logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Jak wybrać termometr i opalarkę do wyklejania aut?

   21.08.2006, przeczytano 15740 razy

Przeczytałem mnóstwo informacji na temat klejenia aut folią wylewaną i wiem iż trzeba troszkę poćwiczyć aby dojśc do wprawy, ale również trzeba mieć narzędzia. Jaki termometr i opalarkę powinienem zakupić?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/jak-wybrac-termometr-i-opalarke-do-wyklejania-aut,4337,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Pirometr, bo tak się fachowo nazywa ten typ termometru można znaleźć w internecie. Są zarówno sklepy internetowe, jak i aukcje. Minimalny zakres temperatur jaki powinien obsługiwać pirometr to - 20 do + 350 stopni Celsjusza. Koszt od 300 do 1100 zł.

Co do opalarki, to każdy kupuje na własną kieszeń. Sugeruję zakup modelu z możliwością płynnej regulacji temperatury. Ostatnio pojawiły się modele z możliwością programowania ustawień na poszczególnych biegach. Jest to idealne rozwiązanie. Ceny opalarek kształtują się od 40 do 550 zł netto.


avatar użytkownika
+ + + + + +

Tekst opublikował użytkownik: Krzysztof Wolski



Krzysztof Wolski o sobie:

Kompetencje:
- rodzaje i właściwości folii samoprzylepnych
- techniki nanoszenia folii
- wycinanie grafiki ploterem
- reklamy z folii na pojazdach

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Taką opalarkę można kupić za 120,00 pln firmy TOPEX ( seria Graphite ). Śiwtenie działające urządzenie z pełną regulacją nadmuchu i temperatury do 650 stopni....TANIE I SOLIDNE.

avatar użytkownika
,

Witam,

Bylem na szkoleniu w Avery w Holandii i tez zadalem to pytanie podczas zajec praktycznych.

Odpowiedz: kazda sie nadaje a jak masz za duzo kasy to idz na piwo zamiast wydawac ja na zbedne regulatory.
A po tym instruktor wzial opalerke warta okolo 12 euro i w profesjonaly sposob "zapakowal" nowego Caddy.
Sam tez grzeje tania opalarka i jest ok.

Pozdrawiam

Najnowsze w tym dziale

W 2024 roku nietypowo fiskus rozpoczął rozliczanie rocznych zeznań podatkowych za 2023 rok od 15 lutego, a nie, jak do tej pory, od 1 stycznia. Nie ulega jednak zmianie ostateczny termin składania zeznań tj. 30 kwietnia 2024 tj. wtorek. 
Webinaria w marketingu - SMS na poprawę frekwencji?
Webinaria stały się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w marketingu B2B. Generują wysokojakościowe leady i mają wysoką konwersję. Wyzwaniem jest jednak frekwencja. Niestety większość zarejestrowanych nie pojawia się na spotkaniach. Ale jest świetna metoda dotarcia z przypomnieniem do zapominalskich – stary, ale sprawdzony SMS.
Mood Media: 3 kluczowe trendy w handlu detalicznym
Obecnie w sklepach stacjonarnych, co drugi klient szuka czegoś więcej niż tylko produktów — szuka wyjątkowych przeżyć, które zachęcają go do odkrywania świata marki i interakcji z nią. Chce dotknąć produktu, poczuć go i wyobrazić go sobie w swoim życiu, a potem zabrać ze sobą od razu do domu, bez konieczności czekania na dostawę. Dla wielu klientów...
Podnoszenie kwalifikacji w digital marketingu: jak być konkurencyjnym?
Krajobraz digtial marketingu z roku na rok dynamicznie się zmienia. Trendy, strategie czy technologia również nie pozostają w stagnacji. Dlatego m.in. stałe podnoszenie swoich umiejętności, udział w szkoleniach i konferencjach branżowych, bycie na bieżąco z najnowszymi raportami są „must have” na rynku pracy. Szczególnie w obliczu zmian zachodzących w wyniku...
Zatrudnienie freelancera na „czarno” — jakie niesie zagrożenia?
W dynamicznie rozwijającym się świecie usług kreatywnych, takich jak copywriting, marketing, tworzenie wideo czy SEO, coraz więcej firm i przedsiębiorców decyduje się na współpracę z freelancerami. Choć taka forma zatrudnienia oferuje szereg korzyści, niektórzy dają się skusić na omijanie obowiązujących przepisów, oferując współpracę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764