?

  PR 06.04.2020, przeczytano 225 razy

Nie jest tajemnicą fakt, że obecna sytuacja epidemiologiczna będzie miała negatywny wpływ na część biznesu. Rząd wprowadził "tarczą antykryzysową", ale działania wspierające przedsiębiorców prowadzą również marki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-wspierac-biznes,386443,artykul.html

WSPIERAMY USŁUGODAWCÓW

Booksy.com, serwis umożliwiający umówienie wizyt w salonach hair & beauty, wspólnie z Gazetą Wyborczą i redakcją Wysokich Obcasów zainicjowały akcję "Solidarni 2020".  Za pomocą aplikacji Booksy.com osoby chcące wesprzeć wybrany biznes mogą przekazać datek w wysokości 20, 50 lub 100 zł. W zamian otrzymają dostęp do treści online w serwisach Gazety i Wysokich Obcasów, a cała kwota trafi do wskazanego przedsiębiorcy.

Beesfound, platforma equity crowdfundingowa, wraz z partnerami, stworzyła "bony jutra".  Na dedykowanej stronie www usługodawcy mogę wygenerować specjalne bony, które ich klienci mogą zakupić i wykorzystać po zakończeniu epidemii i tym samym pomóc swoim ulubionym kawiarniom, siłowniom czy studio jogi przetrwać kryzys.

Ciekawą inicjatywę realizuje Radio Kolor.  W ramach projektu #WspieramMałyBiznes radio udostępnia darmową przestrzeń reklamową małym firmą. Radio udostępniło również aplikację za pomocą której można nagrywać krótkie spoty radiowe. Codziennie na antenie emitowanych jest kilka blogów reklamowych przeznaczonych dla firm, które zgłosiły się do udziału w projekcie. Radio liczy na to, że dzięki darmowej reklamie firmą będzie łatwiej przetrwać okres epidemii.

WSPARCIE DLA E-COMMERCE

Sektor e-commerce przeżywa prawdziwy boom w związku ze wzrostem zakażeń koronawirusem. Nie znaczy to jednak, że właściciele e-sklepów nie przeżywają ciężkich chwil i ich biznes nie jest zagrożony. Pomoc zaoferowała platforma Allegro, która najpierw wprowadziła darmowe dostawy dla wszystkich produktów dostępnych w serwisie, a następnie przygotowała wart 16 mln złotych pakiet pomocowy dla swoich klientów.

Allegro zdecydowało się na wydłużenie terminów płatności z 14 do 60 dni. Platforma wprowadziła również 3-miesięczny okres bez prowizji dla nowych, polskich sprzedawców niezależnie od skali prowadzonej działalności.  Firma zdecydowała się również udzielać pożyczek z cashbackiem w wysokości do 4,5 tys. złotych. Pożyczki przeznaczone są dla osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą. Allegro poinformowało również o wstrzymaniu decyzji o podwyżkach opłat,  dzięki czemu sprzedawcy oszczędzą 8,5 miliona złotych.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Content Marketing w czasach zarazy
Według danych AdReport w kwietniu zrealizowano 763 kampanie reklamowe oparte na działaniach contentowych. Było to o 10,8 proc. mniej niż w marcu, kiedy miało miejsce 855 tego typu promocji. Oznacza to, że spadek liczby działań contentowych, wynikający z pandemii koronawirusa, był mniejszy niż w segmencie kampanii display.
Korzyści z PR w Employer Branding
Tak jak pozytywny wizerunek marki pomaga promować sprzedaż, tak pozytywny employer branding pomaga przyciągać i zatrzymywać bardziej wykwalifikowanych pracowników. Firmy z pozytywnym wizerunkiem zatrudnienia otrzymują więcej aplikacji od wykwalifikowanych kandydatów, zatrzymują najlepszych pracowników i wydają mniej pieniędzy na ich zatrudnienie, a pracownicy są...
Kryzys reklamy. Rozmowa z prof. Anną Gizą-Poleszczuk i Karoliną Iwańską
W latach 90. hasło „ojciec prać” znał każdy. Jednak reklama już dawno straciła swój kultowy status, a jej twórcy częściej niż do tekstów kultury zerkają dziś do Excela.
Identyfikacja Wizualna Muzeum Getta Warszawskiego
Biel, czerwień, czerń, kamienny brąz i błękit – premiera Identyfikacji Pamięci (Memobook). Przedstawiamy Państwu nową koncepcję identyfikacji wizualnej Muzeum Getta Warszawskiego, wyłonioną w drodze międzynarodowego konkursu graficznego, zorganizowanego wspólnie ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej. Autorami zwycięskiej koncepcji są projektanci z litewskiego...
Odmrożone sklepy i lokale piszą do swoich klientów
Kartka “JUŻ OTWARTE!” przyklejona do witryny może nie wystarczyć, gdy klienci przez dwa miesiące siedzenia w domu przywykli do robienia zakupów w sieci i zamawiania jedzenia z dostawą. Dlatego biznesy stosują szereg zabiegów marketingowych, by zaprosić ich na nowo do siebie. Eksperci SMSAPI podpowiadają, jak zrobić to skutecznie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764